Page 22 - TRACTION 134
P. 22
cover story
Αρχίζοντας από το εμπρός μέρος του Kona N Line βλέπουμε
αρχικά ότι το σήμα της εταιρείας έχει μεταφερθεί στη μάσκα
από το καπό, ενώ παράλληλα ανάμεσα στα φώτα ημέρας
έχουν τοποθετηθεί τρεις σχεδιαστικοί αεραγωγοί. Διαφορετι-
κός προφυλακτήρας, ο οποίος δένει αρμονικά με τα προστα-
τευτικά των φτερών, που είναι βαμμένα στο ίδιο χρώμα με
το αμάξωμα. Η ποδιά του νέου Κona έχει δώσει τη θέση της
σε ένα αεροδυναμικό χείλος με πτερύγια τοποθετημένα χα-
μηλά στις γωνίες, δημιουργώντας την αίσθηση ότι αγκαλιάζει
τον δρόμο. Αντίστοιχα οι εισαγωγές αέρα είναι μεγαλύτερες
και πιο έντονες με εντυπωσιακό σχεδιασμό πλέγματος.
Οι πλαϊνές πλευρές διατηρούν το μυώδες και ανάγλυφο
σχήμα, διαφοροποιούνται όμως χάρη στα βαμμένα στο χρώ-
μα του αμαξώματος προστατευτικά αλλά και από τις ειδικές
για τη συγκεκριμένη έκδοση ζάντες αλουμινίου, διαμέτρου
18 ιντσών.
Η εξωτερική εικόνα N Line ολοκληρώνεται με τις διαφορο-
ποιήσεις στο πίσω μέρος, που περιλαμβάνουν την ενσωμά-
τωση στο κέντρο του προφυλακτήρα, έναν μεγάλο διαχύτη
σε χρώμα που δημιουργεί αντίθεση με αυτό του αμαξώματος
αλλά και με την τοποθέτηση στα άκρα πτερυγίων για καλύτε-
ρη ροή του αέρα.
Στο εσωτερικό η ατμόσφαιρα έχει έντονα στοιχεία N Line
με μαύρες επενδύσεις καθισμάτων από δέρμα, σουέτ ή
ύφασμα, με διακριτικές κόκκινες ραφές αλλά και μεταλλικά
πεντάλ. Στο τιμόνι, στον λεβιέ ταχυτήτων και στα καθίσματα
υπάρχει το λογότυπο Ν, συμβάλλοντας σε πιο σπορ εμφά-
νιση και αίσθηση. Αλλαγές έχουν υπάρξει και στο ταμπλό,
αφού η κονσόλα έχει αποσυνδεθεί από τον πίνακα οργάνων
αλλάζοντας την αίσθηση και δημιουργώντας στοιχεία άνε-
σης. Το επίπεδο ποιότητας και φινέτσας τονίζεται από τους
νέου τύπου διακοσμητικούς δακτύλιους γύρω από τα ηχεία
και τους αεραγωγούς.
Σε επίπεδο κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων υπάρχουν
επτά διαφορετικοί συνδυασμοί. Με 1.000άρη κινητήρα από-
δοσης 120 ίππων και 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων,
με 1.000άρη κινητήρα 120 ίππων με 48V υβριδικό σύστημα
και 6άρι μηχανικό κιβώτιο με τον έξυπνο συμπλέκτη iΜΤ.
Με 1.600άρη κινητήρα απόδοσης 198 ίππων και αυτόματο
7άρι κιβώτιο DCT ή με ίδιο μηχανικό σύνολο και κιβώτιο,
αλλά τετρακίνητο. Επίσης υπάρχουν και τρεις εκδόσεις πετρε-
λαίου 1.600 κυβικών εκατοστών απόδοσης 136 ίππων, που
συνδυάζουν 48V υβριδικό σύστημα σε δικίνητη και τετρακί-
νητη έκδοση με αυτόματο 7άρι κιβώτιο DCT ή χειροκίνητο
6άρι τεχνολογίας iMT.
Βλέπετε η Hyundai έχει προχωρήσει την τεχνολογία των κι-
νητήρων σε υψηλό επίπεδο εξέλιξης κάτω από την ομπρέλα
Smartstream, διαθέτοντας παράλληλα κινητήρες diesel που,
όπως και οι βενζινοκινητήρες, μπορούν να συνδυαστούν
και με 48V υβριδικό σύστημα. Τέλος, υπάρχει διαθέσιμη και
αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Με όλη αυτή την πληθώρα κινη-
τήρων με διαφορετικές μορφές ενέργειας η Hyundai καλύ-
πτει όλες τις ανάγκες του σύγχρονου οδηγού, ανάλογα με τις
επαγγελματικές του υποχρεώσεις και τον τόπο διαμονής.

