Page 25 - TRACTION 112
P. 25
χοντάς την παράλληλα σαν κόρη οφθαλμού λόγω της μοναδικό- είναι η μία από τις δυο που κατασκευάστηκαν με αυτή την ενίσχυση.
τητάς της, γιατί δεν αποκλείεται να είναι η τελευταία φορά που έχω Την εποχή εκείνη ήταν απαραίτητο να κατασκευαστούν 500 κομμά-
τη θεία τύχη, χάρη στον αγαπημένο μου φίλο, να οδηγώ αυτή την τια για χρήση δρόμου προκειμένου το αυτοκίνητο να πάρει άδεια
εμπνευσμένη δημιουργία. έγκρισης συμμετοχής στα ράλι στο Group 4. Τα βιβλία της Lancia
Σημερινό dreamcar θυμίζει η συμπεριφορά της σε ανοικτές κα- μιλούν για 492 κομμάτια, ενώ οι καθαρόαιμες αγωνιστικές δεν πρέ-
μπές, ακολουθώντας πιστά την πορεία που έχεις χαράξει από την πει να ξεπέρασαν τις 50.
είσοδο της στροφής με το τιμόνι. Αυτό το φροντίζει η ανάρτηση την Όλοι αυτοί οι λόγοι είναι που κάνουν τόσο σπάνια και μοναδική
οποία, 46 χρόνια νωρίτερα αυτοί που τη σχεδίασαν είχαν τη γνώση τη Lancia Stratos που, αφού ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την
αφενός να τη δημιουργήσουν, αφετέρου να τις χαρίσουν διαχρονι- παρουσία της στα ράλι, παρέδωσε τη σκυτάλη στη 037 κι εκείνη
κότητα ώστε ακόμη και σήμερα να λειτουργεί άψογα αλλά και να στην S4 κι εκείνη στην Delta, με άπειρες νίκες και πρωταθλήματα.
χρησιμοποιείται σε γρήγορα αυτοκίνητα. Κι ύστερα από όλη τη λαμπρή ιστορία, γεμάτη από μοναδικές σχε-
Μάλιστα η συγκεκριμένη Stratos είχε την ιδιαιτερότητα, λόγω του διαστικές εμπνεύσεις και μηχανολογικές εφαρμογές, οι Ιταλοί κατά-
ότι θα είχε μια πολυετή εμπλοκή στους αγώνες, να είναι κατασκευα- φεραν να κλείσουν τη Lancia δίνοντας ακόμη μεγαλύτερη αξία στις
σμένη με ενισχυμένο σασί, όπως δηλαδή για το ράλι Safari, και έτσι δημιουργίες της αλλά και περισσότερη μελαγχολία.
TRACTION MAGAZINE 23