Page 32 - TRACTION 145
P. 32

παρουσιαση

                 απο τον μανο στεφανη




                                                                                           αποστολη
                                                                                         στη λισαβονα



































                                                               θα αποδίδει 225 ίππους. Και οι δύο παραπάνω εκδόσεις εξοπλί-

                                                               ζονται αποκλειστικά με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
              το Astra είναι ένα από τα εμβληματικότερα μοντέλα των Γερ-  Φυσικά υπάρχουν διαθέσιμες και συμβατικές εκδόσεις βενζίνης
              μανών, έχοντας πραγματοποιήσει σχεδόν 15 εκατομμύρια πωλή-
                                                                και πετρελαίου. ο αλουμινένιος, υπετροφοδοτούμενος κινητή-
               σεις από το 1991, όταν και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά.
                                                                ρας βενζίνης των 1.200 κ.εκ. είναι διαθέσιμος με δύο διαφορε-
               Φυσικά, η παράδοση της Opel στην κατηγορία αυτή ξεκινά πολ-
                                                                τικές ιπποδυνάμεις, 110 και 130 ίππων. Εξοπλίζεται με μηχανικό
               λές δεκαετίες νωρίτερα, με το Opel Kaddet. Επιστρέφοντας στο
                                                                κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ για την ισχυρότερη έκδοση των 130
               σήμερα, η νέα γενιά Astra δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέ-
                                                                ίππων υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ενός αυτόματου κιβωτίου
               αστη από το ρεύμα της εποχής, που απαιτεί τον εξηλεκτρισμό,
                τουλάχιστον στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Κατά τη δι-
                                                                 αντίστοιχα ο πετρελαιοκινητήρας των 1.500 κ.εκ. αποδίδει 130
                                                                 οκτώ σχέσεων.
                άρκεια της δοκιμής μας στα περίχωρα της Λισαβόνας είχαμε την
                                                                 ίππους, με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μηχανικό κιβώτιο
                ευκαιρία να οδηγήσουμε την Plug-in Hybrid έκδοση του νέου
                                                                 έξι σχέσεων και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Εξωτερικά
                Astra. το σύνολο αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα τούρ-
                                                                 αντικατοπτρίζει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία Opel Vizor (για
                μπο 1,6 λίτρων, με ισχύ 150 ίππων, και από έναν ηλεκτροκινητή-
                                                                  πρώτη φορά την είδαμε στο νέο Mokka), όπου η έντονη πτυχή
                 ρα με απόδοση 110 ίππων. συνδυαστικά αποδίδουν 180 ίππους
                                                                  στο καπό και τα φώτα ημέρας σε σχήμα φτερού διασταυρώ-
                 και ροπή 360 Nm. H αυτονομία μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα
                                                                  νονται με το έμβλημά της στο κέντρο. στο εσωτερικό του νέου
                 φτάνει τα 60 χιλιόμετρα, ενώ παράλληλα μπορεί να κινηθεί με
                                                                  Astra ξεχωρίζει το πλήρως ψηφιακό cockpit Pure Panel, με τα
                 ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα ως ηλεκτρικό. η μέση εργοστασια-
                                                                  αναλογικά όργανα να αποτελούν πλέον παρελθόν. οι δύο
                 κή κατανάλωση φτάνει το 1 λίτρο/100 χλμ. και οι εκπομπές CO 2
                                                                   ενσωματωμένες οθόνες έχουν διάσταση 10 ιντσών, ενώ έχει δι-
                  τα 22 γρ./χλμ. πράγματι, κατά τη διάρκεια της επιστροφής μας
                                                                   ατηρηθεί μόνο ένας αριθμός φυσικών χειριστηρίων και μπουτόν
                  από το ξενοδοχείο στο αεροδρόμιο κινηθήκαμε σε περιαστικό,
                                                                   καθαρά για πρακτικούς λόγους. το νέο Astra σχεδιάστηκε και
                  με μέση ωριαία ταχύτητα 70 χλμ./ώρα και για απόσταση 37
                                                                   εξελίχθηκε στην έδρα της Opel, όπου επίσης κατασκευάζεται.
                  χιλιομέτρων αμιγώς με τον ηλεκτροκινητήρα έχοντας μηδενικές
                                                                    η πορεία του στην ελληνική αγορά αναμένεται να ξεκινήσει
                  καταναλώσεις και με το υπόλοιπο της μπαταρίας να βρίσκεται
                   στο 25%. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς θα παρουσιαστεί και μία
                                                                    σύντομα.
                   ακόμα ισχυρότερη έκδοση Plug-in hybrid, η οποία συνδυαστικά
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37