Page 31 - TRACTION 150-151
P. 31

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: WEB, NORTON
































              γέφυρα με τις όψιμες επιτυχίες στο Isle of Man TT. Το ρεζερβουάρ είναι   Αν η V4SV αναμένεται για να αναβιώσει τον θρύλο, η είδηση έρχεται
              τοποθετημένο κάτω από τη σέλα, έχει χωρητικότητα 15 λίτρων και είναι   από την παράλληλη ανάπτυξη και ένταξη της εταιρείας στην ηλεκτρο-
              κατασκευασμένο από ανθρακονήματα με ενισχύσεις Kevlar.  κίνηση. Εκεί η Norton δίνει τα ρέστα της, εμφανίζοντας χαρακτηριστικά
              Στα highlights του μοντέλου, πέρα από τις περίτεχνες λεπτομέρειες, περι-  που δεν έχουν προηγούμενο.
              λαμβάνεται μια κάμερα στραμμένη στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας.   Ακόμη κι αν η V4SV δεν διαλύσει τον ανταγωνισμό, η ηλεκτροκίνητη
              Εμφανίζει στην έγχρωμη TFT οθόνη τα όσα συμβαίνουν πίσω από τη   Norton σκοπεύει να το κάνει. Σκοπεύει να προσφέρει ταυτόχρονα
              μοτοσυκλέτα, χωρίς να υπονοεί ότι υποκαθιστά τους καθρέφτες.  «αγωνιστική απόδοση και τουριστικές δυνατότητες».
              Με αναρτήσεις εμπρός και πίσω από την Ohlins και φρένα της Brembo,   Γνωρίζουμε ότι οι έννοιες ηλεκτροκίνηση και τουρισμός δεν χωράνε
              η V4SV συνθέτει μια σύγχρονη πρόταση κάτω από το βαρύ όνομα της   στην ίδια πρόταση. Οπότε η δήλωση στοχεύει να ταράξει τα νερά όσο
              Norton.                                            χρειάζεται για να βάλει ξανά τη Norton στην αγορά με τρόπο μεγαλο-
              Οι τροχοί τραβούν προσοχή και με τις δύο επιλογές: κόκκινες σφυρή-  πρεπή.
              λατες ζάντες αλουμινίου της Oz ή εναλλακτικά, στην έκδοση Carbon, οι   Η «Zero Emission Norton» αποτελεί το μελλοντικό φιλόδοξο σχέδιο
              ζάντες είναι από ανθρακονήματα της BST.            που στόχο έχει να εξαλείψει τη «διαμάχη» μεταξύ συμβατικής και
              To πακέτο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων είναι μάλλον λιτό για τα   ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας. Όπως δηλώνει το εργοστάσιο θα πρόκειται
              σημερινά δεδομένα, χωρίς να στερείται την ουσία. Διαθέτει σύστημα   για «μοτοσυκλέτες που συνδυάζουν το DNA της Norton με αγωνιστικές
              ελέγχου πρόσφυσης (traction control) με παρέμβαση ανάλογα με την   επιδόσεις, τουριστική αυτονομία και χαμηλό βάρος». Ύστερα από αυτή
              κλίση της μοτοσυκλέτας και 3 προγράμματα απόδοσης για sport, βροχή   τη δήλωση, η μίξη νερού και λαδιού μοιάζει απλή υπόθεση...
              και γενική χρήση.                                  Αυτή τη στιγμή ο πήχης βρίσκεται στην αυτονομία των 200 χιλιομέτρων,
              Αν όλα πάνε κατ’ ευχήν και η νέο V4SV τύχει της αποδοχής στην αγορά,   οι επιδόσεις στους 180 ίππους και ο χρόνος φόρτισης (0-80%) στα 20
              το επόμενο βήμα της Norton είναι ένας απλός κλώνος, η V4CR με   λεπτά της ώρας με χρήση ταχυφορτιστή. Μόνο που αυτά προέρχονται
              χαρακτηριστικά streetfighter. Χωρίς φέρινγκ, με διαφοροποιήσεις στη   από τρεις διαφορετικές μοτοσυκλέτες. Θα καταφέρει η Norton να τα
              θέση οδήγησης και στα περιφερειακά, αλλά κοινή απόδοση με τη   συνδυάσει σε μία;
              V4SV. Παράλληλα σχεδιάζεται και η αναβίωση του θρυλικού Norton   Η «επιστράτευση» περιλαμβάνει στο εταιρικό σχήμα το βαρύ πυροβολι-
              Commando 961.                                      κό του Ενωμένου Βασιλείου. Η Delta Cosworth θα σχεδιάσει το πακέτο
              Πιο κάτω στο συρτάρι που άνοιξε, βρίσκονται τα σχέδια για δύο μοντέ-  μπαταριών, η Hi Speed Limited φροντίζει την απόδοση του κινητήρα,
              λα 650 cc. Ένα για χρήση δρόμου και ένα με Adventure κατεύθυνση,   η Formaplex Technologies έχει εξειδίκευση στην κατασκευή σύνθετων
              ήδη γνωστά από το 2019, πριν από την τελευταία κατάρρευση. Με τον   υλικών και η M&I Materials θα υποστηρίξει σε εφαρμογές διηλεκτρι-
              δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα έτοιμο και ήδη τοποθετημένο σε δύο   κών λιπαντικών ψύξης. Η INDRA ειδικεύεται στην τεχνολογία φόρτισης
              μοντέλα της κινέζικης Zongshen, που αναμένεται κι αυτά να βγουν στην   και το WMG (The University of Warwick) στην τεχνολογία μπαταριών,
              αγορά.                                             στη μοντελοποίηση και στην ανάπτυξη αλυσίδων παραγωγής.
              Στην Αγγλία η νέα Norton V4SV θα κοστίζει 44.000 λίρες (54.350   Το στοίχημα είναι μεγάλο, όπως και η ιστορία, οι φουρτούνες αλλά και
              δολάρια ΗΠΑ), διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, μια πολιτική και μια με πιο   η αντοχή της Norton στον χρόνο. Ας ελπίσουμε να έρθει και η δικαίωση
              sport χαρακτηριστικά.                              μαζί...

                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 31
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36