Page 30 - TRACTION 109
P. 30

παρουςίαςη                            απο τον Θωμά Κ. Ευθυμίου
                                                        ΦωτογραΦίες: Γίάννης ΚουςΚουτης










                   AΠΟΣΤΟΛΗ
                        ΣΤΗ
                   ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ





























                                                               συνηθίσεις. ςε επίπεδο κινητήριων συνόλων, το νέο RAV4 εφοδιάζεται με νέο


           το αυτοκίνητο που δημιούργησε την κατηγορία των οχημάτων ελεύθερου   κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού 2.0 λίτρων ισχύος 175 ίππων, όπως
            χρόνου (SUV) έχει μεγαλώσει, έχει αποκτήσει τις πλέον εξελιγμένες τεχνολογί-  και με το επίσης νέο υβριδικό σύνολο των 2.5 λίτρων απόδοσης 218 ίππων
                                                                για την προσθιοκίνητη έκδοση και 222 ίππων για την τετρακίνητη AWD-i. η
            ες στην αγορά και με την κληρονομιά της Toyota στα εφόδιά του σκοπεύει να
                                                                δίλιτρη έκδοση συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή με το νέο
            επανέλθει στην κορυφή. ανεξάρτητα από τη χρήση του, κάθε RAV4 είναι μια
                                                                αυτόματο Direct Shift-CVT και με μηχανικό σύστημα τετρακίνησης, ενώ εκείνη
            επιλογή που σε κερδίζει, είτε πρόκειται για εξερεύνηση στην πόλη είτε για ένα
                                                                των 2.5 λίτρων εφοδιάζεται και με μια υβριδική μονάδα, η οποία αποτελείται
                                                                 από τον βενζινοκινητήρα των 2.487 κ.εκ. και έναν ηλεκτροκινητήρα με χωρη-
            ταξίδι το ςαββατοκύριακο στην ύπαιθρο είτε για εκδρομές σε απαιτητικούς
             χωματόδρομους. γυρίζοντας 25 χρόνια πίσω, ήταν το 1994 όταν η Toyota με
                                                                 τικότητα 6,5 αμπερώρια, συνολικής απόδοσης 218 ίππων ως προσθιοκίνητο
             το RAV4 έκανε μια επανάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία δημιουργώντας
                                                                 και 222 ίππων με το σύστημα τετρακίνησης AWD-I, στο οποίο την κίνηση
             το πρώτο SUV μοντέλο, το οποίο συνδύαζε τα χαρακτηριστικά των χάτσμπακ
             μοντέλων με εκείνα των εκτός δρόμου, που όμως δεν είχαν καμία σχέση με
                                                                 Και φτάνουμε στα οδηγικά χαρακτηριστικά. ςυμφωνούμε λοιπόν ότι οι ισπανι-
              τα όσα γνωρίζουμε σήμερα για αυτά. η κάθετη αποδοχή του εφευρήματος
                                                                  κοί δρόμοι είναι από τους καλύτερους στον κόσμο. αλλά και εκεί μπορέσαμε
              της Toyota τιμήθηκε με 9 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως, ενώ το 2018
                                                                  να διαπιστώσουμε την πραγματική άνεση του αμαξώματος να προσφέρει
              βρέθηκε στην πρώτη θέση των πωλήσεων στην κατηγορία των SUV σε όλο
                                                                  ξεκούραστο ταξίδι, ενώ τα 17 χιλιόμετρα (όσο μια ειδική Διαδρομή σε ένα
              τον κόσμο. Και τώρα, στην πέμπτη γενιά του, το RAV4 αναβαθμίστηκε απόλυ-
                                                                  ράλι!) που διανύσαμε σε μικτής ποιότητας χωματόδρομο, μας έδωσαν την
              τα σε ποιότητα, ευρυχωρία, τεχνολογίες, ασφάλεια, κινητήρια σύνολα, αλλά
                                                                  ευκαιρία να δούμε γιατί και πώς το RAV4 συναντά τους προγόνους του…
                                                                   Βέβαια και τα 19 εκ. απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος παίζουν
               ςτο ποιοτικό με άριστη συναρμογή εσωτερικό, η οθόνη 7 ιντσών του συστή-
               και οδηγικά χαρακτηριστικά.                       στους πίσω τροχούς δίνει ο ηλεκτροκινητήρας.
                                                                   και αυτά τον ρόλο τους. ςτον τομέα της ασφάλειας, τo τoyota Safety Sense
               ματος infotainment συναντάται ψηλά στην κεντρική κονσόλα, ενώ είναι η
                                                                   είναι αναβαθμισμένο με πρόσθετες λειτουργίες ενώ το νέο Toyota RAV4
               πρώτη φορά που το RAV4 έχει τόσο φαρδιά κολώνα στο κέντρο του ταμπλό,
                                                                   θα πωλείται στην ελλάδα από αυτόν τον μήνα με αρχική τιμή 27.700 ευρώ.
               κυρίως για να φιλοξενήσει το σύστημα των λειτουργιών, αλλά και για να
                                                                    ςύμφωνα δε με τα στελέχη της ελληνικής αντιπροσωπείας, καταβάλλονται
                μπορεί να δεχθεί σε φάρδος ένα μεγάλο smartphone για επαγωγική φόρτι-
                                                                    προσπάθειες ώστε η υβριδική έκδοση να κοστίζει περίπου 3.000 με 4.000
                ση. την παράσταση όμως κλέβει ο κεντρικός καθρέφτης, ο οποίος διαθέτει
                                                                    ευρώ πιο χαμηλά από την υβριδική έκδοση της προηγούμενης γενιάς.
                πια και ψηφιακή θέα (Smart Rear View), κάτι το οποίο συμβαίνει για πρώτη
                φορά στην ευρώπη και τον οποίο – για να είμαστε ειλικρινείς – χρειάζεται να
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35