Page 11 - TRACTION 121
P. 11

ΚΑΛΩΣ ΤΑ!








                                                                                         απο τον Θωμα Κ. ΕυΘυμίου
                                                                                               Mitsubishi

                                                                                     Outlander PHEV


                                                                                            Είναι το πρώτο plug-in
                                                                                            hybrid SUV στον κόσμο, η
                                                                                            τεχνολογική ναυαρχίδα της
                                                                                            Mitsubishi, όπως αποκαλεί
                                                                                            το Outlander PHEV η
                                                                                            ίδια η ιαπωνική μάρκα,
                                                                                            και διακρίνεται από την
                                                                                            ευρυχωρία, το χαμηλό κόστος
                                                                                            ιδιοκτησίας, τη σημαντική
                                                                                            μείωση της κατανάλωσης και
                                                                                            την εκτεταμένη ασφάλεια




              Το Μitsubishi Outander PHEV είναι ένα μοντέλο που   μοτέρ, και ο κινητήρας ενεργοποιείται ως γεννήτρια για   ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
              πρωταγωνιστεί στην ευρωπαϊκή αγορά και αποκαλεί-  φόρτιση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.   Μοντέλο:
              ται από τη Mitsubishi, ως η «τεχνολογική ναυαρχίδα»   3. Το «Parallel Hybrid Mode». Ο κινητήρας κινεί τους   Mitsubishi Outlander PHEV
              της!  Αντίθετα με τη γενικότερη τάση που επικρατεί στη   εμπρός τροχούς (μέσω του Multi-Mode εμπρός άξο-
              βιομηχανία, η Mitsubishi Motors αποφάσισε να αποφύ-  να), το εμπρός μοτέρ υποστηρίζει τον κινητήρα και το   Κινητήρας:
              γει τον γενικό εξηλεκτρισμό των οχημάτων με κινητήρα   πίσω μοτέρ εξακολουθεί να κινεί τους πίσω τροχούς.   2.360 κ.εκ. τετρακύλινδρος
              καύσης (ICE) και να αναπτύξει τα δικά της, plug-in υβρι-  Συνδυαστικά ο κινητήρας βενζίνης 2,4 λίτρων και οι   turbo βενζινοκινητήρας και δύο
              δικά οχήματα. Βασισμένοι έτσι σε έρευνα και εξέλιξη   δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 312 ίππους. Με την     ηλεκτροκινητήρες εμπρός-πίσω
              (R&D) 50 χρόνων στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, οι   μπαταρία ιόντων λιθίου συνδυαστικά καταναλώνει 2.0   Ισχύς:
              μηχανικοί της MMC αποφάσισαν να κατασκευάσουν   λίτρα/100 χλμ. (Πρωτόκολλο WLTP).  224 ίπποι / 4.500 σ.α.λ.
              ένα όχημα που αντλεί ισχύ κυρίως από δύο ηλεκτροκι-  Η ευρυχωρία, η χωροταξία και η ευελιξία χαρακτηρίζο-  συνδυαστική απόδοση
              νητήρες,  (έναν μπροστά και έναν πίσω δηλαδή), με τη   νται από τη μόνιμη ύπαρξη τετρακίνησης 4WD, ικανότη-  {βενζινοκινητήρας +82 και +95
              συμβολή ενός μεγάλου βενζινοκινητήρα και μιας ισχυ-  τα ρυμούλκησης 1.500 κιλών, χωρητικότητα πορτμπα-  ίπποι οι ηλεκτροκινητήρες}
              ρής  γεννήτριας,  που  ενεργοποιούνται  αυτόματα  όταν   γκάζ 473 λίτρων κ.ά., στοιχεία που το καθιστούν ικανό   Ροπή:
              οι οδηγικές συνθήκες και/ή η κατάσταση φόρτισης το   για  ιδιωτική  και  επαγγελματική  χρήση.  Το  Mitsubishi   338 νm / 4.500 σ.α.λ.
              απαιτούν. Το Mitsubishi Outlander PHEV προσφέρει   Outlander Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV), το   Επιτάχυνση:
              τρία  Drive  Modes.  Όλα  ενεργοποιούνται  αυτόματα   δημοφιλέστερο plug-in υβριδικό SUV παγκοσμίως, που   10,5’’ (0-100 χλμ./ώρα)
              από το PHEV Operating System και όλα προσφέρουν   ανακηρύχθηκε «Green SUV of the Year 2019», είναι
              μόνιμη ηλεκτρική τετρακίνηση. Αυτά είναι τα εξής:   τώρα διαθέσιμο με μηδενικό φόρο για τους εταιρικούς   Τελική ταχύτητα:
              1. Το «Pure EV Mode» (μέχρι 135 χλμ./ώρα–που είναι   χρήστες στην Ελλάδα, μια και με εκπομπές CO2 μόλις   170 χλμ./ώρα
              νόμιμο). Το όχημα κινείται από τα εμπρός και πίσω μο-  46 γρ./χλμ. είναι το μοναδικό τετρακίνητο SUV μεγά-  Μετάδοση:
              τέρ ενώ η ενέργεια τροφοδοτείται από την μπαταρία.  λης κατηγορίας της ελληνικής αγοράς που πληροί τις   τετρακίνηση, αυτόματο κιβώτιο
              2.  Το  «Series  Hybrid  Mode».  Το  αυτοκίνητο  εξακο-  προϋποθέσεις  μηδενικού  φόρου  για  τους  εταιρικούς   μίας σχέσης
              λουθεί να χρησιμοποιεί την ισχύ των εμπρός και πίσω   χρήστες.                  Κατανάλωση:
                                                                                              2,0 λίτρα/100 χλμ. (μικτή
                                                                                              εργοστασιακή)
                                                                                              Ρύποι CO2:
                                                                                              46 γρ./χλμ.
                                                                                              Τιμή:
                                                                                              από 45.900 ευρώ

                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16