Page 33 - TRACTION 148
P. 33

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΩΜΑ Κ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ




























                                                                 Τεχνικά χαρακτηριστικά
                                                                 Μοντέλο: Ford Ranger Raptor
                              Με τη σφραγίδα της Ford            Κινητήρας: Βενζινοκινητήρας 3.0L V6 EcoBoost
                   Performance, τρίλιτρο V6 κινητήρα             Ισχύς: 288 ίπποι
                   288 ίππων, επτά προφίλ οδήγησης,              Ροπή: 491 Nm
                                                                 Μετάδοση: Τετρακίνηση, αυτόµατο κιβώτιο E-Shifter 10 σχέσεων
                 ανθεκτικότατες αναρτήσεις, αυτόµατο             Επιλογές µετάδοσης κίνησης: 2H, 4A, 4H & 4L
                     κιβώτιο δέκα σχέσεων, αυτόµατη              Απόσταση από το έδαφος: 27,2 εκ.
                  τετρακίνηση και τα εµπρός και πίσω             Βάθος διέλευσης υδάτινου εµποδίου: 85 εκ.
                                                                 Ωφέλιµο φορτίο: 552 κ.
                    µπλοκέ διαφορικά, προκαλεί δέος!             Ικανότητα έλξης: 2.410 κ.
                                                                 Τιµή: Από 69.630 ευρώ

              τις ολοκληρωµένες επιδόσεις, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόµενο και ενεργό
              τις ολοκληρωµένες επιδόσεις, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόµενο και ενεργό
              σύστηµα εξαγωγής ενισχύει τον ήχο του κινητήρα µέσα από τέσσερα
              σύστηµα εξαγωγής ενισχύει τον ήχο του κινητήρα µέσα από τέσσερα
              επιλέξιµα προφίλ, τα οποία προσφέρουν στο νέο Ranger Raptor τη
              δυνατότητα να προσαρµόσει τον «φωνητικό» του χαρακτήρα. Οι οδηγοί,
              εποµένως, του νέου Ranger Raptor µπορούν να επιλέξουν τον ήχο
              κινητήρα που προτιµούν πιέζοντας απλώς ένα µπουτόν στο σπορ τιµόνι
              ή επιλέγοντας ένα drive mode που χρησιµοποιεί µία από τις παρακάτω
              ρυθµίσεις µε αντίστοιχες παραµετροποιήσεις: Quiet, Normal, Sport και
              Baja. Ρυθµίσεις όµως έχουµε και στα προφίλ οδήγησης, επτά τον αριθµό,
              όπως και ανασχεδιασµένη ανάρτηση µε αµορτισέρ FOX 2,5 ιντσών Live
              Valve Internal Bypass που υπογράφει η Ford Performance. Επίσης, για
              πρώτη φορά, το Ranger Raptor εξοπλίζεται µε ένα πλήρως εξελιγµέ-
              νο σύστηµα µετάδοσης µε αυτόµατη τετρακίνηση, αλλά και ένα νέο,
              ηλεκτρονικά ελεγχόµενο on-demand κιβώτιο µεταφοράς δύο σχέσεων
              (αργό/γρήγορο), σε συνδυασµό µε εµπρός και πίσω µπλοκέ διαφορικά,
              ένα πολύτιµο στοιχείο για τους απαιτητικούς οπαδούς τής εκτός δρόµου
              οδήγησης. Στα επιλέξιµα προφίλ οδήγησης ξεχωρίζουµε το Baja, το
              οποίο είναι προσανατολισµένο για off-road διαδροµές και διαµορφώνει
              τα ηλεκτρονικά συστήµατα του οχήµατος για µέγιστες επιδόσεις κατά τη
              γρήγορη οδήγηση εκτός δρόµου.
              Συµπληρωµατικά να αναφέρουµε εδώ ότι ο γνωστός για τις επιδόσεις και
              τη χαµηλή κατανάλωσή του κινητήρας ντίζελ 2.0 EcoBlue biturbo της Ford
              θα εξακολουθήσει να διατίθεται στο νέο Ranger Raptor από το 2023.
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38