Page 27 - TRACTION 129
P. 27

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: WEB, DUCATI
              Ο κινητήρας προέρχεται από την S 1000 RR, υγρόψυκτος τετρακύλινδρος   Μια μοτοσυκλέτα που πέραν των άλλων αποτελεί ένα ορόσημο για την
              σε σειρά, με μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα βαλβίδων - ShiftCam. Μετά   BMW απλά και μόνο γιατί γίνεται η πρώτη της νέας σειράς Μ, η ισχυρότερη
              πέρασε από το εργαστήριο των βελτιώσεων ώστε να αναμορφωθεί η από-  της ιστορίας της, η ναυαρχίδα της για τα χρόνια που έρχονται...
              δοσή του.
              Η μέγιστη ισχύς έφτασε τους 212 HP (156 kW) στις 14.500 σ.α.λ. και στα 11,5   ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
              kgm ροπής στις 11.000 σ.α.λ. Το όριο περιστροφής του κινητήρα ανέβηκε
              στις 15.100 σ.α.λ., η συμπίεση αναρριχήθηκε στο 13,5:1, οπότε ήταν επιτακτι-
              κή και η χρήση ανάλογης αντοχής κινούμενων μερών.
              Σφυρήλατα έμβολα της Mahle με δύο ελατήρια, μπιέλες τιτανίου της Pankl,
              ανασχεδιασμένα κινούμενα μέρη στην κεφαλή και νέοι αυλοί εισαγωγής. Το
              πακέτο των ηλεκτρονικών είναι πλήρες, συνεργάζεται και με τον μονόδρομο
              συμπλέκτη, ενώ διαθέτει και εξελιγμένο Shift Assistant Pro για πιο γρήγορες
              αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη. Από το πακέτο ωστόσο ξεχωρίζει το
              Pit-Lane-Limiter, ένα καθαρά αγωνιστικό βοήθημα ώστε να μην ξεπερνιέται
              το όριο ταχύτητας των 60 χ.α.ώ. κατά τη διέλευση από το pit lane...
              Η εξάτμιση είναι όλη νέα, από τους λαιμούς μέχρι το τελικό, κατά 3,6 κιλά
              ελαφρύτερη και προέρχεται από την Akrapovic, συμβάλλοντας σημαντικά
              στη μείωση του συνολικού βάρους της μοτοσυκλέτας κατά 5,5 κιλά.
              Σε αυτή την προσπάθεια συνέβαλαν και οι τροχοί από ανθρακονήματα, η
              εκτεταμένη χρήση τιτανίου και αλουμινίου όπου αυτό ήταν εφικτό και πλέον
              εκτός από ισχυρότερη είναι και η ΒΜW με την καλύτερη αναλογία κιλών
              ανά ίππο στην ιστορία του εργοστασίου.
              Στα 192 κιλά είναι έτοιμη για να κυκλοφορήσει στον δρόμο κι όταν έρθει
              η ώρα να απαλλαχτεί από όλα όσα είναι απαραίτητα για να πάρει έγκριση
              τύπου, θα φτάσει με ευκολία στο όριο του βάρους για τη συμμετοχή της
              στους αγώνες.
              Η αγωνιστική ταυτότητα προσδιορίζεται αρχικά από την επιλογή των χρω-
              ματισμών που συνοδεύουν τα μοντέλα Μ της ΒΜW, σε λευκό με μπλε και
              κόκκινες πινελιές. Μετά έρχονται οι πληροφορίες των επιδόσεων να τονώ-
              σουν την πρώτη αυτή αίσθηση.
              Η τελική φτάνει τα 306 χ.α.ώ. και η επιτάχυνση από 0-200 χ.α.ώ. έρχεται στα
              6-7 δευτερόλεπτα. Τα 0-100 έρχονται σε λιγότερο από 1,9’’, ενώ αίσθηση
              κάνει η επιλογή και η έμφαση που έχει δοθεί στα φρένα.
              Αντί της πεπατημένης, η ΒΜW έφτιαξε το δικό της σύστημα, βασισμένη στην
              τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει από τα αυτοκίνητα. Ακτινικές δαγκάνες βαμ-
              μένες μπλε με το σήμα Μ τονίζουν τη διαφορετικότητά τους.
              Δηλώνουν  ακούραστα  στη  σκληρή  συνεχόμενη  χρήση  και  υπόσχονται
              «crystal clear» φρενάρισμα με καλό feedback. Και κορυφαία απόδοση,
              αφού σύμφωνα με μετρήσεις του εργοστασίου ακινητοποιούν τη μοτοσυ-
              κλέτα από την τελική της ταχύτητα των 306 χ.α.ώ. σε 10,7 δευτερόλεπτα.
              Το πλαίσιο βασίζεται σε αυτό της RR με περιφερειακά από το πάνω ράφι.   2020 Ducati Streetfighter V4  / V4-S
              Τόσο το πιρούνι όσο και η πίσω ανάρτηση διαθέτουν ό,τι μπορεί να ζητήσει   ΒΜW M 1000 RR
              ένας αγωνιζόμενος ή θιασώτης της οδήγησης σε πίστα.   Κινητήρας: 999cc, τετράχρονος, τετρακύλινδρος
              Η κατανομή βάρους έχει επανασχεδιαστεί με στόχο τον περιορισμό της βύθι-  σε σειρά, υγρόψυκτος, DOHC
              σης εμπρός κατά το φρενάρισμα και του πίσω μέρους κατά την επιτάχυνση.   Ισχύς: 212 ΗΡ/14.500 σ.α.λ.
              Η έδραση του ψαλιδιού είναι μεταβαλλόμενη, ώστε να υπάρχουν περαιτέ-  Ίχνος/trail mm: 23,6 / 99,8
              ρω δυνατότητες αλλαγής στη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας.   Αναρτήσεις Ε/Π mm: 120 / 117
              Πέρα από την έκδοση που σκοπό έχει να δώσει ένα νέο εισιτήριο στην BMW
              για το WSBK, υπάρχει η δυνατότητα για «ακόμη πιο Μ» παρεμβάσεις που   Φρένα Ε/Π mm: 2x320 / 220
              έμειναν εκτός, απλά για να συγκρατήσουν το κόστος της νέας M1000RR.   Μεταξόνιο mm: 1.457
              To αγωνιστικό πακέτο M περιλαμβάνει λογισμικό ενεργοποίησης του M   Ύψος σέλας mm: 832
              GPS, που προσφέρει υπηρεσίες τηλεμετρίας, αλλά και ελαφρύτερο ψαλίδι,   Βάρος κενή/πλήρης υγρών: 170/192
              τη νέα μειωμένης τριβής αλυσίδα M Endurance, κάλυμμα σέλας (ουρά) για   Ρεζερβουάρ lt: 16,5
              να καλυφθεί η θέση του συνεπιβάτη και διάφορα εξαρτήματα από ανθρα-  Τιμή: Αναμένεται
              κόνημα και billet.
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32