Page 10 - TRACTION 136
P. 10

ΚΑΛΩΣ ΤΑ!







              Από τόν ΘωΜά Κ. ΕυΘυΜΙΟυ
              απο τον θωμα κ. ευθυμιου
               Renault Clio

               1.0 TCe LPG

               Ο κινητήρας διπλού καυσίμου
                      βενζίνης - υγραερίου
                  αναβαθμίζει τις επιδόσεις,
                ενώ βοηθά στον περιορισμό
                  της κατανάλωσης και των
                    εκπομπών ρύπων CO2












                                       Στην εποχή μας, η αναζήτηση οικονομικότερων στην   του Clio LPG να σημειώσουμε ότι το κόστος του καυσί-
                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ        κατανάλωση  αυτοκινήτων  αποτελεί  έναν  από  τους   μου LPG στην Ελλάδα είναι 60% (ή και περισσότερο)
                            Μοντέλο:   τρεις  κορυφαίους  παράγοντες  επιλογής  αυτοκινήτου.   χαμηλότερο της βενζίνης, και σχεδόν στο μισό του κό-
          Renault Clio 1.0 TCe 100hp LPG  Έτσι, η Renault αποφάσισε να τοποθετήσει στο νέο Clio   στους του diesel κίνησης. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός
                           Κινητήρας:   ένα «κιτ» διπλού καυσίμου, ουσιαστικά ένα ενιαίο σύ-  κάνει οικονομία σε κάθε γέμισμα, ενώ το συνολικό κό-
           999 κ.εκ. turbo βενζινοκινητήρας   νολο που αποτελείται από τον νέο τρικύλινδρο turbo   στος ανά χιλιόμετρο είναι χαμηλότερο σε σχέση τόσο
                   με μονάδα υγραερίου   κινητήρα βενζίνης και μία μονάδα καύσης υγραερίου   με έναν κινητήρα βενζίνης, όσο και με έναν diesel. ταυ-
                                       (LPG), γνωστότερο ως 1.0 TCe 100hp LPG. Η ενσω-  τόχρονα, το μεγάλο όφελος για όποιον επιλέξει τη νέα
                              Ισχύς:
                 100 ίπποι / 5.000 σ.α.λ.   μάτωση του συστήματος υγραεριοκίνησης στο Clio εί-  έκδοση με κινητήρα LPG του νέου Clio είναι η αυτο-
                                       ναι μία διαδικασία που λαμβάνει χώρα κατευθείαν στο   νομία. Συγκεκριμένα, το Clio LPG είναι εξοπλισμένο με
                              Ροπή:    εργοστάσιο κατασκευής του μοντέλου. Κάτι που σημαί-  δύο δεξαμενές καυσίμων. Μία για τη βενζίνη, χωρητικό-
                   160 Nm / 2.750 σ.αλ.   νει ότι ο πελάτης απολαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα   τητας 39 λίτρων, και μία υγραερίου, χωρητικότητας 32
                          Επιτάχυνση:   ενός  εργοστασιακού  τελικού  προϊόντος  που  διέπεται   λίτρων LPG.  Αυτό προσφέρει στο Clio μια εξαιρετική
                12,5’’ (0-100 χλμ. / ώρα)   από τα ίδια πρότυπα ασφάλειας και αξιοπιστίας, όπως   αυτονομία, που ξεπερνάει τα 1.400 χλμ. με ένα γέμισμα
                      Τελική ταχύτητα:   και κάθε άλλου μοντέλου της Renault.  Αυτός ο κινη-  και των δύο δεξαμενών. ό turbo κινητήρας βενζίνης
                       188 χλμ. / ώρα   τήρας διπλού καυσίμου, που καίει βενζίνη και υγραέ-  1.0 TCe 100hp είναι σχεδιασμένος από την αρχή για
                                       ριο (LPG), αποτελεί σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία   να δουλεύει και με LPG. παράλληλα, η δεξαμενή του
                          Μετάδοση:
                  Στους εμπρός τροχούς,   μια αξιόπιστη, προσιτή στην κτήση και οικονομική στη   υγραερίου είναι φτιαγμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής
                χειροκίνητο κιβώτιο πέντε   χρήση  επιλογή,  που  ταιριάζει  απόλυτα  στις  ανάγκες   και τοποθετημένη στον χώρο που, στις απλές εκδόσεις,
                            σχέσεων    των Ελλήνων αγοραστών. το σύνολο αποδίδει 100   τοποθετείται η ρεζέρβα, χωρίς να επηρεάζει τη χωρητι-
                                       ίππους, έχοντας μέγιστη ροπή 170 Nm, που είναι διαθέ-  κότητα του πορτμπαγκάζ, που παραμένει στα 391 λίτρα.
                         Κατανάλωση:   σιμη μόλις από τις 2.000 σ.α.λ., χαρακτηριστικό που το   Η εναλλαγή ανάμεσα στα δύο καύσιμα γίνεται με δύο
          4,6-4,8 λίτρα / 100 χλμ .(βενζίνη)   καθιστά ικανό σε ποικιλία οδηγικών συνθηκών, ενώ   τρόπους. Είτε χειροκίνητα, από τον διακόπτη που είναι
               και 5,7-6,1 λίτρα / 100 χλμ.   έχει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και περιορισμένες   τοποθετημένος μέσα στην καμπίνα των επιβατών, είτε
                              (LPG)    εκπομπές ρύπων CO 2. Στα υπόλοιπα πλεονεκτήματα   αυτόματα, όταν η δεξαμενή του LPG αδειάσει.
                          Ρύποι CO 2:
            105-110 γρ. / χλμ. (βενζίνη) και
                         94-100 (LPG)
                               Τιμή:
                      από 15.640 ευρώ



              10 TRACTION MAGAZINE
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15