Page 22 - TRACTION 126-127
P. 22

cover story
                    cover story














































              Αύγουστος! Και όσο δύσκολες κι αν είναι οι ημέρες που βιώνουμε   νίκης της Ferrari το 1967 στις 24 Ώρες της Daytona. Σε εκείνον τον
              δεν χάνει τίποτε από την ομορφιά του αυτός ο μοναδικός, ξεχωρι-  αγώνα ο Enzo είχε στείλει δυο εργοστασιακές 330 P4s, μία με το
              στός μήνας του χρόνου.                             νούμερο 23 και πλήρωμα τους Lorenzo Bandini - Chris Amon, που
              Τι καλύτερο λοιπόν για να ξεφύγουμε από τις έγνοιες διαβάζοντας   κέρδισαν και τον αγώνα, και μία με το νούμερο 24 με πλήρωμα
              και βλέποντας φωτογραφίες από μια ακόμη μυθική δημιουργία   τους Mike Parkes - Ludovico Scarfiotti. Υπήρξε και μια συμμετοχή
              της Ferrari. Την 812 GTS Spider, που η απόδοση των 800 ίππων   με το νούμερο 26, μια 330 P3/412 P, με πλήρωμα τους Pedro
              από τον V12 κινητήρα που εξοπλίζεται την καθιστά το ισχυρότερο   Rodriguez - Jean Guichet. Σε αυτό τον αγώνα, λοιπόν, οι Ferrari
              ανοικτό αυτοκίνητο της αγοράς. Ένα αυτοκίνητο που για εμένα προ-  κέρδισαν τις τρεις πρώτες θέσεις και μάλιστα πέρασαν τη γραμμή
              σωπικά αλλά και για πολλούς ακόμη είναι άπιαστο ή, αν προτιμάτε,   τερματισμού η μία δίπλα στην άλλη, δίνοντας μια «απάντηση» στην
              ανεκπλήρωτο όνειρο.                                προσβλητική κίνηση της Ford όταν κέρδισε τις 24 Ώρες του Le
              Έχουν περάσει ακριβώς 50 χρόνια από το ντεμπούτο της τελευταίας   Mans, όπου είχε δοθεί εντολή από τον ίδιο τον Ford να τερματί-
              Spider με τον θηριώδη V12 τοποθετημένο στο μπροστινό μέρος του   σουν σε παράταξη.
              αυτοκινήτου, ενώ γνωστή ήταν η αδυναμία που είχε ο Enzo Ferrari   Η «συνταγή» της τοποθέτησης του V12 στο εμπρός μέρος σε
              σε αυτόν τον μοναδικό κινητήρα. Και είναι ιστορική στιγμή για αυτή   αυτοκίνητα παραγωγής δεν είχε χρησιμοποιηθεί μέχρι την 365
              τη θριαμβευτική επιστροφή ενός μοντέλου που έχει παίξει καθορι-  GTS4. Ωστόσο κυκλοφόρησαν τέσσερις ειδικές εκδόσεις περιορι-
              στικό ρόλο στην ιστορία της Ferrari από την ίδρυσή της.  σμένης παραγωγής, όπως η 550 Barchetta Pininfarina το 2000, η
              Η ιστορία της Ferrari V12 Spider έχει δώσει πολλά μοντέλα που   Superamerica το 2005, η SA Aperta το 2010 και πιο πρόσφατα η
              έχουν γίνει είδωλα, αρχής γενομένης από το 1948 με την 166 ΜΜ,   F60 America, εκ των οποίων κατασκευάστηκαν μόλις 10 κομμάτια
              ένα αυθεντικό καθαρόαιμο αγωνιστικό GT, το οποίο κέρδισε δύο   για να γιορτάσει η Ferrari τα 60ά γενέθλιά της στην αμερικανική
              από τους πιο εμφατικούς αγώνες αντοχής στον κόσμο το 1949: τον   αγορά το 2014.
              αγώνα Mille Miglia και τις 24 Ώρες του Le Mans. Η τελευταία   Με τέτοια τεράστια παρακαταθήκη από το παρελθόν η 812 GTS
              δημιουργία σε αυτό το μεγάλο γενεαλογικό δέντρο ήταν, το 1969,   οριοθετεί στη σύγχρονη εποχή την πραγματική έννοια της απόδο-
              η 365 GTS4, γνωστή και ως Daytona Spider, λόγω της θρυλικής   σης αλλά και της μοναδικότητας.


             22  TRACTION MAGAZINE
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27