Page 26 - TRACTION 128
P. 26
Κωστας
KEIMENO: ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΟΥΝΤΡΑΣ
ΦΩΤΟ:
ΜΟΤΟ:
MOTO: DUCATI STREETFIGHTER V4
Υπέρτατη
Ο ερχομός της Panigale V4 το 2018 επισκίασε οτιδήποτε άλλο την εποχή που εμφανίστηκε.
Μόλις αποκαταστάθηκε η ηρεμία στον θίασο των δύο τροχών, η σκέψη οδηγήθηκε σε μια γυμνή
έκδοση της επικής V4. Η σκέψη και μόνο ηλέκτριζε τη ραχοκοκαλιά, έφερνε ταχυκαρδία
κι έκοβε την ανάσα. Τώρα η Streetfighter είναι εδώ...
Αν δεν ήταν μια μοτοσυκλέτα για τον δρόμο, θα ήταν ένα έργο τέχνης μπληρώσουμε, καθώς κατά τ’ άλλα οι επεμβάσεις είναι αξιοσημείωτες.
αφιερωμένο στο μέλλον. Για να αποτυπώσει το στίγμα της τεχνολογίας Ο κινητήρας είναι το V4 90ο διαμάντι της εταιρείας με 1.103 κ.εκ. και
του 21ου αιώνα. Όσα έχει διδαχθεί ο άνθρωπος στους πειραματισμούς με τη δύναμη «περιορισμένη» στους 208 ίππους έναντι των 214 της
και την αναζήτηση του βέλτιστου, είναι επάνω της. Σε κάθε τομέα, τεχνι- Panigale. Όμως οι ρυθμίσεις έχουν εστιάσει στη ροπή, που είναι 10%
κό, τεχνολογικό, αισθητικό, οδηγικό, επιδόσεων και ασφάλειας. περισσότερη από την Panigale αλλά και 30% περισσότερη από εκείνη
Η Streetfighter V4 και η περισσότερο προικισμένη V4 S είναι από τις του προηγούμενου Streetfigter 1098 με τον V2 κινητήρα!
μοτοσυκλέτες που για αρκετό καιρό θα τις κοιτάς πριν ανέβεις να ξε- Αν τοποθετηθεί η αγωνιστική εξάτμιση, η ισχύς εκτοξεύεται στους 220
κινήσεις τη βόλτα. Το ανάγλυφο του κινητήρα, το ρευστό κόκκινο της ίππους, νούμερο εξωφρενικό για γυμνή μοτοσυκλέτα.
Ducati, οι χρυσές λεπτομέρειες, τα πτερύγια... Όλα θέλουν τον χρόνο Σε αυτό προσθέστε και την πιο κοντή τελική μετάδοση, που σημαίνει
τους για να αποτυπωθούν και να αποδώσουν την τελική εικόνα στον πιο άμεση απόδοση. Άλλωστε η υψηλή τελική ταχύτητα ενός superbike
εγκέφαλο... λίγη αξία έχει σε μια μοτοσυκλέτα χωρίς προστασία από τον αέρα.
Όσο κι αν ακούγεται περίεργο, τα διαπιστευτήρια της Ducati βρίσκονται Υπολογίστε και την αίσθηση που δίνει η πιο όρθια στάση λόγω θέσης
περισσότερο στον κλώνο, τη Streetfighter, παρά στη γνήσια Panigale του τιμονιού και έχετε έναν πύραυλο με ρόδες, έτοιμο να απογειωθεί σε
V4. Ήταν αναμενόμενο να βγει στην παραγωγή μια μοτοσυκλέτα πολύ κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Αξιοποιώντας τους ποταμούς ροπής, το μι-
κοντά σε αυτή που κερδίζει στο motoGP. Το βήμα έπρεπε να γίνει και κρό βάρος και το φρύδι του οδηγού που είναι μόνιμα ανασηκωμένο...
όλοι το περίμεναν. Και εγένετο Panigale V4, ήρθε, εντυπωσίασε, έκατσε Κάπου εκεί έρχονται να βάλουν την τάξη τα ηλεκτρονικά συστήμα-
στον θρόνο της και είναι εκεί να τη θαυμάζουν. τα, που ούτε λίγο ούτε πολύ είναι αυτά που φόραγε η Desmosedici
Με τη Streetfighter τα πράγματα δεν είναι τόσο βατά και δρομολογη- motoGP18 στις πίστες του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Στη διάθεση
μένα. των κοινών θνητών που έχουν τον τρόπο να κάνουν το όνειρό τους
Μια απόλυτη superbike παραμένει πάντα τέτοια, ειδικά όταν μιλάμε για πραγματικότητα.
την πιο προηγμένη μοτοσυκλέτα παραγωγής της εποχής. Η μετατροπή Η πλατφόρμα είναι δανεική από την Panigale V4 και περιλαμβάνει
της σε Streetfighter θέλει χειρουργικές κινήσεις και επιλογές, ώστε να traction control, whelie control και cornering ABS. Διαθέτει quickshifter
μην αποδράσει ο χαρακτήρας, αλλά ούτε να αναζητείται ταυτότητα. για ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων όσο και για το φρένο του
Γι’ αυτό το επίτευγμα της Ducati στη δημιουργία της Streetfighter είναι κινητήρα
εξίσου αξιοθαύμαστο όσο και της «μητρικής» Panigale. Στην αναλογικά και λογικά ακριβότερη, την Ducati Streetfighter V4 S, οι
Σχηματικά και περιληπτικά, η Ducati ανακοινώνει ότι η Streetfighter δεν επιλογές είναι από ακόμη ψηλότερο ράφι, με ημιενεργητικές αναρτήσεις
είναι παρά μια Panigale χωρίς πλαστικά. Εμφανισιακά θα πρέπει να συ- της Οhlins και στα δύο άκρα και ελαφρύτερους τροχούς αλουμινίου
26 TRACTION MAGAZINE