Page 32 - TRACTION 150-151
P. 32

ΠΙΣΣΑ & ΧΩΜΑ


































               THE NEW




               WRC KING








             ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ

             ΤΑΙΝΙΑΣ ΤΗΣ DISNEY, Ο KALLE ROVANPERA ΑΝΑ∆ΕΙΧΘΗΚΕ
             ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ∆ΙΑ ΒΟΗΣ Ο ΝΕΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΣΠΟΡ



             Τι και αν ξεκίναγε πρώτος, έχοντας όλα τα θρυλούµενα µειονεκτή-  αξιοπιστία εν συνόλω, αυτό που στην καθοµιλουµένη αποκαλούµε
             µατα του να «καθαρίζει» τον δρόµο για τους υπόλοιπους, τι και αν   «να µην κάνει τσικ»… Ε, στην Κένυα, τα Toyota GR Yaris δεν έκαναν
             είχε πρώτος να αντιµετωπίσει συνθήκες στο οδόστρωµα παντελώς   ούτε «τσικ», ούτε «τσακ», µε αποτέλεσµα να κερδίσουν τις τέσσερις
             άγνωστες, τι και αν του λείπει η συνολική εµπειρία στον χώρο του:   πρώτες θέσεις στη γενική κατάταξη παρακαλώ! Μία επίδοση που η
             ο Kalle, από την ενδέκατη θέση που βρέθηκε προσωρινά, πέρασε   Toyota είχε σηµειώσει και πάλι στο Σαφάρι, στο µακρινό 1993!
             πρώτος στο Ράλι Σαφάρι και έµεινε εκεί µέχρι να σηκώσει στο   Με τέσσερα αυτοκίνητα πήγε στην Κένυα η Toyota Gazoo
             βάθρο του νικητή το βραβείο µε τους χαβλιόδοντες - ρέπλικα, κερδί-  Racing, και τα τέσσερα τερµάτισαν στις πρώτες θέσεις µε τη σειρά
             ζοντας σε έναν εξαιρετικά δύσκολο αγώνα.            Rovanpera, Evans, Katsuta, Ogier.
             Σε έναν αγώνα που η Toyota έκανε πάρτι όχι µόνο σε θέµατα   Hyundai και Ford M-Sport θα θέλουν να ξεχάσουν την επίσκεψή
             επιδόσεων αλλά, κυρίως, στον τοµέα της αξιοπιστίας. Και όταν   τους στην κεντρική Αφρική, αφού τα αυτοκίνητά τους αντιµετώπισαν
             µιλάµε για Ράλι Σαφάρι η αξιοπιστία είναι το βασικό στοιχείο. ∆ιότι   σωρεία προβληµάτων, κάτι που στέρησε στα πληρώµατά τους κάτι
             ταχύτατα είναι όλα τα αυτοκίνητα των τριών οµάδων που συµµετέ-  καλύτερο από έναν τερµατισµό µέσα από το σύστηµα επανεκκίνη-
             χουν στο Παγκόσµιο Πρωτάθληµα Ράλι. Αξιόπιστα; Και δεν µιλάµε   σης εγκαταλειψάντων, το κοινώς αποκαλούµενο Superally.
             για αστοχίες που δηµιουργούνται από χτυπήµατα στον δρόµο, από   Και αν για τη Ford M-Sport είναι κατανοητό ότι ούτε τον κορυφαίο προ-
             οδηγικά λάθη ή µικροτραυµατισµούς των αυτοκινήτων. Μιλάµε για   ϋπολογισµό έχει ούτε τους top οδηγούς, οπότε οτιδήποτε καταφέρνει

             32 TRACTION MAGAZINE
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37