Page 25 - TRACTION 145
P. 25

Η ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΕΠΟΧΗ                                   για δέκα δευτερόλεπτα να χρησιμοποιεί την επιπλέον ισχύ των 136 ίππων
                                                                 στις Ειδικές Διαδρομές, όπως και για να κινείται αθόρυβα μέσα στις κα-
              Στην 50ή επέτειο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC), μία νέα   τοικημένες περιοχές. Αυτό σημαίνει ότι σε επίπεδο ιπποδύναμης στιγμιαία
              εποχή γεννιέται για τον θεσμό: Η υβριδική! Και εάν η επανάσταση των   τα σημερινά αυτοκίνητα ράλι αποδίδουν συνδυαστικά περί τους 500+
              Quattro που έφεραν την τετρακίνηση και τους υπερτροφοδότες στα ράλι   ίππους, τιμή που μας παραπέμπει εκ νέου στην Gr. B εποχή…
              έγινε στο κατώφλι των Group B αυτοκινήτων, εξίσου σημαντική είναι και
              η αλλαγή που γίνεται από φέτος στο WRC με την επαναστατική είσοδο   Λίγα λειτουργικά…
              της υβριδικής τεχνολογίας. Αλλά δεν είναι μόνο αυτή. Γιατί στη «σκιά»   Στην εκκίνηση των Ε.Δ. τα αγωνιστικά αυτοκίνητα Rally1 θα έχουν δια-
              του υβριδισμού δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα αυτοκίνητα φέτος δεν   θέσιμη όλη την παρεχόμενη συνδυαστική ισχύ των 500+ ίππων, ενώ οι
              προέρχονται από αυτοφερόμενα αμαξώματα παραγωγής των εργοστα-  ομάδες θα δηλώνουν από πριν τη χαρτογράφηση λογισμικού, για κάθε
              σίων, αλλά κατά τα πρότυπα των πλέον εξελιγμένων Gr. B αυτοκινήτων   Ειδική.
              έχουν σωληνωτό σασί και γύρω από αυτό χτίζεται ένα «περίπου» όμοιο   Ενδεικτικά στα Rally1 αυτοκίνητα υπάρχουν τρία προφίλ κίνησης:
              αυτοκίνητο – με συνθετικά αμαξώματα – με αυτά που παραπέμπουν οι   Full Electric Mode (κίνηση μόνο με ηλεκτροκινητήρα).
              ονομασίες τους σε εμπορική προσέγγιση.             Stage Start Mode (πλήρης συνδυαστική ισχύς).
              Τα αυτοκίνητα αυτά έχουν κινητήρα εμπρός, τετρακίνηση χωρίς κεντρικό   Stage Mode (λειτουργία υβριδικού συστήματος ανάλογα με τη στιγμι-
              διαφορικό, κιβώτιο ταχυτήτων σειριακό πέντε σχέσεων, λιγότερο περί-  αία κατάσταση).
              πλοκα αεροδυναμικά βοηθήματα, αλλά και ένα υβριδικό σύστημα (ηλε-  Τα αυτοκίνητα φέρουν δύο χαρακτηριστικές φωτεινές ενδείξεις στο
              κτροκινητήρας και μπαταρία 3,9 kWh, που έχει κατασκευαστεί από την   ταμπλό και στα πλαϊνά των πλευρικών παραθύρων. Το πράσινο φως
              αυστριακή Kreisel Electric) σε ειδικό περίβλημα που αντέχει σε περίπτω-  θα δίνει και το «ΟΚ» σε θεατές να πλησιάσουν και να αγγίξουν το αυτο-
              ση ατυχήματος κρούση με δυνάμεις έως και 70G. Αποκαλούνται Rally1   κίνητο σε περίπτωση ατυχήματος, ενώ αν είναι αναμμένο το κόκκινο φως
              και ο θερμικός κινητήρας τους «καίει» μείγμα συνθετικών καυσίμων και   κανείς δεν θα πρέπει να αγγίξει το αυτοκίνητο για λόγους ασφαλείας.
              βιοκαυσίμων.                                       Ακόμη, για να γνωρίζουν οι θεατές τα υβριδικά Rally1 αυτοκίνητα που
              Το υβριδικό σύστημα φορτίζεται κατά τη διάρκεια επισκευής των αυτοκι-  εφοδιάζονται με σύστημα υψηλής τάσης, αυτά διαθέτουν ειδική σήμαν-
              νήτων στα μεγάλα service των αγωνιστικών ημερών και μπορεί στιγμιαία   ση «HY» στις πόρτες αντί αριθμών.
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30