Page 25 - TRACTION 144
P. 25
του αυτοκινήτου για κάθε χρονιά και την εξέλιξη που έκαναν προκει-
μένου το αυτοκίνητο να προηγείται του ανταγωνισμού. Γι αυτό και η
επικράτησή τους τα χρόνια 1987 - 1992 ήταν καθολική σε όλα τα μήκη
και πλάτη του πλανήτη. Θυμάμαι χαρακτηριστικά την πρώτη επαφή μας
με τη Lancia, αρχές Μάη 1987, δοκιμές εξέλιξης πριν από το Ράλλυ
Ακρόπολις στην Ειδική Αγία Σωτήρα. Ένα σεληνιακό τοπίο, πετρόσπαρ-
το, και οι Ιταλοί ήρθαν με το αυτοκίνητο που λίγες ημέρες νωρίτερα είχε
κερδίσει το ράλι Πορτογαλίας με τους Alen - Kivimaki. Προτού συμπλη-
ρώσουν χιλιόμετρο είχαν κλατάρισμα και στραβωμένο φυσίγγιο στην
μπροστινή ανάρτηση. Τα μάζεψαν, γύρισαν στο Τορίνο και 10 ημέρες
αργότερα ξαναγύρισαν με βελτιώσεις. Εκεί που πάθαινε τη ζημιά το
αυτοκίνητο περνούσε από πάνω διαλύοντας τα βράχια χωρίς να καταλα-
βαίνει απολύτως τίποτε και φυσικά κέρδισαν το Ακρόπολις.
Τέλος, η τελευταία Lancia που είχαμε την ευκαιρία να γευτούμε τις
χάρες της ήταν η κύκνεια εξέλιξη της Delta, που άκουγε στο χαϊδευτικό
Deltona. Πρόκειται για το αυτοκίνητο με το οποίο οι Kankkunen - Repo
συμμετείχαν στο Ράλλυ Ακρόπολις του 1992. Ατόφια, με τα χαρακτηρι-
στικά βαψίματα της Martini, αφού όλα τα κινητά μέρη είχαν αφαιρεθεί
και φυλαχθεί ευλαβικά εκτός από τον ουρανό! Για να επανέλθει στην
αρχική της μορφή μετά τη συνταξιοδότησή της!