Page 29 - TRACTION 128
P. 29
ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ
θα οδηγεί για λογαριασµό της Aston Martin – δηλαδή της σηµερι-
∆ύο εικόνες θα µπορούσαν να αποτυπώσουν το πώς γιορτάστη- θα οδηγεί για λογαριασµό της Aston Martin – δηλαδή της σηµερι-
∆ύο εικόνες θα µπορούσαν να αποτυπώσουν το πώς γιορτάστη-
νής Racing Point. Όπως έγραψε ένα αµερικανικό µέσον, για τον
κε, στον µικρό κόσµο της Formula 1 αλλά και σε ολόκληρο τον νής Racing Point. Όπως έγραψε ένα αµερικανικό µέσον, για τον
κε, στον µικρό κόσµο της Formula 1 αλλά και σε ολόκληρο τον
Vettel ήταν σαν να έστελνε στην πρώην του προσκλητήριο για
κόσµο γενικώς, το αγωνιστικό «millennium» της Ferrari: Στη χιλι- Vettel ήταν σαν να έστελνε στην πρώην του προσκλητήριο για
κόσµο γενικώς, το αγωνιστικό «millennium» της Ferrari: Στη χιλι-
τον γάµο του µε µια άλλη γυναίκα. Και η στιγµή που επέλεξε να
οστή της συµµετοχή σε αγώνα Grand Prix, η δοξασµένη Scuderia τον γάµο του µε µια άλλη γυναίκα. Και η στιγµή που επέλεξε να
οστή της συµµετοχή σε αγώνα Grand Prix, η δοξασµένη Scuderia
κάνει κάτι τέτοιο ήταν ανήµερα των γενεθλίων της συντρόφου που
συνέχισε να πικραίνει τον εαυτό της και τους αµέτρητους φίλους
συνέχισε να πικραίνει τον εαυτό της και τους αµέτρητους φίλους κάνει κάτι τέτοιο ήταν ανήµερα των γενεθλίων της συντρόφου που
της. Η µία εικόνα που το επιβεβαιώνει αυτό, είναι η ανηµπόρια του αφήνει πίσω του.
αφήνει πίσω του.
της. Η µία εικόνα που το επιβεβαιώνει αυτό, είναι η ανηµπόρια του
Τσακισµένα όνειρα και προδοµένες προσδοκίες, δυστυχώς αυτό
µονοθεσίου να παραµείνει µεταξύ των πρώτων, ύστερα από την
µονοθεσίου να παραµείνει µεταξύ των πρώτων, ύστερα από την Τσακισµένα όνειρα και προδοµένες προσδοκίες, δυστυχώς αυτό
παρουσιάζει η Ferrari στην τρέχουσα κατάστασή της. Και κανείς
τελευταία επανεκκίνηση της κούρσας στο Μουτζέλο. Ήταν πραγµα- παρουσιάζει η Ferrari στην τρέχουσα κατάστασή της. Και κανείς
τελευταία επανεκκίνηση της κούρσας στο Μουτζέλο. Ήταν πραγµα-
τικά αποκαρδιωτικό, ένα κανονικό δράµα
τικά αποκαρδιωτικό, ένα κανονικό δράµα δεν µπορεί να αποφασίσει τι είναι χειρότερο: Το βασανιστήριο του
δεν µπορεί να αποφασίσει τι είναι χειρότερο: Το βασανιστήριο του
το να βλέπει κανείς το βαθυκόκκινο,
το να βλέπει κανείς το βαθυκόκκινο, διασυρµού από αγώνα σε αγώνα και το παρόν που ντροπιάζει τις
διασυρµού από αγώνα σε αγώνα και το παρόν που ντροπιάζει τις
χρυσές περιόδους του παρελθόντος, ή η δυσοίωνη προοπτική για
επετειακό αυτοκίνητο, φορτωµένο µε χρυσές περιόδους του παρελθόντος, ή η δυσοίωνη προοπτική για
επετειακό αυτοκίνητο, φορτωµένο µε
το µέλλον;
ολόκληρη την ιστορία του µεγαλύ-
ολόκληρη την ιστορία του µεγαλύ- το µέλλον;
τερου µηχανοκίνητου θρύλου, να
τερου µηχανοκίνητου θρύλου, να Ο δρόµος προς την κορυφή ή προς τον πάτο της βαθµολογίας στη
Ο δρόµος προς την κορυφή ή προς τον πάτο της βαθµολογίας στη
οπισθοχωρεί, να πέφτει όλο και Formula 1 ξεκινά από το ίδιο σταυροδρόµι. Από τον ίδιο «κόµβο»
πιο πίσω στην κατάταξη. Έµοιαζε καλύτερα, όπου συναντώνται πολλοί και διαφορετικοί δρόµοι,
σαν η Ferrari, παρά την υπερ- όλοι διπλής κατεύθυνσης. Πολύ θεωρητικά και αφηρηµένα, η
προσπάθεια του Charles Leclerc, επιτυχία προϋποθέτει ως βασικά συστατικά το αναγκαίο κεφάλαιο
να πηγαίνει µε την όπισθεν, ενώ και την οικονοµική ευρωστία αφ’ ενός και τους κατάλληλους
όλοι οι άλλοι αποµακρύνονταν ανθρώπους στις θέσεις - κλειδιά ολόκληρου του πολυπρόσωπου
στο βάθος του τοσκανικού οργανισµού µιας οµάδας F1. Από τη Ferrari δεν λείπουν τα χρή-
ορίζοντα. µατα, φαίνεται όµως, ξεκάθαρα πλέον, ότι της λείπουν οι ικανοί
Η δεύτερη εικόνα είναι το άνθρωποι. Και αυτό δικαιολογεί τις εκτιµήσεις, ακόµη και ανώτα-
µειδίαµα του Sebastian των στελεχών της ίδιας της Scuderia, ότι η ανάκαµψη, η επιστροφή
Vettel ύστερα από την στη νικηφόρο οδό, δεν προβλέπεται να συντελεστεί πριν από το
ανακοίνωση ότι από 2022. ∆ιότι, εάν υποτεθεί ότι µπαίνει µια τάξη στον µηχανισµό της
το 2021 και εξής οµάδας, µαζί µε την προσθήκη νέων συνεργατών, η επανεκκίνηση
θα χρειαστεί χρόνο. Και υποµονή – για την οποία δεν φηµίζονται
ιδιαίτερα οι Τιφόζι.
Επί του παρόντος η Ferrari είναι µια οµάδα στη µέση του βαθµο-
λογικού πίνακα. Αφού υπέστη το σατανικό παιχνίδι της µοίρας να
γιορτάσει τη µοναδική και αξιοθαύµαστη επέτειο των 1.000 Grand
Prix ενώ διανύει µία από τις χειρότερες περιόδους απόδοσης, η
Scuderia βρίσκεται στην 6η θέση, µε 66 βαθµούς σε εννέα αγώ-
νες. Αυτό σηµαίνει ότι απέχει 259 βαθµούς από τη Mercedes, η
οποία µόνο κατ’ εξαίρεση χάνει βαθµούς και νίκες.
Η περσινή – µυστική – διευθέτηση της όποιας παρατυπίας σε σχέση
µε τη δύναµη του κινητήρα ανάµεσα στη Ferrari και τη ∆ιεθνή
Οµοσπονδία Αυτοκινήτου, περιέργως πως, έχει γονατίσει την οµά-
δα. Τα αυτοκίνητα έχασαν το πλεονέκτηµά τους στις ευθείες – αυτό
όµως είναι µόνο ένα σύµπτωµα. Η φετινή SF1000 µοιάζει µε µονο-
θέσιο που κάποιος προσπάθησε σκληρά και συνειδητά να το κάνει
αργό υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Και η δήλωση του διευθύνο-
ντος συµβούλου των Κόκκινων, Louis Camilleri, ότι «η Ferrari έχει
πέσει σε µαύρη τρύπα» δεν ακούγεται ούτε ως παρηγοριά, ούτε ως
ενθάρρυνση.