Page 33 - TRACTION 146
P. 33
απο τον Θωμά Κ. ΕυΘυμίου
οδηγική απόλαυση, μειώνοντας παράλληλα τη χρήση καυσίμου και
τις εκπομπές CO2, ενώ έχει συνδυασμένη ισχύ από 160 ή και 200
ίππους. παράλληλα, η γκάμα των επιλογών θα διαθέτει δύο ακόμη
βενζινοκινητήρες. Έναν 130 ίππων 48V Mild Hybrid Advanced και
έναν με δύο ιπποδυνάμεις, 140 και 160 ίππων 12V Mild Hybrid.
ο νέος κινητήρας E-Tech Hybrid αποτελείται από έναν νέο τρικύλινδρο
υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων, που συνδυάζεται
με ηλεκτροκινητήρα και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων επτά ταχυτή-
των (δύο για ηλεκτρική λειτουργία και πέντε για υβριδική λειτουργία).
ο κινητήρας Mild Hybrid Advanced κάνει το ντεμπούτο του στη
Renault με το Austral και χρησιμεύει ως μια γνήσια εναλλακτική
λύση στο ντίζελ. Συνδυάζει τον τελευταίας έκδοσης τρικύλινδρο
υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων με μπαταρία
ιόντων λιθίου 48V και κινητήρα εκκίνησης. τέλος, ο κινητήρας Mild
Hybrid είναι ο υβριδικός κινητήρας πρώτου επιπέδου που διατίθεται
στο Austral και χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτού-
μενο κινητήρα βενζίνης 1.3 λίτρων, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία
με την Daimler, και υποστηρίζεται από έναν κινητήρα εκκίνησης και
μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12V. Διατίθεται είτε σε 140 είτε σε 160
ίππους με το αυτόματο κιβώτιο X-Tronic ή με χειροκίνητο κιβώτιο για
την έκδοση των 140 ίππων.
το Austral δεν θα έχει τετρακίνηση, πλην όμως θα έχει τετραδι-
εύθυνση τρίτης γενιάς της Renault, με την ονομασία 4CONTROL
Advanced.