Page 23 - TRACTION 116
P. 23
δομές αλουμινίου, και επιδόσεις που κόβουν την ανάσα, οι οποίες προ- δης δύναμη και ροπή 569 (!!!) Nm αλλά και εντυπωσιακός ήχος με αναμ-
έρχονται από έναν κινητήρα 3,5 λίτρων V6 τεχνολογίας EcoBoost με φίβολα στοιχεία δυναμισμού από τον προκάτοχό της. Τελική ταχύτητα
διπλό τούρμπο, απόδοσης 647 ίππων. Διαδικασία επιτάχυνσης 0-100 262 χλμ./ώρα. Ακολούθησε το Focus ST, το πλέον γήινο αλλά τεχνολο-
χλμ. σε 2,9’’, τελική ταχύτητα 349 χιλιόμετρα. γικά άψογο νέο δημιούργημα της Ford. Για όσους θέλουν περισσότερη
Ακολούθησε η επετειακή έκδοση Mustang Bullitt από την ομώνυμη δύναμη και πρακτικότητα από το μικρότερο Fiesta ST, με εκρηκτική
ταινία του 1968 με πρωταγωνιστή τον αξέχαστο Steve McQueen. Οι δύναμη 280 ίππων που προέρχεται από τον 2.3 υπερτροφοδοτούμενο
σκηνές με την πράσινη Mustang και το κυνηγητό στους δρόμους του κινητήρα που συνδυάζεται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο, αλλά και την
San Francisco θεωρούνται σήμερα από τις πιο σημαντικές, αν όχι οι ευελιξία ενός τετράθυρου hatchback. Οδηγώντας το Focus ST άρχισε το
σημαντικότερες, στην ιστορία του κινηματογράφου. ψιλόβροχο και εκεί φάνηκε η τεχνογνωσία Ford Performance με το σασί
Στη διάθεσή μας στον ίδιο χρωματισμό με αυτή του Steve McQueen, και τις αναρτήσεις να κάνουν καταπληκτική δουλειά.
Dark Highland Green και με όλη την τεχνογνωσία Ford Performance. Με αυτά αποχαιρέτησα την πρώτη ημέρα έμφορτος από υπέροχα συ-
Κινητήρας V8 πεντάλιτρος απόδοσης 480 ίππων ατμοσφαιρικός. Θηριώ- ναισθήματα αλλά και κούραση. >>
TRACTION MAGAZINE 23