Page 32 - TRACTION 148
P. 32

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ


             Ford Ranger Raptor












































              Αν το προηγούµενο µοντέλο σάς είχε συναρπάσει, αυτό εδώ, η νέα εκδο-  τελευταία λέξη της ψηφιακής τεχνολογίας, καθώς στη high-tech καµπίνα
              χή του, θα σας συγκλονίσει. ∆εν συνηθίζουµε να είµαστε τόσο εκδηλωτι-  δεσπόζει µία πλήρως ψηφιακή οθόνη 12,4” και µία κεντρική οθόνη αφής
              κοί για µοντέλα αυτοκινήτων, πλην όµως όταν για κάποια δεν χορταίνου-  12” για την υποστήριξη των συστηµάτων συνδεσιµότητας και ψυχαγωγίας
              µε να µαθαίνουµε και όταν «γαργαλίσουν» το πάθος της αυτοκίνησης που   SYNC 4A νέας γενιάς της Ford.
              βρίσκεται µέσα µας, ναι, τότε εκφραζόµαστε έντονα.
              Φτάνει να το δεις µόνο από κοντά για να νιώσεις αυτό που πιο πάνω ανα-  Αυτός ο κινητήρας…
              φέραµε σαν δέος. Πού να το οδηγήσεις κιόλας... Μάλιστα, η τοποθέτηση   Κάτω από το καπό φιλοξενείται ένας σύγχρονος twin-turbo V6 βενζινοκι-
              της Ford για αυτό το δηµιούργηµά της µε τη φράση «η επιτάχυνση και η   νητήρας 3.0 EcoBoost, που βελτιστοποιήθηκε από τη Ford Performance
              ωµή δύναµη του νέου κινητήρα προκαλούν πλατιά χαµόγελα» αντικατο-  για να αποδίδει µέγιστη ισχύ 288 ίππων και ροπή 491 Nm. Σε συνδυασµό
              πτρίζει απόλυτα το εγχείρηµα. Κι αυτό γιατί το νέο Ranger Raptor σίγου-  µε ένα αγωνιστικής προέλευσης σύστηµα anti-lag, παρόµοιο µε αυτό που
              ρα δεν µοιάζει µε κανένα. Όχι µόνο σε εµφάνιση και τεχνολογίες, αλλά   είδαµε για πρώτη φορά στα Ford GT και Focus ST, ο κινητήρας επιτρέπει
              και σε δυνατότητες, τόσο εντός όσο και εκτός ασφάλτου. Με αυτό το   τη στιγµιαία και on-demand αύξηση της ισχύος. Επιπλέον, ο κινητήρας
              σκεπτικό και µε πρωταρχικό στόχο να προσφέρει το απόλυτο, κάθε άλλο   είναι προγραµµατισµένος µε ένα ανεξάρτητο προφίλ αύξησης της πίεσης
              παρά τυχαία µπορεί να θεωρηθεί η απόφαση της Ford να επιστρατεύσει   υπερπλήρωσης (boost) για κάθε µία από τις 10 σχέσεις του εξελιγµέ-
              για την ολοκαίνουργια γενιά του «πολεµικού» της pick-up έναν κορυφαίο,   νου αυτόµατου κιβωτίου, µε στόχο την περαιτέρω βελτιστοποίηση των
              σε προδιαγραφές, τεχνολογίες και απόδοση, κινητήρα βενζίνης, ο οποίος   επιδόσεων.  Το νέο σύστηµα anti-lag, το οποίο διατίθεται στο πρόγραµµα
              έρχεται να καλύψει µε το παραπάνω ακόµα και τις υψηλότερες απαιτή-  Baja, διατηρεί την περιστροφή των δύο υπερσυµπιεστών για έως και
              σεις των αγοραστών του.                            τρία δευτερόλεπτα, αφού ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι,
              Το εσωτερικό τονίζει µε τη σειρά του τον γεµάτο δυναµισµό και ενέργεια   επιτρέποντας έτσι ταχύτερη επιτάχυνση στις εξόδους των στροφών ή στις
              off-road χαρακτήρα του Ranger Raptor. Η καµπίνα περιλαµβάνει νέα,   αλλαγές σχέσεων όταν ο οδηγός πατήσει ξανά το γκάζι.
              σπορ καθίσµατα µπροστά και πίσω, τα οποία είναι εµπνευσµένα από   Ο νέος κινητήρας βενζίνης του Ranger Raptor προσφέρει αβίαστη επιτά-
              µαχητικά αεροσκάφη. Την ίδια στιγµή, οι επιβάτες απολαµβάνουν την   χυνση στο χαλίκι, το χώµα, τη λάσπη και την άµµο. Υποστηρίζοντας αυτές

              32 TRACTION MAGAZINE
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37