Page 31 - TRACTION 131
P. 31

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΩΜΑ Κ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΦΩΤΟΓΡΑΦIEΣ: HMSGMEDIA, TGR

















































              ανάγκης το ράλι της Monza.  Να ξεκαθαρίσουµε κάτι εδώ. Μιλήσαµε   Ας προκρίνουµε την αισιόδοξη πλευρά
              στην αρχή για έναν κατ’ ευφηµισµό αγώνα (Rally Monza) επειδή είναι   Μέσα σε ένα καθεστώς αβεβαιότητας για τη µεταβατική χρονιά,
              σαφές: Ράλι σηµαίνει αγώνας ταχύτητας και αντοχής σε επιλεγµένους   όπως είναι το 2021, το WRC αναζητεί την επόµενη ηµέρα που θα
              δρόµους της καθηµερινής κυκλοφορίας. Το να κάνεις αγώνα ανάµεσα   αλλάξει τα πάντα.
              σε αχυρόµπαλες και ζικ-ζακ σε jersey και κορίνες και τεχνητά εµπόδια,   Όχι όµως µόνο το WRC. Ούτε κάποιο άλλο άθληµα. Η ανθρωπό-
              τύπου γύρω-γύρω όλοι δεν είναι ράλι. Είναι τζιµκάνα για να κόψουµε   τητα σύµπασα. Γιατί τα σπορ είναι οι άνθρωποι που µε τον έναν ή
              εισιτήρια και να πουλήσουµε ποπ-κορν και µαλλί της γριάς. Τέλος. Η δε   άλλον τρόπο συµµετέχουν. Η ειδησεογραφία έχει εντάξει καθηµερι-
              αστειότητα του να κάνουν σε δύο καθοριστικά σκέλη «Ειδικές ∆ιαδρο-  νά πλέον την εµβολιοφρενίτιδα στο πρόγραµµά της και οι άνθρωποι,
              µές» µικρού µήκους εντός, εκτός και επί τα αυτά στην πίστα και µετά να   έρµαια διαχρονικά σε συνθήκες που δεν µπορούν να ελέγξουν, επα-
              µπαίνουν για service, προφανώς και είναι διαδικασία που αλλοιώνει το   ναφέροντας σε συντριπτικά ποσοστά το αίσθηµα επιβίωσης, βλέπουν
              πρωτάθληµα, διότι έχει καταργηθεί η έννοια της αντοχής των µηχανών.   στο εµβόλιο τη λύση. Και ορθώς πράττουν. Γιατί κάπως πρέπει να
              Απλά πράγµατα.                                     έρθει η όποια κανονικότητα. Και οι αγώνες του WRC, παραδοσιακά
              Σε έναν τέτοιο «αγώνα» λοιπόν – που «φώναζε» ότι ήταν τύπου «άντε να   γεγονότα που φέρνουν τον κόσµο κοντά, θα είναι και πάλι στους
              τελειώνουµε» – υπήρχε και ένα κουτσουρεµένο σκέλος µε διαδροµές στο   δρόµους των χωριών όλου του κόσµου.
              παρακείµενο της Monza (χιονισµένο) βουνό, και έτσι ευτυχώς καταλάβα-  Ας είναι ο ήχος των εξατµίσεων και οι σκάστρες των turbo ένα νέο
              µε ότι κάτι φέρνει σε ράλι, στο οποίο µάλιστα µοιράστηκαν πέντε τίτλοι   κάλεσµα, ως άλλο σήµαντρο, ότι τα βάσανα τελείωσαν. Ή έστω
              παρακαλώ. Ναι, πέντε. Η έξοδος του Evans µε το Yaris «παράδωσε» τον   ότι ελέγχονται πλέον. Οπότε, όταν µας επιτραπεί, ας βγούµε στους
              τίτλο των οδηγών στους Ogier / Ingrassia, και τον τίτλο κατασκευαστών   δρόµους να το γιορτάσουµε!
              στη Hyundai. Από εκεί και πέρα, στην κατηγορία των οµάδων WRC2   Μακάρι η νέα χρονιά να είναι χωρίς απώλειες και άλλα προβλή-
              πρωταθλητές αναδείχθηκαν οι Ostberg / Torstein µε Citroen C3 Rally2,   µατα. Μακάρι οι Ειδικές ∆ιαδροµές, οπουδήποτε γίνονται ράλι, να
              στην κατηγορία των ιδιωτών WRC3 οι Huttunen / Mikko µε Hyundai i20   µπορούν και πάλι να κατακλυσθούν από τα πλήθη. Γιατί η ζωή, η
              Rally2, ενώ πρωταθλητές στην Junior WRC ήταν οι Kristensson / Sjoberg   ελευθερία, η δράση, η απόλαυση είναι εκεί έξω. Στη φύση. Προσχη-
              µε Ford Fiesta Rally4.                             µατικά ή µη, τα ράλι σε ενώνουν µαζί της!

                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 31
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36