Page 11 - TRACTION 131
P. 11

ΚΑΛΩΣ ΤΑ!







                                                                                         Από τόν ΘωΜά Κ. ΕυΘυΜΙου
                                                                                         απο τον θωμα κ. ευθυμιου
                                                                            Peugeot 3008 Hybrid4

                                                                            300 e-EAT8 GT Line

                                                                                            Τετρακίνητο, υβριδικό και
                                                                                            γεμάτο νέες τεχνολογίες, το
                                                                                            3008 παραμένει το κορυφαίο
                                                                                            πολυτελές SUV που ανέβασε
                                                                                            επίπεδα την Peugeot!














              Για να παραμείνεις στην κορυφή χρειάζεται να εξελίσ-  λογής: 100% Electric, Sport, Hybrid, 4WD και Comfort,
              σεσαι. Και η Peugeot το έκανε δίνοντας στο 3008 δύο   ενώ  ο  κινητήρας  Hybrid4  είναι  διαθέσιμος  μόνο  στις   ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
              μεγάλα  πλεονεκτήματα:  σύγχρονη  υβριδική  πράσινη   εκδόσεις GT.  Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι ιόντων   Μοντέλο:
              τεχνολογία και τετρακίνηση! πώς; Ας το δούμε: η ισχυρή   λιθίου (300 V) και βρίσκεται κάτω από τα καθίσματα   Peugeot 3008 Hybrid4 300
              έκδοση Hybrid4 παρέχει λοιπόν τετρακίνητη οδήγηση   της δεύτερης σειράς με προεπιλεγμένη λειτουργία την   e-EAT8 GT Line
              που συνδυαστικά φτάνει τους 300 ίππους. Αυτό είναι το   Electric, όταν το επιτρέπει η φόρτιση της μπαταρίας.   κινητήρας:
              αποτέλεσμα του συνδυασμού του βενζινοκινητήρα 1.6   Σύμφωνα με τα δύο νέα συστήματα στη λειτουργία του   1.598 κ.εκ. βενζινοκινητήρας
              PureTech, που φτάνει τους 200 ίππους, και των δύο ηλε-  συστήματος πέδησης, ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιή-  PureTech 1.6 και δύο
              κτρικών κινητήρων (ο ένας στο μπροστινό και ο άλλος   σει την καινούρια λειτουργία του συστήματος πέδησης   ηλεκτροκινητήρες 220 kW
              στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου) απόδοσης 110 ίππων   που επιτρέπει στο όχημα να επιβραδύνει χωρίς να πατάει   Ισχύς (συνδυασμένη):
              ο ένας και 113 ίππων ο πίσω. Η ισχύς της μπαταρίας είναι   το πεντάλ του φρένου. το νέο σύστημα πέδησης υψηλής   300 ίπποι / 3.000 σ.α.λ.
              13,2 kWh και με την 100% ηλεκτρική αυτονομία μπο-  απόδοσης με την ονομασία i-Booster ανακτά την ενέρ-
              ρούμε να διανύσουμε πάνω από 59 χιλιόμετρα (WLTP).   γεια σε περίπτωση φρεναρίσματος ή επιβράδυνσης και   Ροπή (συνδυασμένη):
              Σε  επίπεδο  κατανάλωσης  καυσίμου  της  έκδοσης   όταν το πόδι αποσύρεται από το πετάλι του φρένου.   520 νm
              Hybrid4, ο κατασκευαστής δίνει σε συνδυασμένο κύ-  Σημαντική είναι και η λειτουργία e-SAVE, που επιτρέπει   Επιτάχυνση:
              κλο WLTP 1,3 λίτρα/100 χλμ. Η τετρακίνητη λειτουργία,   στον οδηγό να αποθηκεύει την ηλεκτρική αυτονομία για   5,9’’ (0-100 χλμ./ώρα)
              όπως είναι αναμενόμενο, παρέχει βελτιωμένη πρόσφυ-  όταν τη χρειαστεί (10 χλμ., 20 χλμ. ή όλη την μπαταρία).   Τελική ταχύτητα:
              ση σε κάθε είδους οδόστρωμα, με βροχή, χιόνι, άμμο   τέλος,  το  ειδικό  υβριδικό  Peugeot  i-Cockpit  διαθέτει   235 χλμ./ώρα
              ή λάσπη, αφού η ισχύς είναι ισοδύναμα κατανεμημένη   δύο ψηφιακά καντράν, ένα για τη βενζίνη και ένα για   Μετάδοση:
              στους τέσσερις τροχούς του αυτοκινήτου.   την υβριδική τεχνολογία, ενώ ένα πλήκτρο άμεσης πρό-  τετρακίνηση, αυτόματο κιβώτιο
              Εδώ να πούμε ότι ο PureTech κινητήρας συνδυάζεται   σβασης έχει προστεθεί στα πλήκτρα «πιάνου» και προ-  ταχυτήτων εατ8 σχέσεων
              με το νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων e-EAT8,   σφέρει νέες πληροφορίες.
              το  οποίο  είναι  ειδικά  σχεδιασμένο  για  τον  κινητήρα   όι τιμές των υβριδικών 3008 αρχίζουν από τα 45.300   Κατανάλωση:
              Peugeot Plug-in Hybrid και μέσω των καινούριων οδη-  ευρώ για το δικίνητο Hybrid 200 HP που έχει έναν ηλε-  4,5 λίτρα / 100 χλμ.
              γικών του λειτουργιών προσφέρει πέντε δυνατότητες επι-  κτροκινητήρα 110 ίππων εμπρός.  (Συνδυασμένος κύκλος WLTP
                                                                                              1,3 λίτρα/100 χλμ.)
                                                                                              Ρύποι CO 2:
                                                                                              29 γρ./χλμ.
                                                                                              Τιμή:
                                                                                              από 49.900 ευρώ



                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16