Page 29 - TRACTION 149
P. 29

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: KAWASAKI, WEB

                                                                    ΤεΧΝικΑ ΧΑΡΑκΤΗΡιΣΤικΑ
                                                                    KAWASAKI NINJA H2R / [H2 SΧ SE]
                                                                    κινητήρας: Τετράχρονος, τετρακύλινδρος σε σειρά,
                                                                    υγρόψυκτος, 998 cc, DOHC, 4 βαλβίδες στον κύλινδρο,
                                                                    υπετροφοδοσία
                                                                    ισχύς Hp/rpm: 310 / 14.000 [238 / 11.500]
                                                                    Ροπή: 165 Nm, στις 12.500 rpm [141.7 Nm / 11.000]
                                                                    Πλαίσιο: Χωροδικτύωμα από ατσάλι
                                                                    Αναρτήσεις: Ohlins [Showa]
                                                                    Φρένα ε/Π: Δύο δίσκοι - 330 mm Brembo Stylema
                                                                    4 εμβόλων / Δίσκος - 250 mm Brembo 2 εμβόλων
                                                                    Μεταξόνιο mm: 1.455
                                                                    Ύψος σέλας mm: 830 [825]
                                                                    Ρεζερβουάρ lit: 17
                                                                    Βάρος kg: 216 [260]
                                                                    Τιμή (σε ευρώ): 66.000 [25.490]




              μόνη της.  Είναι η μοναδική υπερτοφοδοτούμενη μοτοσυκλέτα στην   κάπου 65.000 ευρώ για να την αποκτήσουν. Αφού έριξε τη βόμβα
              αγορά, αποδίδοντας ούτε λίγο ούτε πολύ 310 ίππους, από έναν   στην αγορά, απέσπασε για πολύ καιρό όπως φαίνεται το σκήπτρο των
              τετράχρονο τετρακύλινδρο κινητήρα 1.000 κ.εκ. Περίπου 100 ίππους   επιδόσεων, η Kawasaki αποφάσισε το 2019 να βγάλει την Η2 και στον
              περισσότερους από τον επόμενο στην αγορά.          δρόμο. Με όσα χρειαζόταν για να ταξινομείται και να βγάζει αριθμό
              Αυτό ήταν. Η ικανοποίηση και η τάξη επανήλθαν στην «πράσινη» εται-  κυκλοφορίας.  Ακόμη και με τις «εκπτώσεις» σε απόδοση που έφεραν
              ρεία που μπορούσε όχι μόνο να κρατά την κορυφή, αλλά να έχει και   η ευθυγράμμιση με τους περιορισμούς και η πολιτική χρήση, η H2 SΧ
              την απαραίτητη απόσταση ασφαλείας από οποιονδήποτε σκεφτόταν να   SE, όπως είναι το όνομα της sport touring πολιτικής έκδοσης, παραμένει
              την αντιμετωπίσει.                                 απλησίαστη σε απόδοση.
              Μια μοτοσυκλέτα, η Η2 R, που καμία εμπορική επιτυχία δεν θα μπο-  Η ήρεμη έκδοση της H2 αποδίδει 238 ίππους, διατηρεί την υπερτροφο-
              ρούσε να έχει καθώς ήταν για χρήση μόνο σε πίστα, δεν έβγαζε καν   δοσία και φυσικά τον ακραία αεροδυναμικό σχεδιασμό. Με πτερύγια
              αριθμό κυκλοφορίας. Δεν είχε, και ούτε σήμερα έχει, καθρέπτες και   όπως αυτά που εμφανίστηκαν στο MotoGP για την πίεση του εμπρός
              φλας, ούτε καν κλειδαριά τιμονιού...               μέρους στις υψηλές ταχύτητες, χρησιμοποιεί ακόμη και τους καθρέπτες
              Είχε όμως όλα τα υπόλοιπα. Την υπογραφή της ΚΗΙ και την κατάθεση   για ένα επιπλέον αεροδυναμικό βοήθημα.
              τεχνολογίας που είχε να προσφέρει στον πλανήτη. Είναι άλλωστε το   Με πιο άνετη σέλα, νέα εξάτμιση, αναβαθμισμένες αναρτήσεις, το
              μοναδικό μοντέλο της Kawasaki που φέρει περήφανα το σήμα της   κορυφαίο σετ φρένων της Brembo και μερικά ακόμη ηλεκτρονικά
              μητρικής εταιρείας - ΚΗΙ στο εμπρός μέρος!         καλούδια, συνεχίζει την πορεία της και το 2022, προσκαλώντας στο
              Εξωτικά υλικά, κινητήρας με υπερτροφοδοσία – το κοινώς λεγόμενο   ρετιρέ των επιδόσεων τους φιλότεχνους όσο και φιλόδοξους μοτοσυ-
              τούρμπο –, ανάλογα φρένα, περίτεχνο πλαίσιο και μονόμπρατσο   κλετιστές της σήμερον.
              ψαλίδι. Αν και απολαμβάνει τον ύψιστο αεροδυναμικό σχεδιασμό,   Στοιχεία που βρίσκονται στο μεταίχμιο μεταξύ τεχνολογίας και πλάκας,
              φέρει μισό φέρινγκ ώστε να εξυπηρετεί τον σκοπό της ύπαρξής της: ο   η H 2 SΧ SE, έχει πιο πλήρες φέρινγκ, θερμαινόμενα γκριπ, υποδέχεται
              μοναδικός υπετεροφοδοτούμενος κινητήρας να είναι πλήρως εμφανής   σετ πλαϊνών βαλιτσών, έχει cruise control και 4 προγράμματα από-
              στο κοινό!                                         δοσης. Έχει ένδειξη για οικονομική οδήγηση, ενώ η ειδική βαφή της
              Ανθρακονήματα βρίσκονται όπου μπορούν να βρεθούν, τα ηλεκτρονι-  αυτοδιορθώνει μικρές γρατζουνιές! Ταυτόχρονα αποδίδει 231 ίππους,
              κά βοηθήματα υπάρχουν, δεν είναι βέβαια σαφές ποιόν βοηθούν και   τους περισσότερους σε πολιτική μοτοσυκλέτα, με τελική 325 χ.α.ώ.
              σε τι ακριβώς. Πόσο να ελέγξεις 310 ίππους, πόσο να σταθεροποιήσεις   Αν έρχονταν εξωγήινοι και έπρεπε να τους παρουσιάσουμε πού έχουν
              μια μοτοσυκλέτα με τελική που πλησιάζει τα 400 χιλιόμετρα την ώρα;   φτάσει οι επιδόσεις στις πολιτικές μοτοσυκλέτες, απλώς θα τους δείχνα-
              Κι όμως η εφαρμογή της τεχνολογίας έκανε την H2 ικανή να οδηγηθεί   με την H2. Αν την οδηγούσαν κιόλας, θα άκουγαν και το απολαυστικό
              από κοινούς θνητούς που θέλουν το απόλυτο και τους περισσεύουν   σφύριγμα του τούρμπο κάθε φορά που αλλάζεις ταχύτητα...


                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34