Page 27 - TRACTION 131
P. 27
ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: WEB, DUCATI
service, της οµαλής λειτουργίας αλλά και της µείωσης του κόστους κα-
service, της οµαλής λειτουργίας αλλά και της µείωσης του κόστους κα-
τασκευής. Κατά τα άλλα, ο V4 Granturismo είναι πλήρως εκσυγχρονι-
τασκευής. Κατά τα άλλα, ο V4 Granturismo είναι πλήρως εκσυγχρονι-
σµένος µε σηµαντικά πλεονεκτήµατα για τη συγκεκριµένη κατηγορία.
σµένος µε σηµαντικά πλεονεκτήµατα για τη συγκεκριµένη κατηγορία.
Οι διαστάσεις του είναι αισθητά µικρότερες από εκείνες του V2. Πιο
Οι διαστάσεις του είναι αισθητά µικρότερες από εκείνες του V2. Πιο
κοντός κατά 85 mm, µε µικρότερο µήκος κατά 85 mm και µόλις 20
κοντός κατά 85 mm, µε µικρότερο µήκος κατά 85 mm και µόλις 20
mm πιο φαρδύς, κάνει απλούστερη την τοποθέτησή του στο πλαίσιο.
mm πιο φαρδύς, κάνει απλούστερη την τοποθέτησή του στο πλαίσιο.
Είναι και πιο ελαφρύς κατά 1,2 κιλά από τον 1.260, παρά την προφα-
Είναι και πιο ελαφρύς κατά 1,2 κιλά από τον 1.260, παρά την προφα-
νώς πιο περίπλοκη κατασκευή.
νώς πιο περίπλοκη κατασκευή.
Ο σχεδιασµός του έγινε από την αρχή, σύµφωνα µε τα δεδοµένα
Ο σχεδιασµός του έγινε από την αρχή, σύµφωνα µε τα δεδοµένα
των OnOff για τη Multistrada. Ο στρόφαλος περιστρέφεται ανάπο-
των OnOff για τη Multistrada. Ο στρόφαλος περιστρέφεται ανάπο-
δα, λειτουργώντας και σαν αντικραδασµικός άξονας σε σχέση µε τις
δα, λειτουργώντας και σαν αντικραδασµικός άξονας σε σχέση µε τις
άλλες περιστρεφόµενες µάζες. Επιλογή που επηρεάζει θετικά και την
άλλες περιστρεφόµενες µάζες. Επιλογή που επηρεάζει θετικά και την
οδήγηση, βελτιώνοντας την ευελιξία και τις εναλλαγές κλίσεων.
οδήγηση, βελτιώνοντας την ευελιξία και τις εναλλαγές κλίσεων.
Η άνεση στη µακροχρόνια χρήση αποτέλεσε σηµαντική παράµετρο
Η άνεση στη µακροχρόνια χρήση αποτέλεσε σηµαντική παράµετρο
στις επιλογές, όσο και η µείωση των κραδασµών. Μαζί µε το µικρό-
στις επιλογές, όσο και η µείωση των κραδασµών. Μαζί µε το µικρό-
τερο µεταξόνιο και τα πιο «γρήγορα» γεωµετρικά χαρακτηριστικά, η
τερο µεταξόνιο και τα πιο «γρήγορα» γεωµετρικά χαρακτηριστικά, η
νέα MS είναι ελαφρύτερη, πιο εύκολη στην οδήγηση σε κάθε έδα-
νέα MS είναι ελαφρύτερη, πιο εύκολη στην οδήγηση σε κάθε έδα-
φος, πιο ευέλικτη και πιο ανθεκτική. Για οικονοµία και µείωση της
εκποµπής θερµότητας και στον συνεπιβάτη, οι δύο πίσω κύλινδροι ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
απενεργοποιούνται στην ήρεµη µετακίνηση. MULTISTRADA V4 ( S )[SPORT]
Μια ακόµη αναπάντεχη αλλαγή ήταν η χρήση συµβατικού ψαλιδιού ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: V4 Granturismo, V4 - 90°, 1.158 cc, 4 Β/Κ, Twin Pulse,
έναντι του µονόµπρατσου που χαρακτήριζε όχι µόνο τις µεγάλες Υ/Ψ, 170 hp @10.500 rpm, 12,7 kgm @8.750 rpm
Multistrada αλλά και ολόκληρη την ιταλική εταιρεία. Οι βλέψεις για ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Ε/Π: Ανεστραµµένο πιρούνι 50 mm
ακόµη πιο έντονες εκτός δρόµου εξορµήσεις που επιβάλλουν τρο- ([Ducati Skyhook Suspension)], διαδροµή 170 mm / µονό αµορτισέρ
χούς µε ακτίνες, οδήγησαν στην πτώση και αυτού του κάστρου. Κινή- ([Ducati Skyhook Suspension)] διαδροµή 180 mm
σεις που αν µη τι άλλο δείχνουν ότι η Ducati δεν διαιωνίζει επιλογές ΤΡΟΧΟΙ Ε/Π: 19” / 17”
του παρελθόντος όταν οι περιστάσεις επιβάλλουν την αναθεώρηση ΦΡΕΝΑ Ε/Π: 2 δίσκοι 320 mm, ακτινικές monobloc δαγκάνες Brembo
και την εξέλιξη. 4 εµβόλων ([Brembo M50 Stylema)] / ∆ίσκος 265 mm, δαγκάνα 2
Τα βήµατα στο µέλλον η Ducati προτιµά να τα δείχνει µε νεωτερι- εµβόλων Brembo
σµούς. Η Multistrada V4 είναι η πρώτη µοτοσυκλέτα στην ιστορία ΟΘΟΝΗ: 5” TFT έγχρωµη ([6.5” µε Ducati Connect
που διαθέτει ραντάρ (όπως τα αυτοκίνητα) στο εµπρός και πίσω µέ- και GPS µε χάρτες)]
ρος της µοτοσυκλέτας. Το Adaptive Cruise Control και το Blind Spot ΒΑΡΟΣ κενή / γεµάτη, kg: 215 (218) [217] / 240 (243) [242]
Detection (BSD) ανιχνεύουν την κίνηση εµπρός και πίσω, σταθµίζουν ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 840 - 860 mm
τη µείωση των αποστάσεων και ενηµερώνουν ανάλογα τον οδηγό. ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1.567 mm
Τα φωτιστικά σώµατα είναι τεχνολογίας LED και επιπλέον διαθέτει ΚΑΣΤΕΡ / IXNOΣ: 24,5° / 102,5 mm
Daytime Running Light (ενεργοποιούνται αυτόµατα σε χαµηλό φω- ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 22 λίτρα
τισµό) και Ducati Cornering Light που φωτίζουν το εσωτερικό της ΤΙΜΗ: 20.600 ευρώ (23.800 ευρώ)
στροφής κατά τις κλίσεις.
Οι εκδόσεις της νέας Multi είναι τρεις: βασική, S και S Sport, µε εναλ-
λαγές στον εξοπλισµό. Η «απλή» και η Sport φορούν χυτές ζάντες,
ενώ η S ξεχωρίζει µε πλουσιότερο εξοπλισµό, ακτινωτές ζάντες και
περισσότερες εκτός δρόµου δυνατότητες. Η S και η Sport εµπλουτί-
ζονται µε το Vehicle Hold Control (VHC) και τις Skyhook αυτορρυθι-
ζόµενες αναρτήσεις. Μετρούν ώς και το βάρος οδηγού - συνεπιβάτη,
αποσκευών, προφορτίζοντας αυτόµατα τα ελατήρια...
Τα S και Sport διαθέτουν επίσης σύστηµα πλοήγησης και συνδε-
σιµότητας στην κατά τι µεγαλύτερη οθόνη από του απλού, ενώ τα
Cornering ABS, Wheelie Control (DWC) και Traction Control (DTC),
είναι για όλες.
Έπειτα από 18 χρόνια και πάνω από 110.000 Multistrada στους
δρόµους του κόσµου, η νέα V4, ώριµη όσο και σύγχρονη, έρχεται
να δείξει τον δρόµο, έτοιµη να αντιµετωπίσει κάθε πρόκληση και
ανταγωνισµό. Με εφόδια την οµοιογένεια στον σχεδιασµό και την
τεχνολογία αιχµής σε κάθε της γωνιά.