Page 31 - TRACTION 149
P. 31

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΩΜΑ Κ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: RICHARD MILLE RACING TEAM


                                                    Κυρίως η σωµατική άσκηση και προπόνηση, που πρέπει να κάνω κατά τη διάρκεια
                                                    της σεζόν και να αναπαράγω ό,τι απαιτείται για το 24ωρο.
                                                    Κάνω εναλλαγή µεταξύ του cross-fit, ενός µείγµατος καρδιαγγειακής άσκησης και
                                                    προπόνησης ενδυνάµωσης, βόλτες µε ποδήλατο και γυµναστήριο. Ο λαιµός, τα χέ-
                                                    ρια, η πλάτη και οι κοιλιακοί είναι τα µέρη του σώµατος που δουλεύουν περισσότε-
                                                    ρο στο αυτοκίνητο. Το ίδιο ισχύει και για τους µηρούς και τις γάµπες, που δεν πρέπει
                                                    να παραλείπονται, γιατί καταπονούνται µε τη µεγάλη πίεση φρένων που βάζεις σε
                                                    κάθε στροφή.
                                                    Όπως και άλλα αγωνίσµατα αντοχής, είναι η αντίσταση που δοκιµάζεται. Όµως
                                                    εδώ, η πρόκληση δεκαπλασιάζεται αφού, µε το πριν και µετά τον αγώνα, το 24ωρο
                                                    διαρκεί κοντά στις 48 ώρες. Το πρωί του Σαββάτου, ηµέρα του αγώνα, ξυπνάµε στις
                                                    επτά το πρωί και µεταξύ 8 και 9 π.µ. υπάρχει συνάντηση στο σιρκουί. Ενηµερωνόµα-
                                                    στε για την ασφάλεια για να ξέρουµε τι πρέπει να κάνουµε σε περίπτωση προβλή-
                                                    µατος, αφού η διάρκεια του αγώνα είναι µεγάλη και πολλά πράγµατα µπορεί να
                                                    συµβούν. Μετά επικεντρωνόµαστε στον αγώνα αναλύοντας όλες τις τροποποιήσεις
                                                    που έχουν γίνει στο µονοθέσιο. Καθορίζουµε ποιος θα ξεκινήσει πρώτος και ποιος
                                                    θα συνεχίσει... Τότε πρέπει να φας αρκετά νωρίς για να χωνέψεις πριν από την έναρ-
                                                    ξη, µην ξεχάσεις να πας στην τουαλέτα, και να πάρεις λίγη ζάχαρη για να µείνεις σε
                                                    εγρήγορση στην πίστα. Έχουµε πάντα κάτι να κάνουµε. Μετά έρχεται η ώρα του
                                                    αγώνα.
                                                    Κινούµενοι µε περισσότερα από 300 χλµ./ώρα στην πίστα – ένας γύρος διαρκεί λίγο
                                                    περισσότερο από 3 λεπτά –, οι πιλότοι, σε οµάδες των τριών οδηγών, εναλλάσσο-
                                                    νται για περισσότερα από 5.000 χλµ. σε 24 ώρες. Οι εναλλαγές εντός των οµάδων
                                                    είναι προκαθορισµένες, αλλά αυτό αναπόφευκτα αλλάζει µε την εξέλιξη του αγώνα.
                                                    Υπάρχει πάντα ένα µέλος του πληρώµατος που παραµένει καθισµένο, µε φόρµες
                                                    αλλά χωρίς κράνος. Έτοιµο να µπει να οδηγήσει εάν χρειαστεί».
                                                    Τα υπόλοιπα τα έχετε δει σε χιλιάδες «ανεβάσµατα» στα social media, πολλοί,
                                                    όπως ο υπογράφων, αφιερώνουν ένα ετήσιο ξενύχτι για να «συµµετέχουν νοητά»
                                                    παρακολουθώντας όλα όσα γίνονται στην πίστα, ενώ κάποιοι άλλοι ανήκουν στους
                                                    σχεδόν 250.000 θεατές που βρίσκονται εκεί, στις κερκίδες ή στις κατασκηνώσεις της
                                                    πίστας.
                                                    Στη φωτογραφία, το Oreca 07 LMP2 των Wadoux - Ogier - Milesi σε µια δεξιά
                                                    ανηφορική στροφή της πίστας, στις 21.43 του Σαββάτου 11 Ιουνίου 2022, ελάχιστα
                                                    πριν ο ήλιος δύσει. Μία φωτογραφία - εικόνα ζωής για τους λάτρεις του µηχανοκί-
                                                    νητου αθλητισµού!
                                                                                    ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ

                                                                                              ΠΟΥ ∆ΕΝ

                                                                                     ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ


                                                                                    ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ


                                                                           ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ

                                                                               ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ

                                                                           ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ


                                                                                    ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36