Page 23 - TRACTION 147
P. 23
των 2.996 κυβικών εκατοστών, απόδοσης 663 ίππων, έβαλε πάλι Τυπικά θα αναφέρουμε πως η κίνηση περνά στους πίσω τροχούς
στην κορυφή τη Ferrari με απόδοση 221 ίππων ανά λίτρο. Μάλιστα, μέσα από ένα αυτόματο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.
αν προσθέσουμε τον ηλεκτροκινητήρα των 165 ίππων, τότε η συγκε- Πρέπει όμως να ταξιδέψουμε πίσω στον χρόνο και να πάμε στο
κριμένη ισχύς σκαρφαλώνει στους 277 ίππους ανά λίτρο. Το προη- 1967, τότε που ο Enzo Ferrari δημιούργησε μια δεύτερη μάρκα μέσα
γούμενο ρεκόρ το είχε η AMG A45 S, με ισχύ 211 ίππους ανά λίτρο. στη μάρκα και μέχρι το 1974 κάλυπτε την παραγωγή των Dino 206
Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 7,45 kWh, GT, 246 GT και GTS, που εξοπλίζονταν με V6 κινητήρα, ατμοσφαιρι-
εξασφαλίζοντας στην GTB κίνηση αμιγώς ηλεκτρική για 25 χιλιόμε- κό βέβαια. Χωρίς φυσικά να υπάρχει πουθενά το όνομα ή το έμβλη-
τρα. μα Ferrari! Εκείνα τα χρόνια Ferrari σήμαινε 12κύλιδρο κινητήρα και
Με αυτή λοιπόν την ιπποδύναμη, βάρος 1.470 κιλά και την αναλογία τίποτε άλλο.
ίππων - κιλών να είναι μόλις 1,77 κιλά ανά ίππο, η 296 GTB έχει Dino, λοιπόν, η υπομάρκα αφιερωμένη στον πρόωρα χαμένο μονα-
εκρηκτικές επιδόσεις, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ. να επιτυγχάνεται δικό γιο του Enzo, Alfredo - Alfredino - Dino, ο οποίος γεννήθηκε το
σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 1932 και πέθανε σε ηλικία 24 ετών τον Ιούνιο του 1956 από μυϊκή
330 χιλιόμετρα την ώρα. δυστροφία.
Σαράντα οκτώ χρόνια μετά επανέρχεται στην παραγωγή κινητήρας
V6, όχι για αγωνιστική χρήση, ενώ το αμάξωμα της 296 GTB πα-
ραπέμπει στις Dino εκείνης της εποχής. Για τους επαΐοντες μια από τις
ομορφότερες Ferrari όλων των εποχών.