Page 10 - TRACTION 121
P. 10
ΚΑΛΩΣ ΤΑ!
απο τον Μιχαλη ντιβέρη
BMW i3s
Η εποχή που τα ηλεκτρικά
αυτοκίνητα ήταν βγαλμένα
από σενάριο επιστημονικής
φαντασίας έχει παρέλθει
οριστικά και το BMW i3s το
αποδεικνύει με τον πλέον
πειστικό τρόπο!
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Το BMW i3s δεν είναι κάτι καινούργιο για την αυτοκίνη- μένα πλαστικά, ανανεώσιμες πρώτες ύλες, φυσικές ίνες
ση, καθώς παρουσιάστηκε το 2013 ως ένα επαναστατικό και ξύλο ευκάλυπτου με ανοιχτούς πόρους που δεν έχει
Μοντέλο: μοντέλο που έφερνε το μέλλον στο παρόν. Πλέον, με το υποστεί λεύκανση. Αξίζει να αναφέρουμε πως πάνω από
BMW i3s
πέρασμα των ετών έχει εξελιχθεί και έχει γίνει ακόμη κα- το 80% των επιφανειών που είναι ορατές στους επιβάτες
Κινητήρας: λύτερο. Απόδειξη για αυτό είναι η έκδοση i3s, η οποία έχει κατασκευάζονται από ανακυκλωμένα υλικά ή ανανεώ-
ηλεκτρικός κινητήρας, να επιδείξει ισχυρότερο κινητήρα από αυτόν του απλού... σιμους πόρους. Οι εκπλήξεις όμως δεν σταματάνε εδώ,
μπαταρία 120 Ah i3, χωρίς να είναι αυτή η μόνη αλλαγή. Ας πάρουμε όμως αφού στην περίπτωση του i3s συνεχίζονται και στην οδική
Ισχύς: τα πράγματα με τη σειρά. Το γερμανικό, αμιγώς ηλεκτρικό συμπεριφορά. Η σπορ ανάρτηση, που μειώνει κατά 10 mm
184 ίπποι αυτοκίνητο έχει έντονα δυναμικό χαρακτήρα και σίγουρα την απόσταση από το έδαφος, χαρίζει δυναμικά χαρακτηρι-
ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στους δρόμους. στικά και το αυξημένο κατά 40 mm μετατρόχιο συγκριτικά
Ροπή: Το μοναδικό στυλ του υπογραμμίζεται από τις ζάντες αλου- με του BMW i3 (εξ ου και τα μαύρα πλαίσια στους θόλους
270 Nm
μινίου 20 ιντσών και τα all-LED φώτα ολοκληρώνουν το αι- των τροχών) χαρίζει ακόμη καλύτερο πάτημα, χάρη στο
Επιτάχυνση: σθητικό παζλ. Αν η εμφάνιση του BMW i3s σού προκαλεί μεγαλύτερο αποτύπωμα του αυτοκινήτου στον δρόμο. Ο
6,9’ (0-100 χλμ./ώρα) έκπληξη, τότε πού να δεις τι γίνεται μόλις κάτσεις στη θέση οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει το Sport mode μέσω
Τελική ταχύτητα: του οδηγού. Στην καμπίνα νιώθεις λες και είσαι σε πολυ- του διακόπτη Driving Experience Control. Κάτω από το
160 χλμ./ώρα τελές καθιστικό. Τα υλικά είναι ποιοτικά, οι μεγάλες γυάλι- αμάξωμα του BMW i3s κρύβεται ένας ηλεκτροκινητήρας
νες επιφάνειες καθιστούν τον χώρο φωτεινό και φιλόξενο, 184 ίππων που αποδίδει μέγιστη ροπή 270 Nm (170 ίππους
Μετάδοση: ενώ η απουσία κονσόλας δαπέδου ελευθερώνει αρκετό και 250 Nm ροπής για το i3) και αντλεί τη δύναμή του από
Στους πίσω τροχούς, χώρο ανάμεσα στους εμπρός επιβάτες. Η BMW ονομάζει μπαταρία 120 Ah. Ενδεικτικό των ικανοτήτων του είναι πως
αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης
την αρχιτεκτονική αυτή LifeDrive. Ο κλωβός επιβατών είναι για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 6,9 δεύτερα, ενώ η τελι-
Κατανάλωση: από CFRP (πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα), ενώ κή ταχύτητα είναι 160 χλμ./ώρα. Η αυτονομία φτάνει στα
14,3 kWh/100 χλμ. η απουσία μεσαίας κολόνας και το αντικριστό άνοιγμα των 260 χλμ. Και τι καίει, θα ρωτήσετε... Σύμφωνα λοιπόν με
Ρύποι CO 2: θυρών κάνει την είσοδο/έξοδο στο αυτοκίνητο πανεύκολη τις επίσημες μετρήσεις, η μέση κατανάλωση είναι στα 14.3
0 γρ./χλμ για τους πίσω επιβάτες. Μάλιστα έχουν επιλεγεί ανακυκλω- kWh/100 χλμ.
Τιμή:
45.050 ευρώ
10 TRACTION MAGAZINE