Page 22 - TRACTION 128
P. 22

COVER STORY





              Η S-Class δεν είναι απλώς η ναυαρχίδα του Γερµανού κατα-  να βγει ένα εντυπωσιακό αποτέλεσµα που θα βοηθούσε
              σκευαστή, αλλά και το µοντέλο εκείνο που φιλοξενεί πάντο-  ακόµη και στην κατανάλωση. Έτσι, προαιρετικά, οι επί-
              τε τις πιο εξελιγµένες τεχνολογίες για να περάσουν στη συνέ-  πεδες χειρολαβές στις πόρτες εκτείνονται ηλεκτρικά όταν
              χεια και στα υπόλοιπα µοντέλα της τεράστιας γκάµας του.  πλησιάζει ο οδηγός ή όταν κάποιος επιβάτης αγγίζει την
              Η εµπορική παρουσία της S-Class ουσιαστικά χρονολογεί-  εξωτερική τους επιφάνεια. Όλα αυτά έδωσαν το άκρως
              ται από το 1951, µε επίσηµη τεκµηρίωση του ονόµατος το   σηµαντικό αποτέλεσµα µε συντελεστή αεροδυναµικής Cd
              1972! Από τότε µέχρι σήµερα έχουν πωληθεί περισσότερα   από 0,22, κατατάσσοντας την S-Class σε ένα από τα πλέον
              από τέσσερα εκατοµµύρια S-Class Sedan καλύπτοντας τις   αεροδυναµικά αυτοκίνητα του κόσµου και ιδίως στην πο-
              ανάγκες µετακίνησης µε ασφάλεια ξεχωριστών προσω-  λυτελή κατηγορία. Παράλληλα, έγινε τεράστια επένδυση
              πικοτήτων του πλανήτη. Και πάντοτε το διάδοχο µοντέλο   στην αεροακουστική για ακόµη πιο αθόρυβο ταξίδι, όπως
              φιλοξενούσε τεχνολογίες που φωτογράφιζαν το µέλλον της  για παράδειγµα οι οπές για τα καλώδια στο τροπέτο που
              αυτοκίνησης.                                       διαθέτουν διπλά λαστιχένια στεγανοποιητικά, ενώ για τον
              Αναµφίβολα η S-Class είναι ο παραδοσιακός εκπρόσωπος   περιορισµό του ήχου από τον κινητήρα η µόνωση του τρο-
              της Mercedes στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων  πέτου έχει επεκταθεί στις πλευρές των κολώνων Α και στο
              µε υψηλή τεχνολογία, καλύπτοντας όλες τις αισθήσεις µέσα   δάπεδο. Βέβαια όλα αυτά σε συνδυασµό µε την υψηλή
              από πολυάριθµες καινοτοµίες σε θέµατα υποβοήθησης   ακαµψία του αµαξώµατος.
              στην οδήγηση, την ασφάλεια και την αλληλεπίδραση.  Θα ήταν παράλειψη αν δεν κάναµε εκτενή αναφορά στην
              Εξωτερικά ο σχεδιασµός της νέας S-Class δεν έχει ριζικές   τεχνολογία Digital Light που µπαίνει πρώτη φορά σε σειρά
              διαφοροποιήσεις από το απερχόµενο µοντέλο, έχει όµως   παραγωγής της Mercedes, έστω και προαιρετικά αρχικά,
              αρκετά χαρακτηριστικά που τα συναντάµε και σε άλλα µο-  επιτρέποντας εντελώς νέες λειτουργίες υποβοήθησης. Το
              ντέλα. Ενδιαφέρον στοιχείο ο κοντός µπροστινός πρόβολος   Digital Light διαθέτει µια µονάδα φωτισµού σε κάθε προ-
              µε µακρύ µεταξόνιο, που σε υποδειγµατική συνεργασία   βολέα αποτελούµενη από τρεις πανίσχυρες λυχνίες Led,
              µε τον πίσω πρόβολο ολοκληρώνουν τη σχεδίαση ενός   των οποίων το φως διαθλάται και κατευθύνεται από 1,3
              κλασσικού Sedan µε αρµονικές αναλογίες. Παράλληλα   εκατοµµύρια (!) µικρο-κάτοπτρα. Τι σηµαίνει αυτό; Ότι η
              οι πτυχώσεις στις πλευρές του αυτοκινήτου έχουν µειωθεί   ανάλυση υπερβαίνει τα 2,6 εκατοµµύρια pixel ανά όχηµα,
              αισθητά ενώ οι επιφάνειες µε τις γλυπτές καµπύλες γεν-  επιτρέποντας την κατανοµή φωτός µε µεγάλη ακρίβεια.
              νούν εντυπωσιακές φωτοσκιάσεις. Στο µπροστινό µέρος   Παράλληλα, χάρη στην τεχνολογία Led η νέα S-Class
              δείχνει επιβλητική η µάσκα του ψυγείου, µε νέες γρίλιες   κάνει πραγµατικό άλµα και στον εσωτερικό φωτισµό, δηµι-
              και φωτιστικά σώµατα πιο επίπεδα και ελαφρώς µικρότερα   ουργώντας διαδραστικό εσωτερικό φωτισµό µε άµεση επι-
              σε όγκο. Στη σχεδιαστική ολοκλήρωση της νέας S-Class   βεβαίωση ανταπόκρισης από τα συστήµατα ανέσεων που
              αξιοποιήθηκαν αµέτρητες ώρες στην αεροσήραγγα αλλά   συµπεριλαµβάνουν σύστηµα κλιµατισµού και φωνητικού
              και σε δοκιµές σε πραγµατικές συνθήκες, προκειµένου   βοηθού Hey Mercedes.
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27