Page 11 - TRACTION 131
P. 11
ΚΑΛΩΣ ΤΑ!
Από τόν ΘωΜά Κ. ΕυΘυΜΙου
απο τον θωμα κ. ευθυμιου
Peugeot 3008 Hybrid4
300 e-EAT8 GT Line
Τετρακίνητο, υβριδικό και
γεμάτο νέες τεχνολογίες, το
3008 παραμένει το κορυφαίο
πολυτελές SUV που ανέβασε
επίπεδα την Peugeot!
Για να παραμείνεις στην κορυφή χρειάζεται να εξελίσ- λογής: 100% Electric, Sport, Hybrid, 4WD και Comfort,
σεσαι. Και η Peugeot το έκανε δίνοντας στο 3008 δύο ενώ ο κινητήρας Hybrid4 είναι διαθέσιμος μόνο στις ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
μεγάλα πλεονεκτήματα: σύγχρονη υβριδική πράσινη εκδόσεις GT. Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι ιόντων Μοντέλο:
τεχνολογία και τετρακίνηση! πώς; Ας το δούμε: η ισχυρή λιθίου (300 V) και βρίσκεται κάτω από τα καθίσματα Peugeot 3008 Hybrid4 300
έκδοση Hybrid4 παρέχει λοιπόν τετρακίνητη οδήγηση της δεύτερης σειράς με προεπιλεγμένη λειτουργία την e-EAT8 GT Line
που συνδυαστικά φτάνει τους 300 ίππους. Αυτό είναι το Electric, όταν το επιτρέπει η φόρτιση της μπαταρίας. κινητήρας:
αποτέλεσμα του συνδυασμού του βενζινοκινητήρα 1.6 Σύμφωνα με τα δύο νέα συστήματα στη λειτουργία του 1.598 κ.εκ. βενζινοκινητήρας
PureTech, που φτάνει τους 200 ίππους, και των δύο ηλε- συστήματος πέδησης, ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιή- PureTech 1.6 και δύο
κτρικών κινητήρων (ο ένας στο μπροστινό και ο άλλος σει την καινούρια λειτουργία του συστήματος πέδησης ηλεκτροκινητήρες 220 kW
στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου) απόδοσης 110 ίππων που επιτρέπει στο όχημα να επιβραδύνει χωρίς να πατάει Ισχύς (συνδυασμένη):
ο ένας και 113 ίππων ο πίσω. Η ισχύς της μπαταρίας είναι το πεντάλ του φρένου. το νέο σύστημα πέδησης υψηλής 300 ίπποι / 3.000 σ.α.λ.
13,2 kWh και με την 100% ηλεκτρική αυτονομία μπο- απόδοσης με την ονομασία i-Booster ανακτά την ενέρ-
ρούμε να διανύσουμε πάνω από 59 χιλιόμετρα (WLTP). γεια σε περίπτωση φρεναρίσματος ή επιβράδυνσης και Ροπή (συνδυασμένη):
Σε επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου της έκδοσης όταν το πόδι αποσύρεται από το πετάλι του φρένου. 520 νm
Hybrid4, ο κατασκευαστής δίνει σε συνδυασμένο κύ- Σημαντική είναι και η λειτουργία e-SAVE, που επιτρέπει Επιτάχυνση:
κλο WLTP 1,3 λίτρα/100 χλμ. Η τετρακίνητη λειτουργία, στον οδηγό να αποθηκεύει την ηλεκτρική αυτονομία για 5,9’’ (0-100 χλμ./ώρα)
όπως είναι αναμενόμενο, παρέχει βελτιωμένη πρόσφυ- όταν τη χρειαστεί (10 χλμ., 20 χλμ. ή όλη την μπαταρία). Τελική ταχύτητα:
ση σε κάθε είδους οδόστρωμα, με βροχή, χιόνι, άμμο τέλος, το ειδικό υβριδικό Peugeot i-Cockpit διαθέτει 235 χλμ./ώρα
ή λάσπη, αφού η ισχύς είναι ισοδύναμα κατανεμημένη δύο ψηφιακά καντράν, ένα για τη βενζίνη και ένα για Μετάδοση:
στους τέσσερις τροχούς του αυτοκινήτου. την υβριδική τεχνολογία, ενώ ένα πλήκτρο άμεσης πρό- τετρακίνηση, αυτόματο κιβώτιο
Εδώ να πούμε ότι ο PureTech κινητήρας συνδυάζεται σβασης έχει προστεθεί στα πλήκτρα «πιάνου» και προ- ταχυτήτων εατ8 σχέσεων
με το νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων e-EAT8, σφέρει νέες πληροφορίες.
το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για τον κινητήρα όι τιμές των υβριδικών 3008 αρχίζουν από τα 45.300 Κατανάλωση:
Peugeot Plug-in Hybrid και μέσω των καινούριων οδη- ευρώ για το δικίνητο Hybrid 200 HP που έχει έναν ηλε- 4,5 λίτρα / 100 χλμ.
γικών του λειτουργιών προσφέρει πέντε δυνατότητες επι- κτροκινητήρα 110 ίππων εμπρός. (Συνδυασμένος κύκλος WLTP
1,3 λίτρα/100 χλμ.)
Ρύποι CO 2:
29 γρ./χλμ.
Τιμή:
από 49.900 ευρώ
TRACTION MAGAZINE 11