Page 31 - TRACTION 134
P. 31

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΩΜΑ Κ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΦΩΤΟΓΡΑΦIA: ΗΜSG


              τόσα χρόνια, που δεν είναι άλλη από το «χωριό του Άι Βασίλη», το   (επιµένουµε ότι το Ράλι της Μόντσα δεν είναι τέτοιος...) καθιστά
              φηµισµένο Ροβανιέµι!                               σαφές ότι οι σκληρές ασφάλτινες Ειδικές ∆ιαδροµές νοτιοδυτικά του
              Ο αγώνας, παίρνοντας τη θέση του ακυρωµένου Ράλι Σουηδίας   Ζάγκρεµπ αποτελούν µία ορθή επιλογή.
              λοιπόν ως το µοναδικό αγνό χειµερινό αγώνισµα του WRC, είχε και   Τι µας δίδαξε το πρώτο δίµηνο του 2021; Ότι το πείραµα της Σαρ-
              µία πρωτιά, αυτή δηλαδή του ότι ήταν εκείνος που διεξήχθη στο πιο   δηνίας πέρυσι, που διεξήθη κανονικά σε µία καθηµαγµένη από την
              βόρειο µέρος του πλανήτη στην ιστορία του WRC.     πανδηµία Ιταλία, αφού δούλεψε τέλεια το σύστηµα ελέγχου, ήταν
              Το χιόνι ήταν άφθονο, τα παραδοσιακά snowbanks στο πλάι των   απόλυτα επιτυχηµένο.
              δρόµων, που αποτελούν άρρηκτο µέρος του τρόπου οδήγησης, ήταν   Όπως και φέτος αυτό της Φινλανδίας µε το Arctic. Αλλά... Εάν πα-
              εκεί και οι θερµοκρασίες φλέρταραν τις ηµέρες του αγώνα στα κάτω   ρατηρήσει κάποιος το αγωνιστικό ηµερολόγιο, θα δει ότι παραείναι
              του µηδενός νούµερα. Ό,τι έπρεπε για να έχουν εξαιρετική πρόσφυ-  Ευρωπαϊκό. Μα, θα πείτε, αφού υπάρχει η Χιλή, το Σαφάρι και η
              ση τα αγωνιστικά αυτοκίνητα µε τα χειµερινά ελαστικά Sottozero της   Ιαπωνία. Σωστά. Αλλά κανείς δεν γνωρίζει αν θα γίνουν αυτοί οι
              Pirelli, µε τα 384 καρφιά από βολφράµιο έκαστο, τα οποία εξείχαν   αγώνες. Οι αρχές του σπορ επενδύουν, όπως και όλη η ανθρωπότη-
              επτά χιλιοστά από το πέλµα. Μάλιστα το πέλµα αυτών των ελαστι-  τα πλέον, στην παράµετρο των εµβολιασµών και εκεί θα παιχτεί το
              κών ήταν πρωτοποριακά σχεδιασµένο µε δύο παραµέτρους: την   παιχνίδι.
              κατευθυντικότητα και την ασυµµετρία, κάτι που σηµαίνει ότι µπορού-  Τι θα συµβεί; Κανείς δεν γνωρίζει µε σαφήνεια. Με το Σαφάρι να
              σαν να χρησιµοποιηθούν και από τις δύο πλευρές του αυτοκινήτου   έχει ήδη µπει σε καθεστώς αβεβαιότητας (όχι µόνο λόγω πανδηµίας
              ανάλογα µε την επιλογή των πληρωµάτων!             αλλά και έλλειψης χρηµάτων) και µε τη Χιλή να κάνει κούρσα για
              Ο αγώνας εξελίχθηκε µια χαρά και µε διάλειµµα δύο µηνών ο θία-  τους εµβολιασµούς αλλά και τη διατήρηση της κοινωνικής ηρεµίας
              σος θα επισκεφτεί την Κροατία για τον οµώνυµο ασφάλτινο αγώνα,   στα δικά τους εσωτερικά θέµατα, η Ιαπωνία των Ολυµπιακών Αγώ-
              που µπαίνει στο αγωνιστικό ηµερολόγιο του WRC για πρώτη φορά.   νων φαντάζει η µόνη σανίδα σωτηρίας για να ονοµαστεί παγκόσµιο
              Με τη Γερµανία έξω, όπως και την Κορσική, και µε την Ιαπωνία στο   το WRC 2021 και να µην παραµείνει µία πιο «βαριά» εκδοχή ενός
              τέλος της χρονιάς, η ανάγκη για έναν ασφάλτινο, σοβαρό αγώνα   ακόµα ευρωπαϊκού θεσµού...
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36