Page 29 - TRACTION 146
P. 29
ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: ΖΕRΟ, WEB
µ
ό
Κ
α
ι
5
4
λ
ι
ς
ι
κ
ό
ρ
η
τ
α
ς
.
τ
η
τ
φ
ό
ν
η
σ
η
η ροπή της, που ανέρχεται στα 19,3 kgm. Αυτό είναι
ρ
τ
ι
α
η
ς
’
τ
ς
,
ώ
ρ
α
ω
η
τ της χωρητικότητας. Και µόλις 54’ της ώρας, αν η φόρτιση η ροπή της, που ανέρχεται στα 19,3 kgm. Αυτό είναι
ς
χ
γίνει σε ταχυφορτιστή! το πραγµατικά δυνατό χαρτί της µοτοσυκλέτας, που
το πραγµατικά δυνατό χαρτί της µοτοσυκλέτας, που
αναγκάζει κάθε οδηγό να αναθεωρήσει τα µέτρα και
Ο ηλεκτροκινητήρας Z-Force 75-10 είναι πατέντα και
Ο ηλεκτροκινητήρας Z-Force 75-10 είναι πατέντα και αναγκάζει κάθε οδηγό να αναθεωρήσει τα µέτρα και
κατασκευή της Zero, συµπαγής, µικρός σε διαστάσεις
τα δεδοµένα που έχει µέχρι τώρα καταχωρηµένα στον
κατασκευή της Zero, συµπαγής, µικρός σε διαστάσεις τα δεδοµένα που έχει µέχρι τώρα καταχωρηµένα στον
και πρωτοποριακός. Χρησιµοποιεί µόνιµους µαγνήτες
και πρωτοποριακός. Χρησιµοποιεί µόνιµους µαγνήτες εγκέφαλό του.
εγκέφαλό του.
Κάθε άνοιγµα του γκαζιού δεν επιταχύνει απλώς τη µο-
(IPM) ώστε να µηδενίσει τις ανάγκες συντήρησης.
(IPM) ώστε να µηδενίσει τις ανάγκες συντήρησης. Κάθε άνοιγµα του γκαζιού δεν επιταχύνει απλώς τη µο-
Το καλύτερο όµως είναι ότι δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων, τοσυκλέτα αλλά την εκτοξεύσει εµπρός, µε επιτάχυνση
Το καλύτερο όµως είναι ότι δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων,
τοσυκλέτα αλλά την εκτοξεύσει εµπρός, µε επιτάχυνση
άρα ούτε λιπαντικά, ούτε σύστηµα ψύξης, ούτε ψυκτικά που τεντώνει τα χέρια του οδηγού. Είτε κινείται µε 20
άρα ούτε λιπαντικά, ούτε σύστηµα ψύξης, ούτε ψυκτικά
που τεντώνει τα χέρια του οδηγού. Είτε κινείται µε 20
υγρά, περιορίζοντας έτσι τη διαδικασία συντήρησης χ.α.ώ. είτε µε 120, η επιτάχυνση είναι εξίσου εντυπω-
υγρά, περιορίζοντας έτσι τη διαδικασία συντήρησης
χ.α.ώ. είτε µε 120, η επιτάχυνση είναι εξίσου εντυπω-
στην αλλαγή ιµάντα κίνησης κάθε 40.000 χιλιόµετρα.
στην αλλαγή ιµάντα κίνησης κάθε 40.000 χιλιόµετρα. σιακή, ενώ η τελική έχει περιοριστεί ηλεκτρονικά στα
σιακή, ενώ η τελική έχει περιοριστεί ηλεκτρονικά στα
200 χ.α.ώ.
Η SR/F είναι η βασική µοτοσυκλέτα της Zero που εν- 200 χ.α.ώ.
Η SR/F είναι η βασική µοτοσυκλέτα της Zero που εν-
Η πρωτοπορία που εισάγει η Zero µε τις SR (F η γυµνή,
σωµατώνει όλα τα παραπάνω. Και επιπλέον κορυφαία Η πρωτοπορία που εισάγει η Zero µε τις SR (F η γυµνή,
σωµατώνει όλα τα παραπάνω. Και επιπλέον κορυφαία
S µε πλήρες φέρινγκ) είναι η αναβάθµιση της απόδο-
περιφερειακά, µε ρυθµιζόµενες αναρτήσεις της Showa, S µε πλήρες φέρινγκ) είναι η αναβάθµιση της απόδο-
περιφερειακά, µε ρυθµιζόµενες αναρτήσεις της Showa,
σης µε την αγορά νέου πακέτου. Καθώς το κόστος, αν
φρένα µε ακτινικές δαγκάνες και πλήθος παραµετροποι- σης µε την αγορά νέου πακέτου. Καθώς το κόστος, αν
φρένα µε ακτινικές δαγκάνες και πλήθος παραµετροποι-
ήσεων στη λειτουργία. επιµεριζόταν µόνο στην έκδοση µε την πλήρη απόδο-
επιµεριζόταν µόνο στην έκδοση µε την πλήρη απόδο-
ση, θα ανέβαζε την τιµή κτήσης, η Zero προτίµησε να
Με 4 προγράµµατα απόδοσης, Eco, Rain, Sport και
Με 4 προγράµµατα απόδοσης, Eco, Rain, Sport και ση, θα ανέβαζε την τιµή κτήσης, η Zero προτίµησε να
Canyon (!) δίνει τις πρώτες επιλογές στον οδηγό σε βγάλει µια πιο προσιτή οικονοµικά µοτοσυκλέτα, µε πιο
βγάλει µια πιο προσιτή οικονοµικά µοτοσυκλέτα, µε πιο
Canyon (!) δίνει τις πρώτες επιλογές στον οδηγό σε
ΤΕΧΝΙΚΑ
θέµατα απόδοσης, κατανάλωσης ενέργειας και επανα- ΤΕΧΝΙΚΑ ήπια τεχνικά χαρακτηριστικά.
φόρτισης της µπαταρίας στο κλείσιµο του γκαζιού. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Στη συνέχεια, και µόνο εφόσον το επιθυµεί ο ιδιοκτή-
Στη συνέχεια υπάρχει η δυνατότητα για τη διαµόρφωση Ισχύς HP: 110 της, µπορεί να αγοράσει «πακέτο αναβάθµισης» από
από τον οδηγό 10 ακόµη (!) προγραµµάτων, ώστε να Ροπή kgm: 19,35 τη σχετική ιστοσελίδα, αυξάνοντας τα δεδοµένα που
έχει κάθε φορά το αποτέλεσµα που επιθυµεί. Αλλά και Βάρος: 227 κιλά επιλέγει. Είτε τη χωρητικότητα της µπαταρίας, είτε την
να παίζει µε το κινητό του, καθώς η διαµόρφωση γίνεται Ύψος σέλας mm: 787 απόδοση, είτε να µειώσει τον χρόνο φόρτισης, ακόµη
µέσα από αυτό! Μπορεί να αυξήσει την απόδοση ή την Αναρτήσεις Ε/Π mm: και να «αγοράσει» την κίνηση µε την όπισθεν!
αυτονοµία, που µπορεί να φτάσει τα 180 χλµ. µε µία 1420/140 Επίσης µπορεί να αναβαθµίσει τη χωρητικότητα της
φόρτιση. Μεταξόνιο mm: 1.450 µπαταρίας µε το Power Tank, τοποθετώντας στον απο-
Γυµνή, λιτή και απέριττη, µεταφέρει την έννοια της Κάστερ (ο)/ Ίχνος mm: θηκευτικό χώρο στη θέση του «ρεζερβουάρ» µια ακόµη
απόλαυσης της οδήγησης µε τον πιο δυναµικό τρόπο. 24,5 / 94 συστοιχία. Αυξάνοντας τη χωρητικότητα από τις 14,4
Μικρή σε διαστάσεις και ύψος, φιλόξενη και µε Τιµή: 22.222 ευρώ kWh στις 18 kWh κι ανεβάζοντας έτσι την αυτονοµία.
σωστές γωνίες, έχει απόδοσή που φτάνει τους 110 Για τη Zero ο κόσµος της ηλεκτροκίνησης είναι γνωστός
ίππους. Νούµερο επαρκές και ευχάριστο, χωρίς όµως εδώ και 16 χρόνια. Για όλους τους υπόλοιπους αυτός
να εξάπτει τη φαντασία. ο κόσµος είναι νέος, γεµάτος ευχάριστες εκπλήξεις
Το στοιχείο που ξεπερνά τη φαντασία όποιου την οδηγήσει είναι οδηγικής απόλαυσης και γνήσιας «αδρεναλίνης»...
TRACTION MAGAZINE 29