Page 33 - TRACTION 118
P. 33

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΩΜΑ Κ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: REPORTER IMAGES


              και ας εξετάσουµε την ενδεικτική τριετία 1997-1999. Τότε λοιπόν η   φίλους των ράλι. Γιατί άλλο να παλεύουν για τη νίκη ισάξια τρεις
              πρωταθλήτρια του 1997 Subaru είχε οκτώ νίκες επί 14 αγώνων, η   οµάδες και άλλο να ξέρεις πριν από την εκκίνηση του αγώνα ποιος
              πρωταθλήτρια του 1998 Mitsubishi επτά νίκες επί 13 αγώνων και η   θα είναι ο νικητής και κατ’ επέκταση ο τροπαιούχος στο τέλος της
              πρωταθλήτρια του 1999 Toyota είχε τρεις νίκες…     σεζόν…
              Θέλετε να δούµε µαζί τον συνοπτικό πίνακα; Ας τον δούµε µε
              χρονιά, κατασκευαστή και νίκες επί συνόλου:        Τα τελευταία νέα
              1997 - Subaru - 8/13                               Για να κλείσουµε την αρχική µας αναφορά περί µουδιάσµατος, αυτό
              1998 - Mitsubishi - 7/13                           έχει να κάνει αποκλειστικά µε την απόφαση της Citroen να αποχω-
              1999 - Toyota - 3/14                               ρήσει από το WRC, για λόγους που προφανώς δεν έχουν απόλυτα
              2010 - Citroen - 10/13                             ξεκαθαριστεί. Η επίσηµη τοποθέτηση της οµάδας ήταν η έλλειψη
              2011 - Citroen - 10/13                             χρόνου περαιτέρω εξέλιξης του C3 WRC, κάτι που οδήγησε τον
              2012 - Citroen - 10/13                             Ogier να «σπάσει» το συµβόλαιό του και να πάει στην Toyota, οι
              2013 - VW - 10/13                                  επιταγές του marketing για εξηλεκτρισµό της γκάµας των µοντέλων
              2014 - VW - 12/13                                  της µάρκας και η είσοδος της Peugeot στο πρωτάθληµα αντοχής.
              2015 - VW - 12/13                                  Έτσι η Toyota φαίνεται ότι αλλάζει όλους τους οδηγούς της, µετά
              2017 - M-Sport/Ford - 5/13                         την αποχώρηση του Tanak που πήγε στη Hyundai και την ερχό-
              2018 - Toyota - 5/13                               µενη χρονιά θα έχει τους Ogier, Evans και Rovanpera. Χωρίς
              2019 - Hyundai - 4/13                              µπάκετ µένουν οι Latvala, Lappi, Ostberg και Meeke και ίσως
              Ρίξτε µία µατιά µόνοι σας στα νούµερα και έχετε την απάντησή σας   οι Mikkelsen και Breen… Είναι λοιπόν η στιγµή που ο Malcolm
              για το πότε ένα πρωτάθληµα, µία σεζόν δηλαδή, είναι ενδιαφέρον   Wilson της M-Sport Ford θα τρίβει τα χέρια του, γιατί τα τηλέφωνα
              και πότε όχι.                                      από τους µάνατζερ των οδηγών θα έχουν πάρει φωτιά.
              «Τελείως συµπτωµατικά», οι κραταιές δυναστείες των Citroen και   Και κάτι ακόµα: µε δεδοµένο ότι οι κανονισµοί του 2022 θα αναφέ-
              VW έχουν έναν διπλό κοινό παρονοµαστή: το όνοµα Sebastien   ρονται σε υβριδικό WRC, δεν αναµένεται κανένας κατασκευαστής
              και τη χώρα που είναι η Γαλλία. Ο πρώτος Seb είναι ο Loeb και ο   να επενδύσει για δύο µόνο χρόνια και να µπει στο WRC. Όµως,
              δεύτερος Seb είναι ο Ogier…                        ήδη, η παλαιά µας γνώριµη Subaru ανέθεσε σε διεθνή εταιρεία µε-
                                                                 λετών την αξιολόγηση και τη µελέτη βιωσιµότητας για την είσοδό
              Εδώ στο «Traction Magazine» είχαµε γράψει πριν από µήνες ότι το
 ΕΤΟΣ
                                                                 της το 2022 στο WRC µε υβριδικό µοντέλο!...
                                                                 της το 2022 στο WRC µε υβριδικό µοντέλο!...
              τέλος των δύο δυναστειών µόνο ενδιαφέρον έχει να δώσει στους
              τέλος των δύο δυναστειών µόνο ενδιαφέρον έχει να δώσει στους

 ∆ΙΚΑΙΟΥ!
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38