Page 27 - TRACTION 126-127
P. 27
ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: WEB, YAMAHA
εμπρός – είναι που δίνει και το διαβατήριο για μια μεγαλύτερη εμπορικά Από πλευράς εξοπλισμού, πέρα από τον εντυπωσιακό χώρο κάτω από
καριέρα στο Tricity 300. Στα 47 εκατοστά, τοποθετεί το Tricity 300 στα οχή- τη σέλα, έχει δύο αποθηκευτικούς χώρους στην ποδιά, πρίζα για φόρτιση
ματα που λογίζονται ως τρίτροχα / τετράτροχα και οδηγείται με δίπλωμα κινητού και πρίζα 12V για σύνδεση με συσκευή gps ή άλλη. Τα φωτιστικά
κατηγορίας Β (αυτοκινήτου). Αρκεί αυτό να έχει εκδοθεί πριν από τις 18 σώματα είναι LED, ενώ για τις ενδείξεις υπάρχει η οθόνη LCD του ΧΜΑΧ.
Ιανουαρίου 2013. Για τα διπλώματα που έχουν εκδοθεί μετά από αυτή την Διαθέτει λυχνίες για το ABS, το σύστημα στήριξης Standing Assist, το TCS
ημερομηνία, τα τρίτροχα λογίζονται ως μοτοσυκλέτες, άρα οδηγούνται με (traction control) και της θερμοκρασίας περιβάλλοντος καθώς και προει-
δίπλωμα Α και στην περίπτωση του Tricity 300 και με δίπλωμα Α2. δοποίηση όταν η θερμοκρασία πέσει στους 3ºC και χαμηλότερα.
Ένα σύστημα που κάνει την εμφάνισή του για πρώτη φορά σε τρίτροχο Το φινίρισμα είναι υψηλής ποιότητας, ανάλογο της κατηγορίας των prime
της Yamaha είναι το Standing Assist System που «κλειδώνει» το σύστημα scooter όπου πλασάρεται το Tricity 300, ώστε να δελεάσει και νέους χρή-
κλίσης και η μοτοσυκλέτα στέκεται όρθια για την αναμονή στο φανάρι ή στες που προέρχονται από τον χώρο του αυτοκινήτου.
σε μια διασταύρωση ή όταν παρκάρει. Μόλις ανοίξει το γκάζι, το σύστημα Όπως και όλα τα μοντέλα Yamaha, το νέο Tricity 300 διατίθεται με πλούσια
απελευθερώνει και πάλι τη λειτουργία κλίσης, οπότε ο οδηγός δεν έχει να πακέτα εξοπλισμού (Sport pack, Urban pack και Winter pack), τα οποία
ασχοληθεί περαιτέρω. συμπληρώνονται από ποικιλία προαιρετικά διαθέσιμων αξεσουάρ.
Δεν μπορεί να συγκριθεί το βάρος του με τον «δότη» ΧΜΑΧ 300, ωστόσο
μπορεί να συγκριθεί με τον ανταγωνισμό του στα τρίτροχα, κι εκεί δηλώνει Yamaha Tricity 300
το ελαφρύτερο. Με δύο παράλληλα μεταξύ τους πιρούνια, οι δύο τροχοί Κινητήρας: Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, SOHC,
των 14’’ απολαμβάνουν ανεξάρτητη ανάρτηση αλλά και φρενάρισμα, τετραβάλβιδος, 292 κ.εκ.
καθώς τα δύο δισκόφρενα εμπρός λειτουργούν ανεξάρτητα και έχουν το Iσχύς/Ροπή: 20,6 kW @ 7.250 σ.α.λ. / 29.0 Nm @ 5.750 σ.α.λ.
δικό τους κανάλι ABS. Κατανάλωση: 3,3 l/100 km
Μια ενδιαφέρουσα ιδιαιτερότητα έρχεται από τα φρένα, το UBS- Unified Εκπομπές CO2: 77 g/km
Brake System. Πατώντας τη δεξιά μανέτα ενεργοποιούνται τα εμπρός δι- Διαδρομή ανάρτησης, εμπρός/ πίσω: 100 χλστ. / 84 χλστ.
σκόφρενα, ενώ πατώντας την αριστερή ή το πεντάλ στη δεξιά πλευρά της Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, 267 χλστ.
ποδιάς, ενεργοποιούνται τα φρένα και στους τρεις τροχούς. Ύψος σέλας: 795 χλστ.
Τα επίπεδα ασφάλειας δεν μπορούν να συγκριθούν με εκείνα μιας μο- Βάρος πλήρες υγρών: 239 kg
τοσυκλέτας, καθώς η «τριγωνική» στήριξη του Tricity και όλων των τρί- Ρεζερβουάρ: 13 λίτρα
τροχων εκμηδενίζουν σχεδόν το ενδεχόμενο γλιστρήματος και πτώσης. Τιμή: 8.290 ευρώ
Ανάλογες είναι οι διαφορές και στις δυνατότητες αλλά και τη σταθερότητα
στις επιβραδύνσεις.
TRACTION MAGAZINE 27