Page 27 - TRACTION 128
P. 27

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: WEB, DUCATI









































              από τη Marchesini.  Το βάρος είναι στα 178 στεγνή για την S και δύο   τιμόνι και μόλις ακουστεί ο βρυχηθμός μετά τη μίζα, η αγέλη σιωπά.
              κιλά περισσότερα για την «απλή». Όσο ζυγίζει ένα μεγάλο μονοκύλιν-  Χαμηλώνει το βλέμμα και αποτίνει φόρο τιμής στη νέα βασίλισσα της
              δρο on-off της αγοράς...                           κατηγορίας.
              Το fairing και τα πλαστικά έφυγαν, όμως τα διαβόητα πτερύγια έμειναν   Ο συνδυασμός απλότητας και τραχύτητας, γοητείας και αποτελεσματικό-
              να κάνουν τη δουλειά τους. Τα έφερε η Ducati, έκανε άνω κάτω τους   τητας, είναι που κάνουν τις γυμνές μοτοσυκλέτες επιδόσεων τόσο ξεχω-
              πάντες που τα είδαν και τελικά έγιναν καθεστώς τόσο στο motoGP όσο   ριστές. Η Streetfighter V4 είναι η καλύτερη γυμνή που έχει παραγάγει η
              και στις μεγάλες superbike παραγωγής.              Ducati, αλλά ίσως και ο πλανήτης ολόκληρος, κερδίζοντας στα σημεία
              Ωστόσο η Streetfigter V4 είναι η πρώτη γυμνή που τα φορά και προφα-  αλλά και στο καναβάτσο τους λιγοστούς αντιπάλους της.
              νώς τα αξιοποιεί λόγω των 208+ ίππων της. Σύμφωνα με την Ducati, πι-
              έζουν το εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας με μια δύναμη 28 κιλών όταν
              κινείται με 270 χ.α.ώ. ή 9 κιλών στα πιο συμβατικά 150 χ.α.ώ.   2020 Ducati Streetfighter V4  / V4-S
              Συμβάλλοντας έτσι στη σταθερότητα στον δρόμο, αλλά και σε περισ-  Κινητήρας: 1.103cc υγρόψυκτος, V-4 90ο
              σότερα like στην εμφάνιση. Επίσης υποστηρίζει το ελαφρά μεγαλύτερο  Ισχύς: 208 hp @ 12.750 rpm
              μεταξόνιο από της Panigale, στην προσπάθεια να κρατηθεί ο εμπρός  Ροπή: 12,5 kgm @ 11.500 rpm
              τροχός στο έδαφος...                               Ανάρτηση Ε: 120mm - Showa BPF / Οhlins NIX 30
              Στην TFT οθόνη πέντε ιντσών η περιήγηση μπορεί να διαρκέσει «ώρες».  Ανάρτηση Π: 130mm - Sachs / Οhlins TTX
              Κάθε παράμετρος μπορεί να ρυθμιστεί κατά βούληση, να σεταριστούν   Φρένα Ε: Brembo 4 εμβόλων ακτινικές Monoblock δαγκάνες,
              πακέτα προτιμήσεων του οδηγού για κάθε πίστα, να αλλάξουν οι ρυθμί-  δύο δίσκοι 330mm
              σεις – κάποιες και εν κινήσει.                     Φρένα Π: Brembo 2 εμβόλων, δίσκος 245mm
              Λέγοντας πίστα, είναι σαφές ότι αφήνοντας το fairing στην είσοδο δεν ση-  Κάστερ - Ίχνος: 24,5°/ 100mm
              μαίνει ότι άφησε και τα αρχέγονα γονίδιά της. Η Streetfighter παραμένει   Μεταξόνιο: 1.488 mm
              μια «σχεδόν» Panigale, οπότε διαθέτει τόσο το Ducati Power Launch
              (DPL) για τις εκκινήσεις στην πίστα όσο και εφαρμογή χρονομέτρησης.  Ύψος σέλας: 845 mm
              Ωστόσο παραμένει μια γυμνή μοτοσυκλέτα, που στόχο έχει να προσφέ-  Βάρος κενή: 180 / 178 kg
              ρει γνήσια απόλαυση στην οδήγηση αλλά και να μοιράζει αστερόσκονη   Βάρος πλήρης: 201 / 199 kg
              στην παραμυθένια σκηνή των δύο τροχών. Τα μαρσπιέ σε χαμηλότερη  Ρεζερβουάρ:16 lit
              και πιο προωθημένη θέση, παχύτερο υλικό στη σέλα, ενιαίο ασύμμετρο  Τιμή ευρώ: 21.700 / 25.000

                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32