Page 25 - TRACTION 116
P. 25
νησε απόλυτα µε τη γνώµη µου ότι, αν και pick up, θυµίζει από κορµούς και κλαριά. Ήταν εντυπωσιακό να περιµένεις
έντονα comfortable WRC. Να θυµηθούµε πως το Ford Ranger ανά πάσα στιγµή να ακούσεις την µπροστινή γέφυρα ή το
Raptor έχει κάτω από το καπό έναν 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα πίσω διαφορικό να τσακίζεται επάνω σε κάποιον κορµό που
απόδοσης 213 ίππων µε 500 Nm ροπή και συνεργάζεται µε εξείχε και να µην συµβαίνει ή τις αναρτήσεις να βρίσκονται
αυτόµατο κιβώτιο ταχυτήτων 10 σχέσεων! Σύστηµα µετάδοσης σε αδιέξοδο διαχείρισης τόσο δύσκολων οδικών συνθηκών
Terrain Management µε έξι προγράµµατα λειτουργίας και και εκείνες να µην… ιδρώνουν. Το πλέον εντυπωσιακό ήταν η
αµορτισέρ αγωνιστικών προδιαγραφών. άνεση που εµείς ως επιβάτες βιώναµε όλες αυτές τις ακραίες
Τέλος, είχαµε την ευκαιρία να δούµε και την άλλη πλευρά δυσκολίες.
του Raptor από τη θέση του οδηγού σε µια ιδιόµορφη και Ο δρόµος της επιστροφής ήταν γεµάτος όµορφες αναµνήσεις
υπερβολικά δύσκολη διαδροµή µέσα από µια ατραπό του από ενδιαφέροντες ανθρώπους και αυτοκίνητα γεµάτα τεχνο-
πυκνού δάσους. Είχαν υλοτοµήσει το δάσος σχεδόν στο λογία αλλά και προσωπικότητα που µπορούν να σου προσφέ-
φάρδος του αυτοκινήτου και υπήρχε πηκτή λάσπη γεµάτη ρουν, εκτός από ασφαλή µετακίνηση, και συναίσθηµα.
TRACTION MAGAZINE 23