Page 29 - TRACTION 112
P. 29
ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: MOTO GUZZI, WEB
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Κατανάλωση: 4,9 λίτρα/100 χλμ. - Αυτο-
Moto Guzzi V85 TT νομία: 450+ χλμ.
Κινητήρας: Εγκάρσιος 90° V-2, 2 β/κ, Ύψος σέλας: 830 mm
αερόψυκτος, 853 κ.εκ., Euro4 Βάρος κενή / πλήρης: 208 / 229 κιλά
Μέγιστη Ισχύς: 80 CV - 7.750 σ.α.λ. (ή Τροχοί Ε/Π: με ακτίνες - 19» / 17»
λειτουργούν Φρένα Ε / Π :320 mm, Brembo 4 εμβό- ο εξοπλισμός
υποδειγματικά, 35 kW, για δίπλωμα A2) λων / Ø260 mm Brembo 2 εμβόλων από ηλεκτρονικά
δηλαδή σε Μέγιστη ροπή: 80 Nm - 5.000 σ.α.λ. Τιμή: από 11.800 ευρώ καλούδια.
όλο το εύρος Ρεζερβουάρ: 23 λίτρα Το δικάναλο
τους, με σω- ABS και τα
στές αποσβέ- συστήματα
σεις και χαμηλές ελέγχου πρόσφυ-
στατικές τριβές. σης διαμορφώ-
Που σημαίνει ότι νονται αυτόματα σε
απορροφούν κάθε ένα από τα
και το μικρότερο τρία προγράμματα
πετραδάκι που θα απόδοσης (Street,
συναντήσουν – κάτι σαν τις αερόσολες στα Rain, Off-road), ενώ
αθλητικά παπούτσια. μπορούν και να απενεργοποιηθούν
Τα φρένα είναι τόσο ισχυρά, εντελώς, ώστε η V85 ΤΤ να θυμίζει
αλλά σε αγαστή συνεργασία με το και πάλι τις εποχές όπου οι μοτοσυκλέ-
πλαίσιο, που χαίρεσαι να τα «κοκαλώνεις». τες ήταν λιτές και ο οδηγός ήταν εκείνος που
Ισχύς, αίσθηση και αντοχή στη χρήση, είχε τον έλεγχο.
ακόμη κι όταν ο ρυθμός ανέβει. Ωστόσο εκεί όπου έχει «παραδοθεί»
Οι αλλαγές κατεύθυνσης είναι άμεσες είναι η μέσω Ride by Wire ελεγχόμενη κί-
και ακριβείς, όμως την έκπληξη την κρα- νηση του γκαζιού, που ναι μεν προσφέρει
τά για τις αστικές μετακινήσεις: το κόψιμο το διαβατήριο του Euro4, ομαλοποιεί όμως
του τιμονιού είναι ίσως το μεγαλύτερο τις προθέσεις του οδηγού – αν αποφασίσει
που μπορεί να συναντήσει κάποιος σε να ζωηρέψει. Από την άλλη, ευπρόσδε-
μεγάλη μοτοσυκλέτα. Που σημαίνει κτη είναι η ύπαρξη Cruise Control.
ότι κάνει επιτόπου στροφή σε ελάχι- Η απόδοση έρχεται ομαλά και γραμμικά,
στο χώρο. Η προστασία από τον αέρα ανεβάζοντας πια ώς τις 8.000 σ.α.λ., χάρη
είναι αυτή που θα περίμενε ο αναβάτης στα νέα μέταλλα και την επεξεργασία
από μια εταιρεία που έχει δική της αερο- που έχουν δεχτεί η κεφαλή και τα κινούμε-
σήραγγα – και την παραχωρεί σε άλλους να μέρη. Το Traction Control παρεμβαίνει
κατασκευαστές για να εξελίξουν τις σε δύο στάδια, ενώ απενεργοποιείται αν
δικές τους μοτοσυκλέτες. Το φέρινγκ το θελήσει ο οδηγός, απελευθερώνο-
είναι μικρό, αλλά θαυματουργό για τις ντας σε όλες τις συνθήκες τους 80 ίππους
διαστάσεις του. που αποδίδει ο κινητήρας. O κλοιός των
Το ρεζερβουάρ δείχνει να έχει περίπλοκο όλο και πιο αυστηρών προδιαγραφών φέρνει
σχήμα, όμως όλα εξηγούνται. Απλώνεται και αύξηση του βάρους. Η V85, ωστόσο, έχει
εμπρός, έχει διαμορφωμένο χώρο για να φιλο- κρατηθεί χαμηλά, στοιχείο που καταγράφεται στα
ξενήσει τα πόδια του οδηγού και, χωρίς να του συγκριτικά της πλεονεκτήματα.
φαίνεται, έχει τεράστια χωρητικότητα! Με 23 λίτρα «Σχεδιασμένη για τους λάτρεις της περιπέτειας» χαρα-
και κατανάλωση που εύκολα κρατιέται στα 5 λίτρα / κτηρίζει την V85 TT η Moto Guzzi στην επικοινωνία του
100 χλμ., τα 400-450 χλμ. αυτονομίας είναι εφικτά. μοντέλου. Σχεδιασμένη για τους λάτρεις της μοτοσυκλέτας θα
Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας Led, ενώ τα συμπληρώσουμε εμείς!
όργανα δηλώνουν σύγχρονα με την έγχρωμη οθόνη TFT Μια «modern classic» μοτοσυκλέτα που, επειδή είναι τέτοια,
των 4,3 ιντσών. Παρότι είναι υπερπλήρη από πληροφορίες προσφέρεται για κάθε χρήση: την καθημερινότητα της πόλης,
και λυχνίες, είναι σαν να θέλουν να περάσουν κι εδώ το ρε- το άνετο ταξίδι, τις εξορμήσεις του Σαββατοκύριακου – που άνετα
τρό ύφος. Κατ’ αναλογία στο πνεύμα του «τόσο-όσο» κινείται μπορούν να περιλαμβάνουν και χωμάτινες διελεύσεις.
TRACTION MAGAZINE 29