Page 44 - TRACTION 144
P. 44
παρουσιαση
απο τον θοδωρη κολονελο
τας 64 kWh. η αυτονομία φτάνει έως τα 484 χλμ., με τη Hyundai
να ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα και τελική
πρόσφατα βρέθηκε στα χέρια μας το νέο Hyundai Kona 167 χλμ./ώρα. Όσο για τη φόρτιση, με τον στάνταρ ενσωματω-
Electric, το οποίο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, μία με 136 ίπ-
μένο φορτιστή των 7,2 kW το ηλεκτρικό Kona απαιτεί, σύμφωνα
πους και μία με 204. η δοκιμή πραγματοποιήθηκε με τη δεύτερη,
με τους Κορεάτες, περί τις 9 ώρες και 15 λεπτά για τη φόρτιση.
η οποία προσφέρει και κορυφαία αυτονομία λόγω της μπαταρί-
Με ταχυφορτιστή 100 kW ο χρόνος φόρτισης πέφτει στα μόλις 47
ας μεγέθους 64 kWh. ας το γνωρίσουμε καλύτερα!
λεπτά για φόρτιση από το 10% έως και το 80%.
Ξεκινώντας από την εξωτερική του σχεδίαση, το κορεατικό
πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού Kona γίνεται άμεσα αισθητή
B-SUV διακρίνεται για τον «sportive» χαρακτήρα του, με τα λεπτά
η ποιότητα κύλισης, η ανάρτηση αποσβένει αποτελεσματικά τις
LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, τη διχρωμία του αμα-
ανωμαλίες, ενώ τα φρένα αποδείχθηκαν ισχυρά ακόμα και σε
ξώματος, αλλά και τις αεροδυναμικού τύπου ζάντες αλουμινίου.
Βασικά χαρακτηριστικά του είναι η μάσκα χωρίς αεραγωγούς
καταπόνηση διαρκείας.
αλλά και τα crossover στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι ράγες
οροφής. αναφορικά με τις διαστάσεις, το ηλεκτρικό Kona έχει
από το ηλεκτρικό Hyundai Kona Electric με μπαταρία χωρητικό-
τητας 64 kWh αποκομίσαμε θετικές εντυπώσεις και στη διάρκεια
μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 1.800 και ύψος 1.570 χλστ.
Όσον αφορά στο εσωτερικό, εκεί υπάρχει μία οθόνη ενημέρω-
ενός ταξιδιού, με τη μεγάλη αυτονομία του να μην δημιουργεί
σης και ψυχαγωγίας με διαγώνιο στις 10,25 ίντσες, ενώ άλλη μία
άγχος. απέδειξε ότι κινούμενο με τα νόμιμα όρια ταχύτητας
οθόνη 10,25’’ βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και αναλαμβάνει τον
στον αυτοκινητόδρομο μπορεί να ολοκληρώσει με επιτυχία ένα
ρόλο του ψηφιακού πίνακα οργάνων. το «παρών» δίνουν και τα
ταξίδι περίπου 350 χιλιομέτρων χωρίς στάση για ανεφοδιασμό.
paddles που ρυθμίζουν την ένταση της ανάκτησης ενέργειας σε
η μέση κατανάλωση περιορίστηκε στις 17,8 kWh/100 χλμ. σε
τρία επίπεδα, ενώ τρία είναι και τα προγράμματα οδήγησης που
μία διαδρομή όπου κινηθήκαμε με ταχύτητες 100 - 130 χλμ./
επεμβαίνουν μεταξύ άλλων και στην ισχύ του κινητήρα (Eco,
ώρα και δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιηθεί κάποιος σταθμός
φόρτισης του οδικού δικτύου, μειώνοντας σημαντικά το κόστος
πάμε στον ηλεκτροκινητήρα του Hyundai Kona Electric, ο οποίος
Normal και Sport). Το Hyundai Kona Electric στο ταξίδι
στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 204 ίππους και 395 Nm ρο-
του ταξιδιού.
πής. την τροφοδοσία του αναλαμβάνει μία μπαταρία χωρητικότη-