Page 32 - TRACTION 133
P. 32

top model


              To Hyundai Tucson περνάει πλέον στην τέταρτη γενιά,
              έχοντας μέχρι στιγμής 1,4 εκατομμύρια πωλήσεις στην ευ-
              ρωπαϊκή αγορά, και το μόνο κοινό στοιχείο με το παρελθόν
              παραμένει το όνομα. Είναι πραγματικά εντυπωσιακά τα
              άλματα προόδου που έχει πετύχει η Hyundai τα τελευταία
              χρόνια, με το νέο της μεσαίο SUV να αποτελεί την πιο
              ζωντανή απόδειξη.
              Ο εξωτερικός σχεδιασμός του εντυπωσιάζει, καθώς είναι
              το πρώτο SUV της Hyundai που εξελίχθηκε σύμφωνα με
              τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας «Sensuous
              Sportiness». Εμφανή γεωμετρικά σχέδια γνωστά εμφανίζο-
              νται σε όλο τον σχεδιασμό του SUV, ακόμα και στις πόρτες.
              Η πιο χαρακτηριστική παρουσία τους είναι στη μάσκα του
              Tucson, όπου όταν τα φώτα είναι σβηστά, το εμπρός μέρος
              του αυτοκινήτου φαίνεται να καλύπτεται από σκούρα, γεω-
              μετρικά μοτίβα. Τα πίσω φωτιστικά σώματα με το μεγάλο
              πλάτος και τις κρυφές παραμετρικές λεπτομέρειές τους
              συνεχίζουν τη λογική του σχεδιασμού.
              Αντίστοιχη προσοχή έχει δοθεί και στον σχεδιασμό του
              εσωτερικού. Εντελώς νέος σχεδιασμός, αίσθηση πολυτέλει-
              ας, ευρυχωρία και δύο μεγάλες οθόνες ολοκληρώνουν την
              εικόνα που αντικρίζει κανείς μπαίνοντας στην καμπίνα των
              επιβατών. Στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο απουσιάζει ο
              κλασικός λεβιές και τη θέση του έχουν πάρει πλήκτρα με τις
              ανάλογες λειτουργίες, εξασφαλίζοντας επιπλέον χώρο για
              μικροαντικείμενα. Το σύστημα infotainment φιλοξενείται
              σε μια οθόνη αφής 10,25 ιντσών που περιλαμβάνει πολλές
              και σύγχρονες λειτουργίες συνδεσιμότητας. Ο κλασικός
              πίνακας οργάνων έχει πλέον αντικατασταθεί από μια οθόνη
              επίσης 10,25 ιντσών και σε αυτή συναντάμε το Blind View
              Monitor. Όταν ο οδηγός ανάψει φλας για την αλλαγή λω-
              ρίδας, ένα από τα δύο κύρια όργανα του ψηφιακού πίνακα
              10,25’’ θα απεικονίσει το τυφλό σημείο της αντίστοιχης
              πλευράς προβάλλοντας εικόνα από την κάμερα.
              Επίσης από το σύστημα κλιματισμού απουσιάζουν οι
              διακόπτες και όλες οι λειτουργίες ελέγχονται μέσω αφής,
              καθιστώντας το Tucson το πρώτο μοντέλο της Hyundai που
              διαθέτει πλήρη έλεγχο αφής.
              Η υβριδική τεχνολογία είναι παρούσα σε όλες τις εκδόσεις
              κινητήρων με τις επιλογές να είναι αρκετές. Έτσι το Hyundai
              Tucson μπορεί να συνδυαστεί με βενζινοκινητήρα 1,6
              λίτρων και υβριδικό σύστημα 48V με απόδοση 150 ή 180
              ίππων. Ανάλογα με την έκδοση μπορεί να συνδυαστεί με
              χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή εφτάρι αυτόματο διπλού
              συμπλέκτη και εμπροσθοκίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις.
              Στην κορυφή τοποθετείται η πλήρως υβριδική, τετρακίνητη
              έκδοση που αποδίδει 230 ίππους και συνδυάζεται με αυτό-
              ματο κιβώτιο έξι σχέσεων.
              Φυσικά υπάρχουν διαθέσιμες και εκδόσεις με κινητήρα
              πετρελαίου 1,6 λίτρων και υβριδικό σύστημα 48V με
              ανάλογες επιλογές στα συστήματα μετάδοσης. Η βασική,
              εμπροσθοκίνητη έκδοση Exclusive με τον κινητήρα βενζίνης
              1,6T 48V, τους 150 ίππους και το χειροκίνητο κιβώτιο έξι
              σχέσεων ξεκινά από 24.990 ευρώ.
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37