Page 30 - TRACTION 112
P. 30

παρουσιαση

                απο τον Θωμά Κ. ΕυΘυμίου









































                                                               που προσφέρει τη δυνατότητα κλειδώματος του διαφορικού για σταθερή, ίση
          H Hyundai, ως κορυφαίος κατασκευαστής σε κάθε επίπεδο, είναι λογικό να   κατανομή της ροπής ανάμεσα στους εμπρός και τους πίσω τροχούς (δηλαδή
                                                               50:50).  στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο υπάρχει και το Drive Mode Select
          εστιάζει στην αγορά της Ευρώπης και κατά συνέπεια στη ραγδαία αναπτυσ-  με Normal και Sport επιλογές. να σημειώσουμε ότι κάτω από το τεχνολογικό
           σόμενη αγορά των SUV, όπου μάλιστα έχει ήδη ένα δυνατό όπλο, το Tucson,
                                                               πρόγραμμα SmartStream έχουν αναπτυχθεί οι νέοι 1.6 λίτρων κινητήρες
           η ανοδική πορεία του οποίου είναι ανάλογη με εκείνη των SUV, καθώς το
                                                                βενζίνης και πετρελαίου Euro6D. σε επίπεδο τιμών, η δικίνητη έκδοση Tucson
           κορεάτικο μοντέλο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2004. Μάλιστα, λόγω
                                                                Hybrid 1.6D 48V 115ps με το χειροκίνητο κιβώτιο αρχίζει από 24.990 ευρώ.
           της στόχευσης στους Ευρωπαίους οδηγούς, έχει δοθεί έμφαση στην οδηγική
           άνεση και τη δυναμική οδήγηση, ενώ μέσα από το πρόγραμμα Hyundai
            SmartStream έχει αναπτυχθεί μια προηγμένη τεχνολογία κινητήρων βενζίνης
                                                                το πρώτο SUV της μάρκας με υβριδικό σύστημα συνδυάζει τους κινητήρες
                                                                Υβριδικό σύστημα
            και πετρελαίου της Hyundai, για βέλτιστη εκπομπή ρύπων, που πληρούν τις
                                                                 πετρελαίου με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 48V και περιλαμβάνει μπαταρία
            προδιαγραφές Euro-6d. σχεδιαστικά βρίσκεται ανάμεσα σε Kona και Santa
                                                                 λιθίου-ιόντων 48 Volt με ενέργεια 0,44 kW/h, γεννήτρια εκκίνησης (MHSG
            Fe, ενώ η ποιότητα, η εργονομία και η συναρμογή των κορυφαίων υλικών,
                                                                 ή Mild Hybrid Starter Generator), μετασχηματιστή (DC/DC χαμηλής τάσης)
            κυριαρχούν στο εσωτερικό. στην κεντρική κονσόλα, η οθόνη αφής 8 ιντσών
                                                                 και αντιστροφέα τάσης (inverter). Εκτός από την μπαταρία, εξοπλίζεται και με
             του ηχοσυστήματος είναι ελεύθερη, βοηθώντας τον οδηγό να διατηρήσει την
                                                                 ηλεκτρικό σύστημα 12V, που συνδέεται μέσω του μετατροπέα στα 48V. πώς
             προσοχή του στον δρόμο, μια οθόνη TFT 4,2 ιντσών βρίσκεται στον πίνακα
                                                                  δουλεύει όμως;  Κατά την επιτάχυνση, η μονάδα MHSG προσφέρει αυτόματα
             οργάνων, που μας δείχνει και την υβριδική λειτουργία, σε επίπεδο συνδεσιμό-
                                                                  ισχύ από 4 έως και 12 kW και ροπή έως 55 Nm στον κινητήρα, για χαμηλότε-
             τητας το infotainment είναι συμβατό με Apple Car Play και Android Auto, και
                                                                  ρη κατανάλωση. η γεννήτρια παίρνει ηλεκτρική ενέργεια από την μπαταρία
             διατίθενται θύρες USB τόσο στις εμπρός όσο και στις πίσω θέσεις.  η χωρητικό-
                                                                  και μειώνει το φορτίο του πετρελαιοκινητήρα είτε στην απλή κίνηση είτε προ-
              τητα αποσκευών είναι 513 λίτρα (1.503 αν πέσουν τα καθίσματα) στην απλή
                                                                   σφέροντας επιπλέον ροπή στην επιτάχυνση. Κατά τις διαδικασίες επιβράδυνσης
              έκδοση του μοντέλου, ενώ το υβριδικό έχει χωρητικότητα 459 λίτρα.  στα
                                                                   και φρεναρίσματος έχουμε ανάκτηση κινητικής ενέργειας (μεταξύ 10 και 12
              τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού, που βρίσκονται κάτω από την
                                                                   kW) και η μπαταρία επαναφορτίζεται, ήτοι η κινητική ενέργεια του φρεναρί-
              ομπρέλα Hyundai SmartSense, συναντάμε κάμερες και αισθητήρες για πολλές
                                                                   σματος μετατρέπεται μέσω της γεννήτριας σε ηλεκτρική και επιστρέφει στη 48V
               λειτουργίες, πλήρες «μπουκέτο» συστημάτων ασφαλείας αλλά και το ιδιαίτερα
                                                                   μπαταρία. Με αυτό το υβριδικό σύστημα, η Hyundai στοχεύει σε μείωση της
               χρήσιμο Around View Monitor, όπου τέσσερις κάμερες ελέγχουν τον χώρο
                                                                    κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 έως και 11% (σύμφωνα με
               περιμετρικά του αυτοκινήτου.  η έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν η
                                                                    τον κύκλο NEDC) με χειροκίνητο κιβώτιο.
               1.6 CRDi SmartStream, αυτή με τον υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα
               απόδοσης 136 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο 7 DCT και τετρακίνηση HTRAC,
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35