Page 23 - TRACTION 145
P. 23

Η Hyundai από νωρίς είχε αρχίσει δουλειά στην εξέλιξη του δικού   της εφαρμογής της υβριδικής τεχνολογίας στα αυτοκίνητα ράλι για
              της αυτοκινήτου, στο οποίο έδωσε τα εικονικά χαρακτηριστικά του   φέτος με το επιχείρημα ότι δεν προλαβαίνουν να αφομοιωθούν οι
              γνωστού μας i20 N. Σε μία σεζόν ιδιαίτερα απαιτητική, μετά την   νέες εξελίξεις από μηχανικούς και οδηγούς αλλά και για την καθυ-
              απώλεια των δύο τίτλων (Οδηγών και Κατασκευαστών) πέρυσι,   στέρηση των εργασιών λόγω πανδημίας.
              οι επιδόσεις όχι μόνο του αυτοκινήτου, αλλά και όλης της ομάδας,   Τη σεζόν που διανύουμε, το i20 N Rally1 θα οδηγήσουν σε όλους
              θα είναι στο επίκεντρο, μια και αναζητείται αντίδραση. Το ότι μετά   τους αγώνες οι Ott Tänak/Martin Järveoja και Thierry Neuville/
              τον – μόλις – πρώτο αγώνα στο Μόντε Κάρλο η Hyundai βρίσκεται   Martijn Wydaeghe, ενώ ένα τρίτο αυτοκίνητο θα μοιράζονται σε
              ήδη στην τρίτη θέση μεταξύ τριών ομάδων στη βαθμολογία – και   διαφορετικούς αγώνες οι Dani Sordo/Candido Carrera και Oliver
              μάλιστα με ελάχιστους αναλογικά βαθμούς – είναι προφανές ότι   Solberg/Elliott Edmondson.
              δεν δημιουργεί μόνο πίεση για τον επερχόμενο αγώνα, αλλά και   Στην ομάδα η μη αντικατάσταση επί της αρχής του αποχωρήσαντα
              για όλη τη σεζόν.                                  επικεφαλής Andrea Adamo (αναμένεται να πάρει τη θέση ο Julien
              Να σημειώσουμε εδώ ότι, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, το   Moncet, μέχρι τώρα επικεφαλής ανάπτυξης και κατασκευής κινητή-
              αυτοκίνητο της Hyundai δεν είναι ιδιαίτερα «φιλικό» προς τους οδη-  ρων), αλλά και η συνεχιζόμενη αγωνιστική πτώση του Tanak δημι-
              γούς του, πράγμα που σημαίνει ότι το κάθε πλήρωμα πρέπει πλέον   ουργούν προβληματισμό και «δεύτερες» σκέψεις όσον αφορά το
              να φέρει στα μέτρα του το i20 N Rally1 μέσα από τους επόμενους   WRC γενικότερα, ιδιαίτερα σε μία σεζόν που, με βάση τους στόχους
              αγώνες. Επίσης ας αναφερθεί ότι η Hyundai ήταν η μόνη ομάδα   της κορεάτικης εταιρείας, η Hyundai Motorsport θα πρέπει να φέρει
              στη σκαλέτα του WRC 2022 που αιτήθηκε στην FIA την αναβολή   στο Alzenau και τη Namyang τουλάχιστον έναν τίτλο.

              HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28