Page 28 - TRACTION 145
P. 28
MOTO: HONDA ADV350
Κάτω από τη μηλιά
oταν ρισκάρεις επιβραβεύεσαι. Η Honda με το αρχικά αμφιλεγόμενο X-ADV 750
έγραψε μια από τις πιο λαμπρές σελίδες στη σύγχρονη ιστορία της.
eνα scooter 750 κ.εκ. με χαρακτήρα Adventure και υψηλό κόστος κτήσης έγινε
η πιο δημοφιλής μοτοσυκλέτα στην Ευρώπη. Πέντε χρόνια μετά ήρθε η ώρα
να πέσει κι ένα μήλο από τη μηλιά...
Το ADV350 έρχεται να δρέψει όσες δάφνες δεν έφτανε να δρέψει το χαμηλή κατανάλωση, λόγω χαμηλών εσωτερικών τριβών.
πρωτοποριακό X-ADV 750. Κάποιους η ιδέα ενός «scooter περιπέτειας» Αποδίδει 29,2 πειστικούς ίππους και ροπή 3,2 kgm, νούμερα που το κα-
τους γοήτευε, όμως τα κυβικά ή το κόστος τούς κράτησαν μακριά από τατάσσουν στην πρώτη γραμμή των scooter μεσαίας κατηγορίας. Για τον
την επιλογή του. έλεγχο της πρόσφυσης διαθέτει το Honda Selectable Torque Control
Δημιουργώντας «οικογένεια» το ADV ακολουθεί πιστά τον στόχο και (HSTC), που φαινομενικά μοιάζει ως υπερβολή για scooter. Όταν όμως
τον χαρακτήρα του μεγάλου αδελφού. Αναμενόμενο, καθώς αυτά τα έχεις να κάνεις με δρόμους «γυαλί», θα βρει συχνά λόγο ύπαρξης.
στοιχεία είναι που έφεραν το X-ADV 750 να είναι δεύτερο σε πωλήσεις Ένας νέος αντικραδασμικός άξονας ελαχιστοποιεί τους κραδασμούς
μεταξύ όλων των Adventure μοντέλων στην Ευρώπη! και συμβάλλει στην ομαλή, απολαυστική οδήγηση, που δείχνει να
Βασισμένο στη φιλοσοφία «New Urban Adventure», το νέο ADV350 ήταν κυρίαρχος στόχος κατά τον σχεδιασμό. Άνεση και προστασία
συνδυάζει τον χαρακτήρα του X-ADV με τα χαρακτηριστικά ενός συνδυάζονται με υψηλή ποιότητα κατασκευής, υπηρετώντας κάθε
μεσαίου scooter για την πόλη. Έγινε έτσι ένα μικτής χρήσης καθημερινό ευρώ από την αρκετά ανταγωνιστική τιμή των 6.690 ευρώ.
όχημα, που οι διαδρομές στο χώμα αποτελούν μέρος του μενού και Με ρεζερβουάρ 11,7 λίτρων και ονομαστική κατανάλωση 3,5 lit/100
όχι παρέκκλιση. km, μπορεί να φτάσει τα 330 χιλιόμετρα αυτονομίας. Στην πραγματική
Μια πραγματικότητα που για το οδικό περιβάλλον της Ελλάδας χτυπά ζωή δύσκολα θα ξεπεράσει τα 4,5 lit/100 km, εξασφαλίζοντας σε
δύο φορές στο απόλυτο κέντρο του στόχου. Με πλήθος χωμάτινων κάθε περίπτωση αυτονομία πάνω από 260 χιλιόμετρα.
διαδρομών στους περισσότερους τουριστικούς προορισμούς, το Με νέο στιβαρό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, προσφέρει συμπεριφο-
ADV350 μπορεί να γίνει ο σύντροφος που, ύστερα από 11 μήνες υπη- ρά ανάλογη μιας μοτοσυκλέτας. Το ανεστραμμένο πιρούνι είναι κάτι
ρεσιών στην πόλη, θα μετακινηθεί με άνεση και στις παραλίες και τους όχι συνηθισμένο στην κατηγορία των μεσαίων scooter, δηλώνοντας τις
χωματόδρομους της χώρας, κατά την περίοδο των διακοπών. προθέσεις της εταιρείας και κατά πόσο επενδύει σε αυτό.
Επιπλέον, η ελλιπής συντήρηση του οδικού δικτύου σε επαρχιακούς και Στο πίσω μέρος δύο αμορτισέρ με δοχεία αερίου και προοδευτικά
αστικούς δρόμους δίνει έξτρα πλεονέκτημα στο ADV350 και για τους ελατήρια φροντίζουν ώστε η οδική συμπεριφορά να ξεπερνά τις
11 μήνες της «καθημερινότητας». Με τις αναρτήσεις του ξεπερνά με τον απαιτήσεις από ένα μεσαίο scooter. Με διαδρομές 125 και 130 mm
καλύτερο τρόπο, μεταξύ των scooter, τις κακοτεχνίες των δρόμων. αντίστοιχα, εμπρός και πίσω, η κίνηση σε εκτός δρόμου διαδρομές
Ο κινητήρας προέρχεται από το «βαρύ πυροβολικό» των scooter της μοιάζει πλέον ρεαλιστική. Παρ’ όλα αυτά, το ύψος της σέλας παραμέ-
Honda, τα Forza 350 και SH 350. Με χωρητικότητα 330 κ.εκ. και το νει σχετικά χαμηλά, στα 795 mm.
σύστημα διαχείρισης απόδοσης eSP+, συνδυάζει υψηλή απόδοση και Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε τέσσερις θέσεις ως προς το ύψος, με συνολι-
28 TRACTION MAGAZINE