Page 25 - TRACTION 147
P. 25
Δεν είχαμε την τύχη να οδηγήσουμε τη 296 GTB, διάβασα όμως πολλές παρουσιάσεις συναδέλφων από όλα τα μήκη και πλάτη της γης.
Αυτό που διαπίστωσα ήταν πως το αυτοκίνητο έβγαλε τεράστιο ενθουσιασμό για τη σχεδιαστική του άποψη, την τεχνολογία που φιλοξενεί
και κυρίως για την ευφυή δημιουργία της κινητήριας μονάδας σε συνδυασμό με υβριδική τεχνολογία. Ακόμη και οι φλεγματικοί Άγγλοι
έγραψαν πως η 296 GTB έχει ήδη προκαλέσει πονοκέφαλο στη McLaren.
Αν και ο Enzo Ferrari απεβίωσε τον Αύγουστο του 1988, η ατσάλινη προσωπικότητά του έχει αφήσει έντονα το στίγμα της στους σημερι-
νούς ανθρώπους που εργάζονται στο Maranello. Αυτό το επιβεβαιώνει το ότι οι Dino της δεκαετίας 1970 δεν θεωρούνται Ferrari, αφού σε
κανένα σημείο του αυτοκινήτου δεν υπήρχε το όνομα ή το σήμα της Ferrari.
Και να σκεφθεί κανείς ότι οι Dino σχεδιάστηκαν, εξελίχθηκαν, κατασκευάστηκαν και πουλήθηκαν για λογαριασμό της Ferrari, ενώ σέρβις
και ανταλλακτικά προσφέρονται μόνο από τους κατά τόπους αντιπροσώπους ή dealers της Ferrari! Τι να πει κανείς...