Page 33 - TRACTION 150-151
P. 33

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΩΜΑ Κ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: RBCP, SHUTTERSTOCK



















































              δεν είναι παρά µία επιτυχία, στο στρατόπεδο της Hyundai τα πράµατα   να προσεγγιστεί σε αυτό το πνεύµα» δήλωσε ο ιδιαίτερα τεχνικά
              γεννούν διαρκή προβληµατισµό. Και ναι µεν στη Σαρδηνία έλαµψαν   καταρτισµένος Terenzio Testoni, rally activity manager της Pirelli.
              τα i20 Ν Coupe και ο Tanak κέρδισε, ύστερα από τετρακόσιες και   Όπερ µεθερµηνευόµενον, µε λίγα λόγια, προσαρµόζεσαι στον
              πλέον άνυδρες νικών ηµέρες, πλην όµως όλοι τότε ευχηθήκαµε να   αγώνα και δεν το έκανες, κύριε Ogier. ∆ιότι όρµησες να κάνεις
              τερµατίστηκαν τα διαδοχικά προβλήµατα αξιοπιστίας του αυτοκινήτου.  χρόνους και, όπως ήταν λογικό, κάπου έσκισες ένα πλαϊνό, έχασες
              Σε µία οµάδα που ακόµα και σήµερα δεν έχει καταστεί σαφές αν   δύο λεπτά – και µαζί τη δυνατότητα να κερδίσεις…
              ο προηγούµενος team principal της Hyundai Motorsport, ο Ιταλός   Στο «βασίλειο της γκρίνιας» λοιπόν, που εξυπηρετεί συχνά τον
              Andrea Adamo, έφυγε ή «τον έφυγαν», σε µία οµάδα που κάποιος   ανταγωνισµό σε οποιοδήποτε σπορ, είναι προφανές ότι αυτός που
              Julien Moncet βρέθηκε να εκτελεί χρέη επικεφαλής, σε µία οµάδα   ενσωµατώνεται ταχύτερα στα νέα δεδοµένα, αυτός που δυνάµει τα
              που διαθέτει ένα δίδυµο οδηγών που µπορεί να κάνει πρωταθλη-  βρίσκει όλα φυσιολογικά, αυτός που είναι ατάραχος και φαινοµενι-
              τισµό (Tanak, Neuville), το να αντιµετωπίζουν τα αυτοκίνητά της   κά έστω ήρεµος διαχειριστής των εντάσεων, είναι και αυτός που θα
              οτιδήποτε πρόβληµα µπορεί να φανταστεί κάποιος σηµαίνει πως   επικρατήσει. Και – για την ώρα τουλάχιστον – αυτός που διαθέτει
              κάπου υπάρχει ένα πρόβληµα που δεν δείχνει να µπορεί να λυθεί.   όλα τα παραπάνω µαζί µε εξαιρετικές οδηγικές ικανότητες, ακούει
              Στα της Αφρικής, αρκετός λόγος έγινε για τα κλαταρίσµατα των ελα-  στο όνοµα Kalle Rovanpera. Ένας αθλητής προσηλωµένος σε
              στικών και ο συνήθης γκρινιάρης Ogier έριξε πάλι τα καρφιά του   αυτό που ξέρει να κάνει καλά: πρωταθλητισµό. Παρόµοιο µε αυτόν
              για την αντοχή των ελαστικών της Pirelli… Ελάτε όµως που οι Ιταλοί   που ακούµε για αθλητές του στίβου ή άλτες ή κολυµβητές. Που
              είναι µανούλες σε κάτι τέτοια και δεν µιλάνε από την αρχή και σε   γεννήθηκε µέσα στο WRC και απ’ ό,τι φαίνεται – καλά να είναι το
              αφήνουν να εκτεθείς και να µιλάς και να παρλάρεις…   παλληκάρι! – θα γράψει τα δικά του ρεκόρ! Άλλωστε το πιστοποίη-
              «Αυτό είναι ένα ράλι αντοχής και δεν είναι ένα σπριντ όπως οι άλ-  σε µε την back-to-back νίκη του και στην Εσθονία, δύο εβδοµάδες
              λοι αγώνες στο Παγκόσµιο Πρωτάθληµα Ράλι και πρέπει κάποιος   µετά το Σαφάρι...

                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 33
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38