Page 25 - TRACTION 109
P. 25

KIA SPORTAGE 1.6 CRDi 4WD                          τον Ταρζάν. Αν και δεν φορούσαμε χειμερινά λάστιχα η λογική
                                                                 χρήση του γκαζιού και η τετρακίνηση του Sportage μας μετέφερε
                                                                 χωρίς προβλήματα μέχρι το σπιτάκι του Ταρζάν, ο οποίος βέβαια
              Για το ταξίδι μας χρησιμοποιήσαμε το 4ης γενιάς Kia Sportage, μια   έχει εγκαταλείψει τα εγκόσμια σχεδόν από 30ετίας.
              ολοκληρωμένη πρόταση του Κορεάτη κατασκευαστή, που τη χα-  Στατικά γυρίσματα του Sportage, περάσματα για βιντεοσκόπηση
              ρακτηρίζει η ποιότητα κατασκευής (πεντάστερο στο Crash Test του   από διάφορες γωνίες μέχρι τη διασταύρωση για Φουρνά κι από
              ανεξάρτητου Ευρωπαϊκού Οργανισμού Euro NCAP), ο σύγχρονος   εκεί δρόμο την ασφάλτινη κατηφόρα, στεγνή πλέον, για να φτάσου-
              σχεδιασμός, η ασφάλεια, η οικονομία στο ταξίδι αλλά και η άνεση   με στον κεντρικό δρόμο Καρπενησίου - Λαμίας, Μακρακώμη και
              που επικρατεί στην καμπίνα. Άλλωστε, μόνο τυχαίο δεν είναι το γε-  ανέβασμα στην Τσούκα για να συναντήσουμε τον τερματισμό της
              γονός ότι, στην ευρωπαϊκή αγορά, το Sportage είναι το Best Seller   θρυλικής ειδικής, ακριβώς μπροστά στο νεκροταφείο του χωριού.
              της Kia με μερίδιο 27,4% των πωλήσεών της. Ταξιδέψαμε τέσσερα   Υποδειγματικό το στρίψιμο του Sportage με βρεγμένη άσφαλτο
              άτομα με τον χώρο αποσκευών γεμάτο τηλεοπτικό εξοπλισμό και   και χαμηλή θερμοκρασία, με ακούραστα φρένα στο κατέβασμα
              αποσκευές και με πίεση χρόνου ώστε να φτάσουμε στη Ρεντίνα για   μέχρι τον Άγιο Γεώργιο και γρήγορη επιστροφή από την Τσούκα
              διανυκτέρευση προτού πέσει το σκοτάδι. Ο καιρός είχε τα κέφια του   για να φτάσουμε αργά το βράδυ στην Αθήνα. Με πολύ κυνηγητό
              με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, αέρα και έντονη χιονόπτωση στα   στον κινητήρα, ιδιαίτερα στα ορεινά κομμάτια για να προλάβουμε
              Άγραφα. Το ίδιο και ο πετρελαιοκινητήρας, σε άψογη συνεργασία   το φως, η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 7,1 λίτρα ανά 100 χιλιό-
              με το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, μάζευε χιλιόμετρα ταξιδεύοντας   μετρα. Λογικότατη λαμβάνοντας υπόψην το φορτίο που μετέφερε
              αθόρυβα, οικονομικά και άνετα, επιβεβαιώνοντας τα εντυπωσιακά   το Sportage αλλά και την αντιοικονομική οδήγηση λόγω πίεσης
              βήματα μεταμόρφωσης της Kia και τον πλήρη εξευρωπαϊσμό των   χρόνου προκειμένου να ολοκληρώσουμε το γύρισμα κάτω από
              προϊόντων της. Στρίβοντας αριστερά προς Ξυνιάδα το απογευματινό   έντονη χιονόπτωση.
              φως είχε υπέροχα χρώματα, που φώτιζαν τα νερά που έχει εγκλω-  Για την ιστορία, οι τιμές του Kia Sportage ξεκινούν από 22.590
              βίσει το φράγμα Σμοκόβου δημιουργώντας την τεχνητή λίμνη. Το   ευρώ η δικίνητη έκδοση βενζίνης και από 22.290 ευρώ η αντίστοιχη
              πρωί η χιονόπτωση είχε δυναμώσει στρώνοντας τον δρόμο προς   του πετρελαίου.

                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 25
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30