Page 27 - TRACTION 134
P. 27
ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: HONDA, WEB
Μαζί άλλαξαν και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά των CRF με στόχο
τίωση της απόδοσης τόσο σε εκτός δρόμου περιηγήσεις όσο και στη
«ζούγκλα» της αστικής μετακίνησης. την ευστάθεια, χωρίς να επηρεαστεί η ούτως ή άλλως υποδειγματική
Με 27 hp δεν βάζει φωτιά στον δρόμο, όμως η βελτίωση της από- ευελιξία του.
δοσης γίνεται αισθητή σε όλο το φάσμα, ήδη από τις 2.000 σ.α.λ. Με Τα φρένα παρέμειναν ίδια όπως και το δικάναλο ABS. Κι εδώ εντοπί-
καλύτερη διαχείριση της εισαγωγής, νέο χρονισμό των εκκεντροφόρων ζεται το μοναδικό ίσως στοιχείο που δεν συμβαδίζει με τις δυνατότητες
και εξάτμιση, βελτίωσε τις επιδόσεις και κατάφερε να περάσει και τις των CRF, καθώς το ABS του πίσω τροχού δεν απενεργοποιείται για
«εξετάσεις» των προδιαγραφών Euro5. χρήση στο χώμα.
Βελτιωμένος είναι και ο συμπλέκτης με υποβοήθηση που μειώνει 20% Ο εξοπλισμός εμπλουτίστηκε με λυχνίες LED και νέα LCD οθόνη ορ-
τη δύναμη που χρειάζεται η ήδη πολύ μαλακή μανέτα, ενώ έχει και γάνων. Στο L τοποθετημένη στην παραδοσιακή θέση, στο Rally όμως
χαρακτηριστικά ελέγχου του φρένου του κινητήρα. πίσω από το φέρινγκ, στον χαρακτηριστικό πύργο «όπως Dakar» που
Οι σχέσεις του κιβωτίου άλλαξαν, με τις πέντε πρώτες να είναι πιο φιλοξενεί και τους δίδυμους προβολείς.
«κοντές», ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την αίσθηση της απόδοσης. Με συνοδεία την αύρα από τους αγώνες και την έρημο, οι νέες CRF
Αντίθετα, η έκτη έγινε πιο «μακριά», προσφέροντας περισσότερη ηρεμία 300 ανανεώθηκαν για να μεταφέρουν τα όνειρα με προσιτό και πειστι-
και μεγαλύτερη οικονομία στις πορείες διαρκείας. κό τρόπο. Είτε αυτά περιλαμβάνουν τον γύρο ενός νησιού είτε τον γύρο
Το συνολικό βάρος μειώθηκε κατά τέσσερα κιλά, που μεταφράζεται από του κόσμου...
τη Honda σαν βελτίωση κατά 13% της αναλογίας κιλών ανά ίππο. Με
142 κιλά έτοιμο προς χρήση για το L και 11 περισσότερα για το Rally, ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
παραμένουν από τις ελαφρύτερες μοτοσυκλέτες στην κατηγορία τους. Honda CRF300 L [CRF300 Rally]
Το πλαίσιο είναι νέο, οι διαδρομές αναρτήσεων (Showa) μεγαλύτερες Κινητήρας: Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος,
κατά 10mm εμπρός στα δύο μοντέλα (L και Rally) και 20mm πίσω για 286cc, EURO5, 2ΕΕΚ
το CRF300L, στα 260 mm πλέον για κάθε άκρο. Ισχύς / Ροπή: 27,3 PS @ 8.500 σ.α.λ./2,7 kgm @ 6.500 σ.α.λ.
Ταυτόχρονα αυξήθηκε η ήδη μεγάλη απόσταση από το έδαφος κατά Βάρος πλήρης υγρών, κιλά : 142 [153]
30 mm, στα 285 mm! Ωστόσο με τη νέα σχεδίαση, το ύψος της φαρ- Ύψος σέλας, mm: 880 [885]
δύτερης πλέον σέλας μειώθηκε για λόγους ευχρηστίας, στοχεύοντας Απόσταση από το έδαφος, mm: 285
πάντα στη διατήρηση και ενίσχυση των εκτός δρόμου δυνατοτήτων της Ρεζερβουάρ, λίτρα: 7,8 [12,8]
μοτοσυκλέτας. Αναρτήσεις Ε/Π, mm: 296 / 220
Το αλουμινένιο ψαλίδι είναι νέο, με νέα χαρακτηριστικά ακαμψίας, Τιμή: 5.950 ευρώ [7.400 ευρώ]
που μεταφράζονται σε ασφαλέστερη διαχείριση των ανωμαλιών του
δρόμου, υποστήριξη των ελαστικών στο έργο τους και άνεση στην
οδήγηση.
Η θέση οδήγησης άλλαξε ελαφρά, με το τιμόνι τοποθετημένο 10mm
πιο πίσω, ενώ τα μαρσπιέ χαμήλωσαν και μετακινήθηκαν πιο πίσω. Το
τιμόνι έχει εφοδιαστεί και με αντίβαρα για την περαιτέρω μείωση των
ήδη ελάχιστων κραδασμών που έφταναν στον οδηγό.
Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι το στοιχείο με το οποίο ξεχωρί-
ζουν τα δύο μοντέλα με την πρώτη ματιά. Στο 300 L η χωρητικότητά
του αυξήθηκε στα 12,8 λίτρα, δίνοντας εκτός από αυτονομία και τον
ανάλογο όγκο στη μοτοσυκλέτα.
TRACTION MAGAZINE 27

