Page 46 - TRACTION 121
P. 46
TO ‘ΖΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ
Παρντόν
Παρντόν
Με µια παρουσίαση -
µη παρουσίαση,
η Renault έκλεψε
την παράσταση
εν όψει της σεζόν 2010.
Το στοίχηµα των Γάλλων
εφέτος είναι πιο µεγάλο
από ποτέ για την
παραµονή τους στην F1
Από όλες τις παρουσιάσεις των καινούργιων µονοθεσίων για κυριαρχούσε στη Formula 1 – αν µη τι άλλο ως πάροχος κινητήρων
το 2020, η πιο εντυπωσιακή ήταν αυτή της Renault. Όχι γιατί το –, σήµερα αναπροσαρµόζει διαρκώς τη στοχοθεσία της προς τα
πρόγραµµα του «show» περιλάµβανε φαντασµαγορικές ατραξιόν, κάτω. Αφού επέστρεψε το 2016 ως µια πλήρως εργοστασιακή οµά-
µάγους, χορεύτριες και ταχυδακτυλουργούς, αλλά για το ακριβώς δα, η Renault έχει καταφέρει να πηγαίνει όλο και χειρότερα. Πέρυσι
αντίθετο: Αυτό που είδαν οι παριστάµενοι ήταν µερικές φωτογραφί- τερµάτισε πίσω ακόµη και από την πελάτισσά της, τη McLaren.
ες από το νέο αυτοκίνητο, ληφθείσες από γωνίες τέτοιες που να µην Ο τελευταίος παγκόσµιος τίτλος για τη γαλλική οµάδα είχε κατα-
αποκαλύπτουν τίποτα. κτηθεί από τον Fernando Alonso πριν από 14 χρόνια, το 2006.
Ένας γιγαντιαίος κατασκευαστής όπως η Renault, η οποία παλαιότερα Έκτοτε η οµάδα πέρασε µεγάλες περιπέτειες, υποτίθεται όµως ότι
η πρόσληψη του Alain Prost ως γενικού διοικητή και κουµανταδό-
ρου θα έφερνε την πολυπόθητη ανάκαµψη. Στην παρουσίαση της
RS.20 ο ζωντανός θρύλος, ο «µεσιέ λε προφεσέρ» Alain Prost, δεν
έκανε τίποτε άλλο από το να ζητά συγγνώµη από τους πάντες: Από
τον Daniel Ricciardo, ο οποίος µοιάζει να έχει χάσει την υποµονή
του, από τη διοίκηση που περιµένει βάθρα και νίκες, προκειµένου
να µην βγάλει τη χρηµατοδότηση του προγράµµατος F1 από την
πρίζα...
Χωρίς τον Carlos Ghosn στη θέση του επικεφαλής, η εµπλοκή της
Renault στη Formula 1 δεν είναι εξασφαλισµένη. Οι ελπίδες των
Γάλλων έχουν εναποτεθεί στις βαθιές ανατροπές που έρχονται το
2021. Στην πραγµατικότητα όµως το 2020 είναι η πιο κρίσιµη χρο-
νιά. Εάν διασυρθούν και εφέτος, τότε πιθανότατα adieu Renault F1.
Trico_KTX-Yperoxi_3K.indd 12 18/10/2019 17:14