Page 26 - TRACTION 126-127
P. 26

Κωστας
 KEIMENO: ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΟΥΝΤΡΑΣ
 ΦΩΤΟ:
 MOTO:
               MOTO: Yamaha Tricity 300




 Τεχνικά χαρακτηριστικά
























              Και με δίπλωμα αυτοκινήτου




               οσο η μετακίνηση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς δυσκολεύει και το αυτοκίνητο
              στα αστικά κέντρα ασφυκτιά, η επιλογή της μοτοσυκλέτας γίνεται μονόδρομος για
               την ατομική μετακίνηση. To Tricity 300 της Yamaha έρχεται να δώσει επιπλέον
               τη λύση στους οδηγούς αυτοκινήτων που δεν έχουν εμπειρία από μοτοσυκλέτες...


              Το Tricity 300 πλασάρεται ως έτοιμο να αλλάξει την καθημερινότητα. Δεν   συζήτηση, γίνεται αντιληπτό ότι δεν υπάρχουν όρια...
              είναι η πρώτη ούτε η μόνη επιλογή τρίτροχης μοτοσυκλέτας, ωστόσο είναι   Το Tricity 300 αποτελεί το νέο μέλος της οικογένειας των τρίτροχων για
              η πιο σύγχρονη εκδοχή της. Η Yamaha ακολουθεί τον δικό της δρόμο   τη Yamaha. Θα μπορούσε να το τοποθετήσει κανείς σαν συνέχεια των
              στον χώρο των τρίτροχων, με συντηρητικές αλλά και ακραίες επιλογές.   Tricity 125 και 150, όμως ο στόχος είναι τα scooter «πολυτελείας» κι όχι
              Σαν να μετρά τα δεδομένα και τις τάσεις.           τα λιτά και λιγνά.
              Ξεκίνησε προσεκτικά με το Tricity 125 το 2015, προσφέροντας μια διαφο-  Βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο XMAX 300, καθώς δανείζεται αρκε-
              ρετική όσο και εντυπωσιακή χωροθέτηση και σχεδιασμό του συστήματος   τά μέρη από αυτό. Και καθώς το XMAX 300 ακολουθεί τα χνάρια του
              διεύθυνσης και ανάρτησης. Δύο χρόνια μετά, το μοντέλο αναβαθμίστηκε   ΤΜΑΧ, γίνεται σαφές ότι και το Tricity 300 αποπνέει μια αύρα «ανώτερης
              στα 150 κ.εκ., όταν έπρεπε να εναρμονιστεί με τις αυστηρότερες Euro 5   τάξης».
              προδιαγραφές.                                      Ο κινητήρας των 300 κ.εκ. είναι τεχνολογίας Blue Core, που σημαίνει
              Δύο χρόνια αργότερα βγήκε το βαρύ πυροβολικό, η Nikken 900. Επι-  ιδιαίτερη επιμέλεια στην παραγωγή ισχύος, τη μείωση των εσωτερικών
              βλητική, τολμηρή όσο και απόλυτα επιτυχημένη στον στόχο της, αποτέ-  τριβών και τη βέλτιστη ψύξη. Παράγοντες που προσφέρουν οικονομία,
              λεσε ορόσημο για την κατηγορία αλλά και για την ιστορία της Yamaha.   πιο «καθαρό κινητήρα» αλλά και διασκέδαση.
              Μια μοτοσυκλέτα βγαλμένη από το Star Trek, όμως γήινη στη χρήση, με   Αποδίδει 28 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 2,9 kgm ροπής, επιδόσεις ικανο-
              περιθώρια κλίσης και ασφάλειας πέρα και μακριά από το πλαίσιο των   ποιητικές να κινήσουν το επιπλέον βάρος που προσδίδει το σύνθετο σύ-
              συμβατικών μοτοσυκλετών.                           στημα διεύθυνσης. Η μετάδοση γίνεται με ιμάντα, ενώ με το ρεζερβουάρ
              Εμπορικά μπορεί να μην έχει την ανταπόκριση που της αξίζει, γιατί το κοινό   των 13 λίτρων έχει αυτονομία που αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα.
              κατά βάθος είναι βαθιά συντηρητικό, όμως το πείραμα της Nikken έπρεπε   Το νέο Yamaha Tricity 300 ουσιαστικά συνδυάζει την οικονομία καυ-
              να γίνει. Ώστε να προσδιοριστεί η ιεραρχία στο θέμα των τρίτροχων και η   σίμου και την ευελιξία ενός τρίτροχου scooter με την πρακτικότητα που
              Yamaha να πάρει τον πρώτο λόγο στο θέμα.           προσφέρουν ο ευρύχωροι αποθηκευτικοί χώροι και πάνω απ’ όλα την
              Με αυτά τα δεδομένα, η συνέχεια έρχεται με τον υπόκωφο ήχο που   ασφάλεια σε σύγκριση με οποιοδήποτε δίτροχο.
              προηγείται της χιονοστιβάδας. Το σύστημα με τους δύο τροχούς εμπρός   Στη χρήση και την αίσθηση ελάχιστα διαφέρει από τη δίτροχη έκδοση,
              βρίσκει εφαρμογή σε μία ακόμη κατηγορία, αφήνοντας τη φαντασία να   καθώς το φάρδος εξακολουθεί να ορίζεται από το πλάτος του τιμονιού
              ταξιδέψει ως προς το πού μπορεί να φτάσει. Και με το Nikken 900 στη   κι όχι των τροχών. Το μετατρόχιο – η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών

              26 TRACTION MAGAZINE
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31