Page 29 - TRACTION 147
P. 29
ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: DUCATI
παραμένει ως είχε, σε ρόλο overdrive πλέον. συμβατικές ταξιδιωτικές εξορμήσεις στον δρόμο, με
Η απόδοση ανέρχεται στους 110 ίππους /9.250 σ.α.λ. ανθεκτικές χούφτες στα άκρα του κωνικού τιμονιού και
και τα 9,4 kgm /6.500 σ.α.λ. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα αεραγωγούς στα πλαϊνά, περιορίζοντας τη θερμότητα
βρίθουν από επιλογές, με έξι προγράμματα που διαμορ- που βγαίνει από τον κινητήρα.
φώνουν την απόδοση και την απόκριση του κινητήρα. Το συνολικό βάρος ανέρχεται στα 202 κιλά κενή και 21
Πέρα από τα αναμενόμενα Sport, Touring, Urban και Wet, ακόμη με όλα τα υγρά στη θέση τους. Το μεταξόνιο είναι
τα άλλα δύο είναι στοχευμένα στην εκτός δρόμου χρήση, σχετικά μεγάλο, προσφέροντας ευστάθεια, ενώ στην ίδια
το Enduro και Rally. Σε αυτά υπάρχει η δυνατότητα παρα- κατεύθυνση είναι και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά.
μετροποίησης του ABS και πλήρους απενεργοποίησης του H σέλα στα 875 mm τοποθετεί τον οδηγό ψηλά, ενώ
πίσω φρένου όταν τα πράγματα σοβαρεύουν στο χώμα. η θέση των μαρσπιέ και γενικότερα η εργονομία είναι
Πλήρης είναι και η γκάμα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, επιλεγμένη για οδήγηση στο χώμα και την όρθια
με παραμετροποίηση του φρένου του κινητήρα – Engine στάση.
Brake Control (EBC), Traction Control (DTC), σύστημα Τα φρένα της Brembo ξεπερνούν τις απαιτήσεις για το
ελέγχου «σούζας» - Ducati Wheelie Control (DWC), και ΤεΧΝικΑ χώμα, με σκοπό να καλύψουν πλήρως τις ασφάλτινες
το Cornering ABS για χρήση δρόμου. ΧΑΡΑκΤΗΡιΣΤικΑ αποστολές. Οι δύο δίσκοι, διαμέτρου 320 mm εμπρός
Το Ducati Quick Shift (DQS), για αλλαγές χωρίς χρήση DUCATI DESERTX και ακτινικές δαγκάνες M50 τεσσάρων εμβόλων, φρο-
του συμπλέκτη, είναι απόλαυση στην άσφαλτο αλλά κινητήρας: ντίζουν για τις ελάχιστες αποστάσεις πέδησης ακόμη και
ακόμη πιο ευχάριστο για οδήγηση στο χώμα. Από την Testastretta 11° σε sport χρήση στην άσφαλτο.
άλλη το Cruise Control είναι διαθέσιμο, αλλά για το άλλο L-twin. 937 cc, 110 HP Από τα πιο δυνατά στοιχεία της DesrtX είναι η εμφάνισή
της μισό, αυτό της ασφάλτινης χρήσης. /9250 σαλ, 9,4 kgm της. Με δύο φωτιστικά σώματα, τεχνολογίας LED, και
Οι αναρτήσεις της Kayaba είναι πλήρως ρυθμιζόμενες και /6.500 σ.α.λ περιμετρικό φωτισμό ημέρας (DRL) θυμίζει έντονα τη
προσφέρουν διαδρομές αναρτήσεων 250 και 230 mm Βάρος μακρινή της συγγενή εξ αγχιστείας, την Elephant 900.
για τον εμπρός και πίσω τροχό αντίστοιχα. Η απόσταση (πλήρης υγρών): Το Ducati Brake Light ενεργοποιείται κατά το δυνατό
από το έδαφος είναι 250 mm, με μια πληθωρική αλουμι- 223 kg φρενάρισμα στον δρόμο, αναβοσβήνοντας τα πίσω
νένια ποδιά να προστατεύει το κάτω μέρος του κινητήρα στοπ ώστε να ειδοποιεί τα επερχόμενα οχήματα.
σε πιο «άγρια» χρήση. Μεταξόνιο: Η έγχρωμη οθόνη TFT 5,5” με την κάθετη τοποθέτηση
Το υποπλαίσιο είναι ενισχυμένο, καθώς στη λίστα των 1.608 mm είναι πιο κοντά στο οπτικό πεδίο του οδηγού ακόμη κι
αξεσουάρ υπάρχει και έξτρα ρεζερβουάρ καυσίμου που κάστερ / Ίχνος: όταν αυτός οδηγεί όρθιος. Αλλάζει χρώματα και διαρ-
τοποθετείται στο πίσω μέρος της σέλας για μεγαλύτερη 27,6ο / 122 mm ρύθμιση των πληροφοριών ανάλογα με το πρόγραμμα
αυτονομία. Εναλλακτικά υπάρχει και τριβάλιτσο σετ. Ύψος σέλας: λειτουργίας, ενώ μπορεί να συνδεθεί μέσω του Ducati
Το μεταλλικό ρεζερβουάρ των 21 λίτρων έχει κάτι από 875 mm Multimedia System (αξεσουάρ) με το smartphone
ρετρό, με σχήμα πύργου. Η τάπα είναι τοποθετημένη έκκε- Τιμή: μέσω Bluetooth και να ενεργοποιήσει την πληροφόρη-
ντρα, για πιο εύκολο ανεφοδιασμό με μπιτόνια καταμεσής 18.600 ευρώ ση «στροφή με στροφή».
της ερήμου, όπου δεν υπάρχουν αντλίες... Άνεση, ιστορία, τεχνολογία και δράση συνοδεύουν την
Η προστασία από τον αέρα προσφέρει άνεση και στις Ducati στη διεύρυνση των οριζόντων της...
TRACTION MAGAZINE 29