Page 25 - TRACTION 128
P. 25
ανάρτηση E-Active Body Control μπορεί να ανυψώσει το από τα 10,9 μέτρα. Στις πρώτες εκδόσεις της νέας S-Class οι
αμάξωμα κατά οκτώ πόντους μέσα σε λίγα δέκατα του κινητήρες θα είναι εξακύλινδροι εν σειρά βενζίνης και πε-
δευτερολέπτου. Παράλληλα, οι εγκέφαλοι του συστήμα- τρελαίου με διαφορετικά επίπεδα ισχύος. Σύντομα θα είναι
τος, αναλύοντας τις οδηγικές συνθήκες προσαρμόζουν την διαθέσιμος ένας κινητήρας V-8 με ενσωματωμένο δυναμό
ανάρτηση 1.000 φορές το δευτερόλεπτο. μίζας (ISG) και ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt, ενώ το 2021
Το εργαλείο που χρησιμοποιείται για τη διάνοιξη οπών στα θα παρουσιαστεί η υβριδική ηλεκτρική έκδοση με αμιγώς
καθίσματα χρησιμοποιεί 16.000 βελόνες και, τέλος, περισ- ηλεκτρική αυτονομία περίπου 100 χιλιομέτρων.
σότερο από το 1/3 όλων των sedan της τελευταίας γενιάς Η Mercedes στις αρχές Σεπτεμβρίου παρουσίασε την επό-
S-Class πουλήθηκε στην Κίνα, με τους πελάτες αυτούς να μενη γενιά S-Class που ομολογουμένως σε καθηλώνει με
είναι οι νεότεροι, με μέση ηλικία τα 40 έτη. Περισσότερες την αλματώδη εξέλιξη - διαφοροποίηση από το απερχόμε-
πωλήσεις παγκοσμίως της S-Class γίνονται με το μακρύ με- νο μοντέλο. Ανυπομονούμε να την οδηγήσουμε για να βιώ-
ταξόνιο, ενώ το απερχόμενο μοντέλο έχει πραγματοποιήσει σουμε αυτό τον μαγικό κόσμο της αυτοκίνησης στη νέα του
περισσότερες από 500.000 μονάδες. μορφή, με την αυτοματοποιημένη υπό συνθήκες οδήγηση,
Στη νέα S-Class θα είναι διαθέσιμη και η τεχνολογία με το αλλά και την ικανότητα να μπαίνει και να βγαίνει από πο-
σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα. Θα στρίβουν δηλα- λυώροφα γκαράζ χωρίς οδηγό. Αυτό θυμίζει στους παλαι-
δή και οι πίσω τροχοί μέχρι και δέκα μοίρες εξασφαλίζο- ότερους λάτρεις αναγνώστες του Lucky Luke τη θρυλική
ντας μεγάλη ευελιξία σε αστικό περιβάλλον και μειώνοντας Dolly. Το άλογό του που, όταν της σφύριζε, πήγαινε μόνη
τον κύκλο στροφής κατά 1,9 μέτρα, φτάνοντας πλέον κάτω της να τον συναντήσει στο σημείο που βρισκόταν.
TRACTION MAGAZINE 25