Page 32 - TRACTION 146
P. 32
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ
ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ
Renault Austral
Στη συνέχεια της παρουσίασης
του νέου Megane E-Tech Electric
και του Arkana, το ολοκαίνουριο
Austral θα αποτελέσει έναν από
τους κύριους πυλώνες της Renault
για να κυριαρχήσει στην κατηγορία C
το ολοκαίνουρκο Megane E-TECH Electric, µε µια αποφασιστικά
Πρόκειται για ένα υψηλής τεχνολογίας, αποτελεσµατικό, συνδεδεµέ- το ολοκαίνουρκο Megane E-TECH Electric, µε µια αποφασιστικά
Πρόκειται για ένα υψηλής τεχνολογίας, αποτελεσµατικό, συνδεδεµέ-
νο αυτοκίνητο που ενσωµατώνει το πνεύµα της Renaulution και του
νο αυτοκίνητο που ενσωµατώνει το πνεύµα της Renaulution και του σύγχρονη προσέγγιση. Το «Nouvelle Vague» που έχει ως στόχο να
σύγχρονη προσέγγιση. Το «Nouvelle Vague» που έχει ως στόχο να
«Nouvelle Vague» της Renault για την κατηγορία C-SUV.
µετατρέψει το εµπορικό σήµα σε σηµείο αναφοράς της βιοµηχανίας
«Nouvelle Vague» της Renault για την κατηγορία C-SUV. µετατρέψει το εµπορικό σήµα σε σηµείο αναφοράς της βιοµηχανίας
Ο sport αισθησιακός και τεχνικός σχεδιασµός του αποτελεί βασικό για την τεχνολογία, την καθαρή ενέργεια και τις υπηρεσίες.
για την τεχνολογία, την καθαρή ενέργεια και τις υπηρεσίες.
Ο sport αισθησιακός και τεχνικός σχεδιασµός του αποτελεί βασικό
Στο πλούσιο και ποιοτικό εσωτερικό και στο παράλληλης διάταξης
χαρακτηριστικό της αναβίωσης του σχεδιασµού της Renault, ενώ για Στο πλούσιο και ποιοτικό εσωτερικό και στο παράλληλης διάταξης
χαρακτηριστικό της αναβίωσης του σχεδιασµού της Renault, ενώ για
ταµπλό δεσπόζουν δύο µεγάλες οθόνες 12’’ συν την οθόνη head-up
πρώτη φορά ένα όχηµα της Renault διατίθεται επίσης σε αποκλει-
πρώτη φορά ένα όχηµα της Renault διατίθεται επίσης σε αποκλει- ταµπλό δεσπόζουν δύο µεγάλες οθόνες 12’’ συν την οθόνη head-up
στική έκδοση Esprit Alpine για πιο σπορ εµφάνιση. Το πραγµατικά
στική έκδοση Esprit Alpine για πιο σπορ εµφάνιση. Το πραγµατικά 9,3’’ και αποτελούν συνολικό χώρο οθόνης σχεδόν 1.000 cm2 για
9,3’’ και αποτελούν συνολικό χώρο οθόνης σχεδόν 1.000 cm2 για
κοµψό, γενναιόδωρο σε χώρους, υψηλής τεχνολογίας εσωτερικό στο
κοµψό, γενναιόδωρο σε χώρους, υψηλής τεχνολογίας εσωτερικό στο µια διαισθητική, καθηλωτική και συνδεδεµένη εµπειρία οδήγησης.
µια διαισθητική, καθηλωτική και συνδεδεµένη εµπειρία οδήγησης.
εντελώς νέο Austral µπορεί να υπερηφανεύεται για το επίπεδο άνεσης Σε επίπεδο ασφάλειας, το Austral είναι το αποκορύφωµα της νεοτερι-
που συνήθως παρατηρείται στα οικογενειακά µοντέλα που έχουν κότητας µε 32 βοηθήµατα οδήγησης (ADAS) που χωρίζονται σε τρεις
χαρακτηρίσει την ιστορία της Renault. κατηγορίες: Οδήγηση, Πάρκινγκ και Ασφάλεια.
Η αλήθεια είναι ότι το νέο Austral έχει µια πολύ σύγχρονη εµφάνιση. Η οθόνη OpenR είναι µία από τις µεγαλύτερες οθόνες στην αγορά
Οι µεγάλοι τροχοί τονίζουν τη µυώδη σιλουέτα του µε µια γραµµή αυτοκινήτων και ένα λεπτό «κενό» µεταξύ του οδηγού και του συνο-
κοντά στους θόλους, που δίνει στο όχηµα δύναµη και χαρακτήρα. δηγού δίνει σε κάθε άτοµο το δικό του υπερσύγχρονο προστατευτικό
Το µπροστινό µέρος του νέου Austral συνδυάζει τον δυναµισµό µε το «κουκούλι», αλλά εξακολουθεί να είναι αρκετά ανοιχτό ώστε να
εκλεπτυσµένο design, ενώ το νέο λογότυπο της Renault επισφραγίζει µπορεί ακόµα να απολαµβάνει ο ένας την παρέα του άλλου.
τη σύγχρονη εικόνα. Παράλληλα, στο µπροστινό µέρος διακρίνεται Το Austral διαθέτει 35 λίτρα για µικροαντικείµενα στην καµπίνα
και η νέα φωτιστική υπογραφή σχήµατος «C», που είναι χαρακτηριστι- και 500 - 575 λίτρα πορτµπαγκάζ µε συρόµενο το πίσω κάθισµα,
κή για τα νέα µοντέλα Renault. Οι αναλογίες της σχεδίασης χαρίζουν το οποίο µετακινείται κατά 16 εκ. Χωρίζεται σε ποσοστό 40/60 το
στο νέο Austral µια αίσθηση ευρυχωρίας, στιβαρότητας και σπορ χα- καθένα ξεχωριστά, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάµε τη δυνατότητα της
ρακτήρα, η οποία ενισχύεται από το «κόψιµο» του πίσω παραθύρου. ρύθµισης της πλάτης του καθίσµατος.
Σύµφωνα µε τη Renault, το ολοκαίνουργο Austral είναι µέρος της Το All-New Austral διατίθεται και µε έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα
παράδοσης «αυτοκίνητα για τη ζωή» και σηµατοδοτεί το επόµενο αυτοφόρτισης E-Tech «πλήρως υβριδικό», που έχει τελειοποιηθεί για
ορόσηµο στην επίθεση C-segment που ξεκίνησε από το Arkana και να λειτουργεί στο αυτοκίνητο µε καλύτερη απόδοση και µεγαλύτερη
32 TRACTION MAGAZINE