Page 18 - TRACTION 116
P. 18
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
KONI ACTIVE
EXPERIENCE TOUR
ΤΟ «TRACTION MAGAZINE» ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΓΥΡΟ Ο∆ΗΓΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ
ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΟΝΙ. ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, Η ΜΑΡΚΑ ΜΑΣ
ΣΥΣΤΗΝΕΙ ΤΗ ΜΑΚΡΑ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ
Ένα διπλό ταξίδι ήταν αυτό που κάναµε µε την ευκαιρία του Koni αρχικά οδηγώντας τα αυτοκίνητα σε κανονική διαµόρφωση, ήτοι
Active Experience Tour. Το πρώτο ήταν αυτό που αφορούσε ένα µε αµορτισέρ παραγωγής και στη συνέχεια πίσω από το τιµόνι
µακρύ οδοιπορικό σε τέσσερις χώρες και το δεύτερο, νοητό αυτή ίδιων µοντέλων τα οποία είχαν εξοπλιστεί µε αµορτισέρ Koni
τη φορά, στην πλούσια ιστορία της εταιρείας. Special Active. Στο τέλος, όλοι, χωρίς εξαίρεση, διαπίστωσαν
Η διοργάνωση αυτή, που στην ολοκλήρωσή της κάλυψε 42.000 τη σηµαντική αύξηση της άνεσης και των κρατηµάτων, αλλά
χιλιόµετρα, διήλθε από οκτώ χώρες της Ευρώπης, ενώ στο τιµόνι των και τον καλύτερο χειρισµό όλων των τύπων των διαθέσιµων
έξι συνολικά αυτοκινήτων βρέθηκαν 150 οδηγοί (δηµοσιογράφοι, αυτοκινήτων, που ήταν εξοπλισµένα µε Koni Special Active, αν και
τεχνικοί αναλυτές και άνθρωποι των media γενικότερα). Τα ήταν τόσο διαφορετικά µεταξύ τους.
αυτοκίνητα που είχαµε στη διάθεσή µας για οδήγηση ήταν τα Ford
Μustang 5.0 V8, Mercedes X Class και Audi A4 Avant. Η ιστορία της µάρκας
Όντας στην πρώτη οµάδα οδήγησης, η οποία περιλάµβανε Η Koni ιδρύθηκε το 1857 στο Oud-Beijerland της Ολλανδίας
οδήγηση σε τέσσερις χώρες, ήτοι Ολλανδία, Βέλγιο, Γαλλία και (έδρα στην οποία παραµένει και σήµερα – έξω από το
(µέσω Calais-Dover) Αγγλία, σε αυτοκινητοδρόµους αλλά και Άµστερνταµ) από τον A. de Koning. Η επιχείρηση δεν ξεκίνησε µε
επαρχιακούς δρόµους, είχαµε την ευκαιρία να διαπιστώσουµε τη την κατασκευή αµορτισέρ, αλλά µε την κατασκευή δερµάτινου
δραστική συνεισφορά των αµορτισέρ Koni Special Active, αν και εξοπλισµού για άλογα.
η απουσία από το τοπογραφικό ανάγλυφο λόφων και βουνών, Λίγο πριν από τον Β’ Παγκόσµιο Πόλεµο, η εταιρεία άρχισε να
ώστε να έχουµε οδήγηση σε στροφές και απαιτητικές διαδροµές, παράγει πρωτόλεια είδη αµορτισέρ, που ήταν απορροφητές
µας στέρησε την ευκαιρία να δούµε ακόµα περισσότερο τις κραδασµών τύπου τριβής.
ικανότητες των εξελιγµένων αυτών αµορτισέρ. Μετά τον Β’ Παγκόσµιο Πόλεµο άρχισε η παραγωγή των
Η εµπειρία που αποκτήθηκε, τόσο από τους δηµοσιογράφους όσο τηλεσκοπικών αµορτισέρ.
και από τους προσκεκληµένους αντιπροσώπους, ήταν πολύ θετική, Στις αρχές της δεκαετίας του ’50, η Koni αποφάσισε να
18 TRACTION MAGAZINE