Page 44 - TRACTION 121
P. 44

top model


              Το νέο Mazda 2 επικεντρώνεται όχι μόνο στο τρίπτυχο «Look, Touch and
              Feel» αλλά και στο «Ride, Drive and Feel», εστιάζοντας στους τομείς του
              χειρισμού και της άνεσης οδήγησης, ενώ με την εμφανή κορυφαία ποιό-
              τητα κατασκευής, ως γνήσιο Made in Japan αυτοκίνητο, μπαίνει δυνατά
              στην ήδη ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία Β.
              Με νέα αναβαθμισμένη εξωτερική σχεδίαση, νέες τεχνολογίες, τελειοποι-
              ημένο φινίρισμα και αναβαθμισμένο εσωτερικό, η νέα – δεύτερης γενιάς
              – έκδοση του δημοφιλούς supermini προσφέρεται αποκλειστικά με τον
              γνωστό βενζινοκινητήρα Skyactiv-G της Mazda 1.5 λίτρων, ο οποίος για
              πρώτη φορά ταιριάζει με το υβριδικό σύστημα M Hybrid του Mild Hybrid.
              Οπτικά, το αναβαθμισμένο Mazda 2 χαρακτηρίζεται από την υιοθέτηση
              της τελευταίας εξέλιξης του σχεδιασμού Kodo της ιαπωνικής μάρκας.
              Οι έρευνες της Mazda στο πεδίο του θορύβου, των κραδασμών και της
              τραχύτητας (NVH) είχαν ως αποτέλεσμα μία νέα προσέγγιση σε ό,τι αφορά
              τον έλεγχο των θορύβων που φτάνουν στην καμπίνα, ώστε να εξασφα-
              λιστεί ένα ιδανικό επίπεδο ηχομόνωσης για όλους τους επιβάτες που να
              επιτρέπει τις συζητήσεις μεταξύ των επιβατών.
              Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 250 λίτρα, ενώ διάφοροι
              μικροχώροι αποθήκευσης είναι διαθέσιμοι στο εσωτερικό της καμπίνας.
              Το νέο Mazda 2 εφοδιάζεται με διευρυμένη γκάμα συστημάτων ασφα-
              λείας, που περιλαμβάνει φωτιστικά σώματα LED στον βασικό εξοπλι-
              σμό όλων των εκδόσεων, προαιρετικό σύστημα ενεργών προβολέων
              (Adaptive LED Headlights - ALH), εξελιγμένο σύστημα υποβοήθησης
              πέδησης σε πόλη (Advanced Smart City Brake Support - Advanced SCBS),
              προαιρετικό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
              (Lane Keep Assist System-LAS), σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής
              σήμανσης (Traffic Sign Recognition-ΤSR) και ορατότητα 360° με εμπρός
              αισθητήρες πάρκινγκ – και τα δύο προαιρετικά σε εκδόσεις ανώτερου
              επιπέδου εξοπλισμού.
              Το σύστημα Mazda Connect του αναβαθμισμένου Mazda 2 υποστηρίζει
              το λογισμικό Apple CarPlay και Android Auto. Μέσω μίας απλής σύνδε-
              σης μέσω της θύρας USB στο σύστημα του αυτοκινήτου, ο οδηγός μπορεί
              εύκολα να χρησιμοποιήσει όλες τις εφαρμογές του smartphone του με τη
              βοήθεια του Mazda Connect HMI (Human-Machine Interface).
              Το ανανεωμένο Mazda 2 διατίθεται με τρεις επιλογές για τον κινητήρα
              βενζίνης Skyactiv-G 1.5, απόδοσης 90 ίππων, με κίνηση στους εμπρός τρο-
              χούς, που συνεργάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων.
              Ξεχωρίζουμε την έκδοση MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle) με σύστη-
              μα κίνησης Mazda M Hybrid, το οποίο συνδυάζει την υποβοήθηση από
              ηλεκτροκινητήρα με σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα,
              ώστε να επιτυγχάνεται οικονομία στην κατανάλωση και πιο ήρεμη οδηγική
              εμπειρία, την οποία διαπιστώνεις άμεσα, μια και υιοθετήθηκαν οι πιο
              πρόσφατες εξελίξεις της σχεδιαστικής αρχιτεκτονικής Skyactiv-Vehicle της
              Mazda, ώστε να εξασφαλιστεί η βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης με την
              ονομασία Jinba-Ittai.
              Το δε αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης επιτυγχάνει απαλότητα στις
              κινήσεις του αμαξώματος και προσφέρει άνεση στην οδήγηση.
              Τέλος, σημειώνουμε το σύστημα G-Vectoring Control Plus (GVC Plus), που
              βοηθάει τα μέγιστα για την ακόμα πιο σταθερή συμπεριφορά του αυτοκι-
              νήτου κατά την κίνηση με ταχύτητα.
              Η πανευρωπαϊκή δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου «2» έγινε στην
              Ελλάδα και συνέπεσε με τα 100ά γενέθλια από την ίδρυση της Mazda,
              και όλα αυτά, μόλις έξι μήνες μετά τη δυναμική επιστροφή της Mazda
              στην Ελλάδα, υπό την αιγίδα του Ομίλου Συγγελίδη.
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49