Page 29 - TRACTION 145
P. 29

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: WEB, HONDA

                                                             ΤεΧΝικΑ ΧΑΡΑκΤΗΡιΣΤικΑ
                                                             HONDA ADV350
                                                             κινητήρας: Μονοκύλινδρος, Υγρόψυκτος, 4χρονος, 4βάλβιδος,
                                                             SOHC, 330cc, 29,2 PS @ 7.500 rpm, 3,21 Kgm @ 5.250 rpm, Euro 5
                                                             Μετάδοση: Αυτόματος φυγοκεντρικός συμπλέκτης, ξηρού τύπου, CVT
                                                             κατανάλωση κατά WMTC (lt/100 km): 3,4
                                                             Μεταξόνιο (mm): 1.520
                                                             Γωνία κάστερ (ο): 26,5°
                                                             Ίχνος (mm): 90
                                                             Ύψος Σέλας (mm): 795
                                                             Απόσταση από το έδαφος (mm): 145
                                                             Βάρος (πλήρες υγρών), kg: 186
                                                             Ανάρτηση ε/Π: Ανεστραμμένο πιρούνι 37mm – διαδρομή 125mm /
                                                             Δύο αμορτισέρ - διαδρομή 130 mm
                                                             Τροχοί ε/Π: 15” / 14”
                                                             Φρένα ε/Π: Δίσκος 256mm δαγκάνα Nissin 2 εμβόλων, ABS /
                                                             Δίσκος 240 mm, δαγκάνα Nissin μονού εμβόλου, ABS
                                                             Τιμή (ευρώ): 6.690 (με Smart Top Box: 7.190)



              κή διαδρομή 133 mm. Στην υψηλότερη μπορεί να κρατήσει ακόμη και   (τύπου μοτοσυκλέτας επίσης), που είναι όσο γίνεται εμφανής.  Οι τροχοί
              τη βροχή πάνω από τους ώμους του οδηγού, και να κρατήσει μακριά   είναι από χυτό αλουμίνιο και φοράνε tubeless ελαστικά με πέλμα που
              την όχληση από τον άνεμο στο ταξίδι.               υποστηρίζει τον διπλό ρόλο του ADV. Δισκόφρενα της Nissin εμπρός
              Εντυπωσιακός είναι ο χώρος των «αποσκευών» κάτω από τη σέλα. Με   και πίσω φροντίζουν τις επιβραδύνσεις, ενώ το σύστημα Emergency
              χωρητικότητα 48 λίτρων μπορεί να φιλοξενήσει δύο full-face κράνη,   Stop Signal (ESS) ενεργοποιείται κατά το απότομο και έντονο φρενάρι-
              ενώ έχει και αποσπώμενο χώρισμα ώστε να «μην κυκλοφορούν όλα   σμα, ώστε να ειδοποιεί τους οδηγούς των οχημάτων που ακολουθούν.
              παντού». Μία θύρα φόρτισης USB Type-C βρίσκεται στο ντουλαπάκι της   Μία σειρά γνήσιων αξεσουάρ Honda συνοδεύουν το ADV350: Top
              ποδιάς, χωρητικότητας 2,5 ακόμη λίτρων, αναδεικνύοντας και ρεαλι-  box 50 λίτρων συνδεδεμένο κι αυτό με το Smart Key, σχάρα, εσωτερι-
              στικά χρηστικά χαρακτηριστικά, πέρα από την εντυπωσιακή εμφάνιση   κές βαλίτσες, θερμαινόμενα γκριπ, λουκέτο τύπου U και κουκούλα για
              του ADV350. To κλειδί είναι τεχνολογίας Smart Key, που σημαίνει ότι   προστασία και ασφάλεια. Μια ευχάριστη νέα παρουσία στα μεσαία
              παραμένει στην τσέπη του αναβάτη. Όταν πλησιάσει στο όχημα, γίνεται   scooter που διευρύνει τους ορίζοντες της κατηγορίας αλλά και της απο-
              αντιληπτός και από τον κεντρικό διακόπτη μπορεί να ξεκλειδώσει και να   στολής των scooter γενικότερα. Μια τολμηρή κίνηση που πέτυχε και
              ενεργοποιήσει τον κινητήρα. Όταν φτάσει στον προορισμό και σβήσει   πλέον δράττει καρπούς και διευρύνεται...
              τον κινητήρα, το ADV κλειδώνει αυτόματα μόλις απομακρυνθεί ο
              οδηγός.
              Επίσης, ελέγχει το προαιρετικό Smart top box 50L. Έχοντας ο αναβάτης
              μαζί του το Smart Key, το top box ξεκλειδώνει αυτόματα. Τέλος, ένα
              μπουτόν ενεργοποιεί τα φλας για εύκολο εντοπισμό.
              Σε πρώτη ματιά μέσα στην κίνηση της πόλης θυμίζει μοτοσυκλέτα με
              τον όγκο του εμπρός μέρους και τα πληθωρικά φωτιστικά
              σώματα, όλα τεχνολογίας Led. Με περισσότερες γωνίες
              παρά καμπύλες, «παιχνίδι» με τα προστατευτικά
              και τις χρωματικές πινελιές, τονίζει τον διπλό του
              χαρακτήρα και τη μέχρι στιγμής μοναδικότητά
              του ως scooter.
              O πίνακας οργάνων LCD ενσωματώνει το
              σύστημα Honda Smartphone Voice Control*.
              Το στοιχείο που διαμορφώνει περισσότερο
              την ψυχολογία του οδηγού, ωστόσο, είναι το
              φαρδύ κωνικό τιμόνι. Ακόμη και οι βάσεις του είναι
              όμορφα σμιλεμένες και δεμένες στην τιμονόπλακα
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34